Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1441 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

על מה אתה מדבר, 5 עמודים ועוד לא הזכירו את היטלר, זה חתיכת הישג.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 5 שעות, yohai71 כתב:

שמע, לסחוב חד"פ לחו"ל (ולהחזיר אותו איתך!) זה התכלבות מסוג חדש...

James Franco “First Time?” | Know Your Meme

 

לפני 4 שעות, קורן בן אשר כתב:

אני מפעיל מדיח כל לילה, מטלה אחרונה לפני שהולך לישון. זוגתי אוהבת להוציא ולהשתמש בכל הכוסות בבית, לא שמעה על הקונספט של להשתמש באותה כוס במשך היום, וגם אוהבת להכין כוס קפה, לשכוח ממנה, ולהכין עוד אחת ועוד אחת, כך שאנחנו גומרים את היום עם 4-5 כוסות קפה מיותמות ברחבי הבית

לזוגתי יש את אותו גן (אולי הן קרובות?). כל יום אותו דבר. לפי כמות הכוסות אני יודע להגיד אם היה יום עמוס או לא.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 3 שעות, vladclar כתב:

אין כאן אף אחד מהעליה  מבריה"מ לשעבר?

לא מכירים כף חשמלית?

או סתם מי שראה גבעת חלפון אינה עונה.

 

ספריאל, מה עוד מתקפל יש לך?

  • מצחיק 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם (נערך)

לגבעת חלפון צריך להביא את חפירה מתקפל. זה טוב לכל סוגי החפירות.

 

IMG_3799-5001.jpg

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני על הסקאלה בצד היתר זקן של חברי הפורום, אבל אני מודה שלסחוב איתך במזוודה ציוד לתה/קפה נשמע לי ארכאי ברמות. אפילו ההורים שלי, שהתחילו לצאת לחו"ל בשנת 1973 (לא נפוץ בכלל אז), מעולם לא לקחו איתם כלום חוץ מבגדים שמותאמים למזג אוויר במקום שאליו נסעו. מילא אתה נוסע לאיזה טרק באמזונאס, אבל מה חסר, נגיד באירופה? 

 

וואלה, אפילו בנסיעות האחרונות היינו לוקחים מברשות שיניים וזורקים אותן לפני האריזה חזרה, שלא יהיה משקל עודף. 😁

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

לפני כמה שנים אשתי (צברית דור שלישי) יצאה לכמה שבועות למשלחת בארצות הברית. נסעו בשני אוטובוסים. פתאום אחד התקלקל כ- 50 קילומטרים מהמלון, באמצע הדרך. האוטובוס השני נסע וחזר לאסוף את התקועים אחרי שעה וחצי. 

היו שם לא מעט דוברי רוסית בני חמישים ( 25 -20 שנים בארץ), פתאום הוציאו מהמזוודות גזיות,  סירים, ערכת קפה, פסטות והתחילו לבשל ( לכולם יש לציין). מסתבר שלקחו מלא אוכל כדי לחסוך אש"ל. אז הרבה יותר קל לצאת מברית המועצות מאשר להוציא את בית המועצות ממך....

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • אהבתי 1
  • מצחיק 3

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 7 שעות, nit_zan כתב:

מדיח שקול למכונת כביסה ומייבש פשוט מקל על החיים

חסרונות:

מרעיש

 

מדיח כלים נורמלי מאיכות סבירה ומעלה - לא יעשה שום רעש.

מדיחי פח זולים ולא איכותיים - מרעישים (אבל גם כאן לפעמים יש הפתעות).

מדיחים ברמה טובה ומעלה (בוש\סימנס\קונסטרוקטה גרמניים) - אם לא ה LED שמאיר לרצפה, אתה לא יודע אם הוא בכלל עובד או נח. על אחת כמה וכמה מדיחי פרימיום שאין סיכוי שתשמע אותם (מדיחי "מגירה", מותגים כמו MEILE וכד' ).
יש עוד מלא מדיחי כלים שאני בטוח שהם טובים ושקטים. מדיח כלים זה מכשיר דיי טיפש אגב.

מדיח זה מוצר חובה בכל בית היום, לא מהיום ולא מאתמול. באמת שאני לא מבין איך אפשר לתכנן מטבח בלי מקום למדיח... לא ב 2022 וגם לא אם תשאל אותי על 2010 או אפילו על 2000.
 

אני בתור ילד זוכר שכבר באיזור אמצע שנות ה 80 היה לנו מדיח בבית. דאז זה היה מכשיר סופר נדיר ומחירו היה כמה *משכורות*. זה היה סוס עבודה עם ביצועים פנומינאליים (דאז לא היו החארטות של חיסכון בחשמל ומים, הוא היה שוטף ומחמם את המים כמו משוגע) עד שפרש לגמלאות אחרי איזה 15 שנה של עבודה אולי אפילו יותר (זה היה מכשיר של חברת CANDY שהיום היא פחות מוכרת בכל שוק מוצרי החשמל הישראלי, אם אני זוכר נכון היא חברה איטלקית במקור).

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 7 שעות, vladclar כתב:

אין כאן אף אחד מהעליה  מבריה"מ לשעבר?

לא מכירים כף חשמלית?

בלי קשר לעליה מברה"מ

הכף החשמלית שיש לי נרכשה אי שם בשנות ה80 בשירות הצבאי (אידאלית בשמירות לילה)

ליוותה אותי במילואים בשנות ה90

ועד היום משתמש בה מדי פעם

פורסם

שם נפשי בכפי ומתערב.

העליהום על החד פעמי מיותר, הזיהום שהם יוצרים במדינה מערבית שבה הזבל מוטמן הוא נמוך מאוד.
מה שכן זה באמת נותן הרגשה מעולה ש"עשיתי משהו למען הסביבה", כמה אני בן אדם טוב, אז פסיכולוגית זה אולי כדי.

 

  • מצחיק 1
פורסם (נערך)

 @yohai71כללי האריזה נכתבו על בטן ריקה.

 

אחרי פעם - פעמיים בהם הגעתי ליעד בשעות לא סבירות ונותרתי רעב למדתי שיש ציוד שיבוא אתי. סה"כ מדובר בנפח קטן ובשיפור של איכות החיים ביממה הראשונה, לפני שמבינים מי נגד מי.

 

ברוח הסיפור של @vladclar- נגמ"ש התאגד שלי היה תמיד מצוייד, ובזמן ששאר הגדוד שתה זיפ וקפה בוץ אצלנו היה שוקו חם. 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 47 דקות, nglancer כתב:

שם נפשי בכפי ומתערב.

העליהום על החד פעמי מיותר, הזיהום שהם יוצרים במדינה מערבית שבה הזבל מוטמן הוא נמוך מאוד.
מה שכן זה באמת נותן הרגשה מעולה ש"עשיתי משהו למען הסביבה", כמה אני בן אדם טוב, אז פסיכולוגית זה אולי כדי.

 

מסכים שעושים מזה יותר סיפור ממה שזה, מניח שלקנות מכונית חדשה כל 3 שנים מזהם לא פחות, אבל הנזק הוא לאו דווקא הפסולת המוטמנת אלא האנשים שמשאירים את זה אחריהם מפוזר בכל מיני שמורות טבע וחופים. 

  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הבעיה שבמקרים כאלה - אותם אנשים שמשאירים את זה מפוזר - מפזרים דברים הרבה הרבה יותר גרועים במקומות האלה.

וגם אם ייקחו להם את החד"פ - זה לא יעזור, כי הם ימשיכו לזהם באמצעים אחרים

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...