Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1452 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה לי את זה בטויוטה יאריס בעבר ועכשיו בטסלה. לי האמת זה לא מפריע, כי אני גם כך נוסע במהירות שמתאימה לתנאי הדרך ומהירות התנועה מסביב. בכבישים בין עירוניים אני גם כך על בקרת שיוט, כך שזה לא רלוונטי.

למי שזה קריטי לו לנסוע במהירות החוקית אני מנחש שזה יכול להטריד אבל מתרגלים. בקבוצת טסלה אני ראיתי אנשים שהוסיפו head up display , חשבתי גם לעשות את זה, אבל בינתיים גליתי שמיותר לי.

פורסם

להכל מתרגלים בסוף. אידאלי? פחות אבל זה בעיקר תלוי ביישום, יש רכבים שהלוח מותקן רחוק מהעין ולא נוח לקרוא את המהירות, יש שקרוב יחסית כמו ב- C3 פיקאסו שם זה לא הפריע לי, למעט העבודה שלרוב זה מד דיגיטלי ובאופן עקרוני זה תמיד פחות מוצלח ממחוגים.  

פורסם

דווקא שעון דיגיטלי עדיף על אנלוגי בקטע של מי שדואג למהירות. עוד בימי המשחק שלי ב need for speed בשנות ה90 , לא הבנתי למה לכל המכוניות אין את המד מהירות הדיגיטלי של השברולט קורבט במשחק, שהרבה יותר קריא כאשר מנסים לא להסיט את העיניים מהדרך. 

  • אהבתי 1
פורסם

שעון דיגיטאלי לא עדיף, כי במבט מהיר העין קוראת תמונה ושינויים יחסיים, לא מספר. מיקום מחוג על הסקאלה זוכרים בקלות, מספר לוקח זמן לקרוא. 

  • אהבתי 4

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

כנראה שנשאר חלוקים בנושא. אישית מוצא מד מהירות דיגיטלי הרבה יותר קריא וגם יותר מדוייק, בדיוק כמו ששעון דיגיטלי הרבה יותר קריא ומדוייק משעון אנלוגי.

  • אהבתי 2
פורסם

פעם ראשונה שאני שומע את זה לגבי שעון זמן.

  • אהבתי 1

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה כמו ההבדל בין תמונה לטקסט. המסר עובר יותר מהר בתמונה. (מסר פשוט כמובן).
לגבי לוח מחוונים מרכזי, לא יודע. נראה לי פחות נח אבל לא ניסיתי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אלה מסקנות של מחקר שבדק שעונים דיגיטלים מול אנלוגים. הניסוי הציג שעון ל 0.1 שניות ומושא הניסוי היה צריך להגיד את השעה.

"It also found that "responses to analog clocks were faster with relative expressions and responses to digital clocks were faster with absolute expressions," although overall it found again that digital clock-reading was faster than analogue in all cases"

 

  • מעניין 1
פורסם

לנושא השירשור, לוח מחוונים באמצע מרגיש לי כאילו היצרן רצה לחסוך, ותכנן את אותו דשבורד גם להגה שמאלי וגם לימני.

  • מצחיק 1
  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 3

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

במשך 8 שנים הייתה לי יאריס דור 2 עם לוח מחוונים דיגיטאלי.

היה שם פטנט שהספרות היו נראות כאילו הן עמוק בפנים, המטרה הייתה לקצר את הזמן שהעין מתמקדת בספרות. כי לעין לוקח זמן לעבור מהתמקדות באוביקטים רחוקים על הכביש להתמקדות בספורת בלוח המחוונים שהרבה יותר קרובות.

וגם אני זוכר שהסבירו, שגם ככה הנהג מסתכל רוב הזמן לאמצע הכביש ולא לצד שמאל של הכביש, אז גם בגלל זה לוח מחוונים מרכזי יותר נוח. לא חושב שהמטרה הייתה לחסוך בעלויות.

לי זה היה נוח ואף פעם לא הפריע.

פורסם

בתור בעלים של רכב עם לוח במרכז, בהתחלה הפריע לי הרבה דברים ברכב, אבל התרגלתי לרוב

 טויוטה פריוס 1.8 2009

 יונדאי גטס GLS 2006

 

פורסם
לפני 3 שעות, Uri-G כתב:

כנראה שנשאר חלוקים בנושא. אישית מוצא מד מהירות דיגיטלי הרבה יותר קריא וגם יותר מדוייק, בדיוק כמו ששעון דיגיטלי הרבה יותר קריא ומדוייק משעון אנלוגי.

זה בדיוק העניין, אנשים מעדיפים מד דיגיטלי מכל מיני סיבות (טכנולוגיה מתקדמת, יותר קריא, יותר מדויק וכן הלאה),
ומה הם עושים עם המד הדיגיטלי?

כשבודקים לאן מופנה הקשב שלהם מגלים שהם מבלים הרבה יותר זמן בהתבוננות על המד ופחות זמן בהתבוננות החוצה, שזה איך נאמר, לא בטיחותי משהו.

זה פרדוקס העדפה מול ביצועים קלאסי, בני אדם מעדיפים דברים שפוגעים להם בביצועים.

 

מהניסיון המועט שלי עם מד מהירות דיגיטלי, המבט שלי נמשך לשינוי המתמיד של המספרים, כמו שהמבט תמיד נמשך לכתוביות בטלוויזיה, גם אם אני צופה בתכנית בעברית.

  • אהבתי 1
פורסם

במחקר כזה יכולה להיות הטהייה מחקרית.

מי שבין הנסיינים רגיל לשעון אנלוגי יקרא את האנלוגי יותר מהר.

 

לי אישית ברכב יש את שתי העולמות גם אנלוגי וגם דיגיטלי, אני מעדיף את הדיגיטלי.

פורסם

באיוניק(לא5) הייתה לי אפשרות להגדיר שיהיה גם אנלוגי וגם דיגיטלי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...