Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאמר: פורד ברונקו Badlands במבחן


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1439 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 7 שעות, farkash7 כתב:

סמל סטטוס שאתה קבלן או יד שניה מקבלן אתה מתכוון?

כמה אתה מסתובב בשטח לראות את המכוניות האלה באמת בשטח? 

 

לפני 8 שעות, EliC25 כתב:

קהל הלקוחות של הל"ק זה לא "אנשים שמחפשים רכב שטח עד 400 אלף שקל" אלא אנשים שמחפשים לנד קרוזר.

כמה מהם ראית בשטח? זה רכב כל כך נפוץ על הכביש, אבל בשטח הוא נפוץ רק כשהוא בן 5 ומעלה. (וכנראה לא אצל הבעלים הראשון)

 

יש לך סטטיסטיקות?  כי אם לא, עדיף שלא היה נרשם. 

 

אני כן רואה אותם בשטח, ולא רק בני חמש ומעלה.  

 

  • מעניין 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)
לפני 10 דקות, discoTD5 כתב:

כמה אתה מסתובב בשטח לראות את המכוניות האלה באמת בשטח? 

אני לא מזלזל בדגם. רק שמתי לב לחיבה לא ברורה של קבלנים ללנדקרוזר.

אני מנחש שלא כולם חובבי שטח.

 

ברור שחלק ממה שנקנה אכן משמש לטיולי שטח אבל יש לא מעט שנקנים בשביל הסטטוס ״אני נוסע בלנדקרוזר״.

לא מבין את זה, מילא תקנו טנדר.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אכן, הלנדקרוזר נהנה מביקוש גדול בקרב אוכלוסיות שונות מאוד ומגוונות. 

לא לכולם מתאימה תצורת טנדר, ולכן הרבה משתמשים בקרוזר. 

קונים את הרכב, מתקינים וו גרירה, גוררים עגלה עם ציוד לפי הצורך, ומוכרים אחרי שנתיים עם אבדן ערך מזערי, ומזמינים חדש. 

מתחילת שנות ה 2000, מדי שנה נמכרים בארץ כ 1200-1500 לנדקרוזרים, רובם ברמת הגימור הגבוהה. 

הרכב הוא ורסטילי מאוד, ויכול לשמש גם את האישה לסידורים / קניות.

אבל חלקם גם מטייל בשטח. 

 

בפועל אגב, זו משאית קלה, ולא SUV מודרני ומפנק. 

 

קבלנים לא ירכשו ברונקו ארוך ב 355.0 אש"ח. הם ימשיכו עם הלנדקרוזר. 

אנשי שטח - בהחלט יחשבו פעמיים. 

 

 

  • אהבתי 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

הדבר היחידי שממש מבאס אותי אם באיזשהו יקום מקביל אוכל להרשות לעצמי מפלץ כזה - זה שאני יודע שאני אקרא לו מיץ תפוזים (או ג'יי) או בארט (סימפסון). 

 

זה כל כך מוריד לי. 

  • מצחיק 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הלנד קרוזר נהנה מביקוש חזק אצל קבלנים מכמה סיבות (אני עובד עם קבלנים ושאלתי הרבה לגבי הרכב): 

 

אמינות - אין צורך לפחד מנסיעה ארוכה כשיש לך לנד קרוזר, בניגוד להרבה רכבים אחרים שמאופיינים עם קבלנים (כן ב.מ.וו X5 אתה והתקלות שלך...) 

רכב פשוט ועמיד - בלי גיזמו מיותר, הלנד קרוזר בא לעבוד. לא להיות דוגמנית יפה. 

שימושיות - רכב המאפשר מגוון שימושים, נוח על הכביש ובעל יכולות שטח, אלגנטי וגם יודע ללכלך את הידיים כשצריך. 

שמירת ערך - ניתן לצבור ק"מ בקצב שבו יש בחירות ועדיין המחיר ירד בטיפין טיפין. 

 

לנד קרוזר הוא חיה אחרת, אני לא משווה אותו לברונקו שלפי הביקורות הוא מכוון לקהל לקוחות אחר. 

אני מציין למה הקבלנים בוחרים בלנד קרוזר פעם אחר פעם. 

  • אהבתי 1
פורסם

לא יואב, אין לי סטטיסטיקות, ולא צריך עבור כל אמירה לתת סטטיסטיקה או מחקר אמפירי.

אני רואה בעלי לנד קרוזר, ישנים או חדשים, הרבה מאוד מהם יוצאים לשטח בתדירות שבה יש מפגש פורום. בטח לא כאלו עם החדשים, שאני רואה בעיקר מסתובבים בעיר ואף פעם לא חוזרים בשבת אחהצ מלאים בבוץ או פודרה.

הבעל בית שלי אגב, גיפאי אמיתי וותיק מטייל עם הדיפנדר, והלנד קרוזר 21 שלו משמש אותו לנסיעות יום יומיות, העמסת עגלה מפעם לפעם ובעיקר ירידת ערך מזערית כשמספטמבר הוא כבר גמע מעל ל40 אלף קמ.

אין מה לעשות, יש הרבה סיבות לקנות לנד קרוזר, ויכולות שטח זו אחת מהן. אבל כשמשווים את היכולות שלו לרכבים אחרים, הסיבה שאנשים מוכנים לשלם כפול או פי 3 עבור הקרוזר טמונה במאפיינים אחרים שלו שצויינו מעלה (ורסיטליות, אבזור, אמינות, ירידת ערך, ובעיקר קניית "מניה בטוחה")

  • אהבתי 1
פורסם

אז פשוט תוותר על קביעות נחרצות כאלה.

על כל דוגמא שתביא אביא לך דוגמא הפוכה, וזה עדיין לא מאפשר לי לקבוע קביעות כאלה. 

 

  • אהבתי 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

×
×
  • תוכן חדש...