Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נתיב שמאלי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 5 שעות, יוסי פרנקוס כתב:

זה לא חוקי להבהב לו עם הגבוהים.

מישהו באמת אוכף את זה? מה אנחנו בגרמניה? (הלוואי)

גם לא חוקי לשבת סתם בשמאלי, המעצבנים גם יבלמו לך בתגובה כאילו אתה לא בסדר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תראה יהיה פה "אבסורד" כי כאשר מישהו לא שומר על בימין הוא מכריח אותך לאחת מ-שלוש אפשרויות

'1. מופע אור קולי של אורות גבוהים (לא חוקי)

2. עקיפה מאמין (לא חוקי)

3. לעבור ימינה ולנסוע לאט ממנו כל הדרך (חוקי אבל לא סביר לצפות מאף נהג סביר). 

 

 

 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)

על האישיו הזה פירגנו לי ב 250 ש"ח (שהומרו לאזהרה, כי אני ילד אטמוספרי) ו 4 נקודות. מודה שהייתי מעט על הצד המתגרזן של המתרס והסופרב המשטרתית עקבה אחרי בין חבצלת לנתניה, אבל בסופו של דבר הכף הוכרעה על זה שעקפתי שיירת מזדחלים בשמאל מימין.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
  • מעניין 1
פורסם

בהרבה מקרים המהבהבים הם בריונים. הנתיב השמאלי עמוס אבל המהבהב חושב שהנהג לפניו שומר יותר מידי מרחק מהרכב לפניו, הרי הבריון המהבהב רגיל תמיד להצמד לתחת של רכבים ש'מפריעים לו' וכך צריך לנהוג

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
פורסם

אני מדגיש - לא מדובר בהבהוב עצבני שנועד ללחוץ על מישהו לפנות נתיב, אלא בהבהוב קצר מנתיב העקיפה על מנת ליצור לנהג הנעקף מודעות להמצאות רכב לצידו. בעקיפה מימין זה חשוב בדיוק בגלל אי חוקיות העקיפה הזו והסכנה שבצידה. בשעות היום ההבהוב מוחלף על ידי צפירת אזהרה קצרצרה, שנועדה למשוך תומת לב, לא עצבים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעתיים, sperial כתב:

אני מדגיש - לא מדובר בהבהוב עצבני שנועד ללחוץ על מישהו לפנות נתיב, אלא בהבהוב קצר מנתיב העקיפה על מנת ליצור לנהג הנעקף מודעות להמצאות רכב לצידו. בעקיפה מימין זה חשוב בדיוק בגלל אי חוקיות העקיפה הזו והסכנה שבצידה. בשעות היום ההבהוב מוחלף על ידי צפירת אזהרה קצרצרה, שנועדה למשוך תומת לב, לא עצבים.

לא רק מדובר על נסיעה בשמאל גם פעם לפני כמה זמן נסעתי בכביש מתון תנועה מותר לנסוע עד 30 נסעתי כ 40 נהג מאחורי(היה ערב)  התחיל כל הנסיעה להבהב לי עם אורות גבוהים ולהיצמד אליי עד שאני זזתי לצד איפה שהייתה חנייה ונתתי לו לעבור ואז הוא שם גז ממש ונסע האידיוט ואז המשכתי לנסוע. 

פורסם
לפני 15 שעות, FARM כתב:

בהרבה מקרים המהבהבים הם בריונים. הנתיב השמאלי עמוס אבל המהבהב חושב שהנהג לפניו שומר יותר מידי מרחק מהרכב לפניו, הרי הבריון המהבהב רגיל תמיד להצמד לתחת של רכבים ש'מפריעים לו' וכך צריך לנהוג

מה זה שומר יותר מדי מרחק?

בפקק או תנועה עמוסה, אין סיבה או תירוץ להבהובים הללו ובהחלט מדובר בביריון חסר סבלנות.

בתנועה זורמת, אתה לא אמור לשמור מרחק ולשייט מהרכב שלפניך. אתה אמור לסיים עקיפה ולחזור ימינה. זה שהרכב לפניך לא עושה את זה גם בעיה.

לעקוף שיירה שנוסעת על 90 ב-95 במשך 4 דקות זה אמנם חוקי, אבל מסריח ואז הבהוב מוצדק. 

מניסיוני הדל של כ-13 שנים ומעל מיליון ק"מ בכבישים, מספר הפעמים שמישהו הבהב לי באורות גבוהים אפשר לספור על יד אחת ורובם היו הביריונים עליהם אתה מדבר. האמת היא שגם במקרים אלו, פשוט זזתי רגע ימינה ונתתי לדביל להיות רכב אחד לפניי. שיבושם לו. לא מבין את האגו והרצון לחנך של אנשים שמהבהבים להם בכביש. מישהו הבהב לי? גם אם דביל, באינטרס שלי לתת לו לעבור. 

אז, אני לא מסכים איתך שבהרבה מקרים מדובר בביריונים, אלא אם אנחנו נעים באזורים אחרים בארץ ואז האנקדוטות שלי או שלך לא רלוונטיות סטטיסטית.

בכל אופן, הרבה מה"פקקים" שנוצרים, הם בדיוק מהסיבה של שיירה באמצעי על 90 ושיירה בשמאלי על 100. כמות מאוד גדולה של פעמים, שאני נוסע בימני ו"עוקף" עומס תנועה רק כדי לגלות שאחרי קילומטר כל ה"עומס" הוא בגלל שני דגנרטים שמתנחלים בשמאלי ואמצעי ושיירה של "שומרי חוק" שבסך הכל שומרים מהם מרחק ומשייטים בפנאן אחריהם. 

 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

ההבהובים מהבריונים האלו קורים גם על 120. הם רוצים שתעבור נתיב בכל מחיר, גם אם אתה 50 קמ"ש מעל המהירות המותרת.
אותם אנשים הם גם אלו שיעקפו אותך מימין ברגע שתהיה לך הזדמנות לעבור ימינה ואתה כבר מאותת.

 

הם אלו שגורמים לתאונות והם אנשים שצריכים להוריד מהכביש.

  • אהבתי 3
פורסם

את אלו אני באמת לא מבין,

אני באמצע עקיפה ורוצה לסיים ולתת לו לעבור, מאותת ימינה בתקווה שהוא יבין שאני רוצה לפנות לו את הנתיב והוא לא מבין. בסוף יש כאלו שגם חותכים מימין.

  • אהבתי 4

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 47 דקות, יוסי פרנקוס כתב:

ההבהובים מהבריונים האלו קורים גם על 120. הם רוצים שתעבור נתיב בכל מחיר, גם אם אתה 50 קמ"ש מעל המהירות המותרת.
אותם אנשים הם גם אלו שיעקפו אותך מימין ברגע שתהיה לך הזדמנות לעבור ימינה ואתה כבר מאותת.

 

הם אלו שגורמים לתאונות והם אנשים שצריכים להוריד מהכביש.

אבל זו בדיוק הנקודה, למהירות אין קשר לסיטואציה.  

זה לא משנה אם אתה על 120 או 210. אם מישהו מהיר ממך ואתה לא בעקיפה, אתה ה"בעייתי" בסיטואציה. מהירות אבסולוטית לא קובעת כלום כשהשאלה דנה בנתיבים, גם לא לפי החוק 

לעומת זאת, אם אתה באמצע עקיפה, מאמין לך שיש כאלו ביריונים, לא זוכר מתי נתקלתי בכזה. כאמור, כנראה עניין של אזורים בארץ או בחירות שלי לעומת נהגים אחרים. 

  • אהבתי 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

בריונים כאלה קיימים בכל העולם, פשוט שיטת הלחץ שלהם תשתנה. האיטלקי יעשה לך tailgating, הגרמני יפעיל את הוינקר השמאלי, הישראלי יהבהב באורות הגבוהים (ואני כותב בפעם השלישית או הרביעית - לא להבהוב הזה כיוונתי בהודעה הקודמת שלי).

 

היום יצאתי מקניון חיפה בדיוק כאשר הקהל זרם למשחק של מכבי חיפה בסמי עופר. כמובן שהולכי הרגל לא הקפידו לחצות במעבר החציה, אז עצרתי ונתתי להם להשלים את החציה. אתה לא חושב שקיבלתי צפירות כאילו מאחורי רכבת שדוהרת לקראת התנגשות עם משאית שתקועה על המסילה?

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, ניקו פ. כתב:

אבל זו בדיוק הנקודה, למהירות אין קשר לסיטואציה.  

זה לא משנה אם אתה על 120 או 210. אם מישהו מהיר ממך ואתה לא בעקיפה, אתה ה"בעייתי" בסיטואציה. מהירות אבסולוטית לא קובעת כלום כשהשאלה דנה בנתיבים, גם לא לפי החוק 

לעומת זאת, אם אתה באמצע עקיפה, מאמין לך שיש כאלו ביריונים, לא זוכר מתי נתקלתי בכזה. כאמור, כנראה עניין של אזורים בארץ או בחירות שלי לעומת נהגים אחרים. 

אני מדבר על מצב שבו אני לגמרי בעקיפה.

אני יכול להיות על 130 ולעקוף עשרות רכבים ואז להתכונן לעבור חזרה ימינה ואז מגיע איזה בריון של 200 מאחורי ומהבהב לי, וברגע שיש יותר ממרווח של רכב אחד, הוא יעקוף אותי מימין, ולא יחכה שאני אעבור נתיב.

מן הסתם אם אתה לא עוקף אף אחד זה לא אותו דבר, אבל זה קורה גם כשאתה עוקף.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 14 דקות, sperial כתב:

אתה לא חושב שקיבלתי צפירות כאילו מאחורי רכבת שדוהרת לקראת התנגשות עם משאית שתקועה על המסילה?

אכן. אנחנו חיים במדינה של בבונים. אין תרבות בכלל ותרבות נהיגה בפרט. מכיוון שזה הפך להיות הסטנדרט גם אנשים נורמטיבים נוהגים כבבונים (רציונל: אני מבין שאני חי בג'ונג'ל, לכן לא אהייה פראייר, גם אני אתנהג כקוף)

  • אהבתי 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני כבר הפנמתי שאין כזה דבר אנשים נורמטיביים. 

אם בן אדם נוהג בסדר ולא מתנחל בשמאלי, הוא יחסום את התנועה ברחוב כדי לקפוץ שניה לקנות סיגריות. ואם הוא לא עוצר איפה שבא לו, הוא כנראה בעייתי בחניה. ואם הוא חונה בסדר, הוא מאלה שלא נכנסים בכלל למוסך לטיפולים, רק כשיש בעיה באוטו. ואם הוא מטפל ברכב כמו שצריך, הוא כנראה משתין בבריכה או אוכל פיצה עם אננס.

 

  • אהבתי 2
  • מצחיק 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...