Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השקת הpathfinder!!!!


Big Chevy
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7719 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה הייתי היום בהשקה (באזור קפה בונו),באגמים.היה נחמד,ולא יותר.האירוע היה מושקע מאוד אבל לא יצא טוב לדעתי.היה כמו בכל השקה אוכל וכו',אבל היה חסר משהו.עכשיו בקשר לpathfinder. הוא נראה מעולה מבחוץ.לצערי המקרה שונה מבפנים :neutral: .איכות ההרכבה גרועה!!הכל פלסטיק ואלומיניום מזויף (זה בדגם המפואר {LE})!אז ההגה פשוט מדהים,נראה כאליו לקחו אותו ישירות מה z350 :twisted: .יש בכל הדגמים 6 cd changer ,פנסי ערפל קדמיים,חיישן גשם ואפלה עוד.ההבדל בין הדגם המפואר לרגיל הוא:פנסי קסנון,גג שמש,ריפודי עור,מפתח חכם,חימום כסאות ועוד.

אני נהגתי על אחד אני חייב להגיד שהוא נותן הרגשה של "עגלה".הוא מצויד במנוע טורבודיזל בעל 174 כ"ס.יש ל pathfinder הרבה מערכות עזר לנסיעת שטח: ABLS,ESP,HAC,DAC (אני מקווה שאתם יודעים מה זה :wink: ).בגדול זה מחליף מעולה!שלא תבינו אותי לא נכון או משהו,הוא לא באמת "עגלה",אני אמרתי את זה כי אני נוסע על trailblazer משופר בעל 275 כ"ס :twisted: .זה הכל יחסי.אז אני מקווה שסיקרתי בקצרה את הארוע ובעיקר את הרכב .הנה כמה תמונות:

 

כפי שאמרתי ההגה הגיע ישירות מה z350 :

dscf00426ol.jpg

 

 

לוח שעונים סביר:

dscf00432tg.jpg

 

מיזוג:

dscf00469ew.jpg

 

dscf00456sn.jpg

 

מבחוץ:

f930wr.jpg

 

עוד אחד:

 

f897uc.jpg

 

מאחור:

 

f928dr.jpg

 

היה שם גם מסלול מכשולים.הנה כמה תמונות:

 

dscf00038wv.jpg

 

עוד אחד:

 

dscf00061dn.jpg

 

עוד:

 

dscf00120pf.jpg

 

במים:

dscf00233uz.jpg

 

עוד אחד במים:

 

f830xg.jpg

 

בשיפוע צד של 45 מעלות:

 

f802ti.jpg

 

ואחרון חביב:

dscf00295vx.jpg

 

מקווה שנהנתם.

פורסם

ידעתי שהפסדתי שלא הגעתי, ועכשיו אתה מאשר את זה :|

בכל זאת, טוב לראות את הרכב בארץ, ציפיתי הרבה זמן לראותו !

אני מאוד מקווה לראות הרבה כאלה על הכביש, להחזיר את מהפיכת הטראנו :)

 

גדעון.

!AWDSOME

פורסם

פת פת פת'פיינדר? :)

 

הרכב נראה מאוד מרשים! כמה כ"ס יש לו ? כמה הוא עולה? מה הנפח שלו? עם אילו סוגי גירים אפשר לקבל אותו?

 

אפשר עוד פרטים?

 

כי חוץ מהפרסומת בטלויזיה, לא ממש הבנתי מה היתרונות שלו לעומת ג'יפונים אחרים שמשווקים כרגע בארץ ובכלל.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
ידעתי שהפסדתי שלא הגעתי, ועכשיו אתה מאשר את זה :|

בכל זאת, טוב לראות את הרכב בארץ, ציפיתי הרבה זמן לראותו !

אני מאוד מקווה לראות הרבה כאלה על הכביש, להחזיר את מהפיכת הטראנו :)

 

גדעון.

 

פספסנו! הכל בגללך :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

סלח לי שאני לא רואה הבדלי עיצוב מטורפים בפנים בין הניסן לטויוטה... דיי דומה..

למה? ככה!

פורסם
פת פת פת'פיינדר? :)

 

הרכב נראה מאוד מרשים! כמה כ"ס יש לו ? כמה הוא עולה? מה הנפח שלו? עם אילו סוגי גירים אפשר לקבל אותו?

 

אפשר עוד פרטים?

 

כי חוץ מהפרסומת בטלויזיה, לא ממש הבנתי מה היתרונות שלו לעומת ג'יפונים אחרים שמשווקים כרגע בארץ ובכלל.

 

 

יוסי.

במיוחד עבורך ידידי היקר:

 

http://www.netcar.co.il/guide/guide.asp?manuf=22&model=1127

Піскун Святослав Михайлович

פורסם

הפת'פינדר באמת יורש הולם, הוא בא להחזיר עטרה ליושנה..הכל נראה יותר מרשים..גם המנוע הכוחני

והקטן יותר (3.0 154 כ"ס בטראנו), העיצוב בלי ספק עבר שיפור ניכר וכן..הוא דומה מעט ללנד קרוזר,

עכשיו כשאני מסתכל על המחירים, הוא גבוה בהרבה מזה של הטראנו הכי מפואר (250 חדש..היה)

אז עכשיו הוא באמת צריך להתעלות בנוחות,איכות ואבזור על הלנד קרוזר (המאזדה של הג'יפים)

1.8T 8)

פורסם
במיוחד עבורך ידידי היקר:

 

http://www.netcar.co.il/guide/guide.asp?manuf=22&model=1127

תודה לך ידידי :) ,

 

הנתונים לא ממש מזהירים...

 

0-100 ב12.3 שניות, נפח מנוע לא עצום - 2500 סמ"ק, עד 175 קמ"ש. נתונים דיי ממוצעים.

 

נראה כמו עוד ג'יפ סביר, אני לא מזלזל בו, פשוט הוא לא נראה הכי אטרקטיבי ב300 אלף ש"ח, לפחות על הנייר, אולי יהיה מציאה בעוד כשנתיים שלוש בתור רכב יד שניה.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

לדעתי אין כיום בארץ רכב שטח שיותר יפה מהקרוזר.

 

הפת'פיינדר נראה מעולה אבל הוא קובייתי משהו מאחור ורק הפרונט נראה יפה ויוקרתי.

 

שיהיה לו בהצלחה :)

פורסם

טוב נתונים כבר קיבלתם.בקשר לעיצוב הוא מדהים מבחוץ ומבפנים.מבחוץ יש את הגגון שמוסיף הרבה,הידיות של הדלת האחורית דומות לאלו של ה156.מבפנים יש עיצוב מרשים ביותר כפי שאמרתי הגה של z350 ,לוח שעונים נחמד ועוד רק החומרים ואיכות ההרכבה לא משהו.כפי שאתם יודעים יש לי trailblazer ולא הייתי מחליף לכזה רכב.

פורסם

עניין איכות הפנים שאינה תואמת את הנראה בתמונות ידועה והנושא הנ"ל עולה לא פעם בפורומים וכתבות בארה"ב כשמדובר על רכבי השטח/SUV החדשים של ניסן/אינפיניטי.

מעניין שאין הרבה דברי ביקורת (לפחות אני לא נחשפתי כמעט לביקורת) שלילית בעניין איכות הפנים כאשר מדובר ברכבי הכביש של המותגים הנ"ל.

 

מצמץ, שבסה"כ מרוצה מהכיוון שבו ניסן החלו ללכת מאז רכישתם ע"י רנו.

פורסם

אם הוא יתומכר בהתאם (נגיד 300 ומטה) ולא רק על הנייר, אני חושב שהרבה יקנו אותו. כרגע, הוא יותר חזק מכולם, עם הנתונים הללו שהוא מפיק. וכן, 41 קג"מ זה באמת לא צחוק, זה כפול ממה שיש לנו בטראנו, ועוד ממנוע קטן יותר.

אני גם חושב שהם עשו עבודה מעולה עם איך שהרכב נראה, ממש יפה, מעדיף אותו על הקרוזר.

 

וגם מזל שפארקר לא הגיע להשקה, עדיף שיעזור למכבי לנצח :)

 

אני בכל אופן, מאוד אוהב את היצירה החדשה הזאת, ניסן יודעים לעבוד...

 

גדעון.

!AWDSOME

×
×
  • תוכן חדש...