Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1723 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!

ברשותי כרגע יונדאי I25 2016 1.4L כבר שנה ואחרי שנה החלטתי שכבר נמאס לי מהרכב עקב חווית נהיגה דיי גרועה,אומנם הרכב מאובזר ברמה סבירה אבל החווית נהיגה דיי גרועה ואני חושב להחליף את הרכב

 

הדבר הכי חשוב לי כרגע זה אמינות מעל הכל,כמובן שחשוב לי גם ביצועים טובים ושצריכת הדלק שלו תהיה סבירה ומעלה ולא כזה שאוכל דלק

 

תודה רבה ויום טוב!!! :)

פורסם

אהלן, 

נתת כאן פרטים דיי כוללים וטווח המחירים שלך הוא עצום!

 

לפני הכל תבנה לעצמך רשימת דרישות יותר ספציפית וטווח תקציב ספציפי יותר כי אתה יכול למצוא כל כך הרבה מכוניות בתקציב כזה וכנראה שאתה תשמע על כל כך הרבה המלצות ודיס-המלצות על כל כך הרבה רכבים. 

 

ראשית כל, כמה אתה נוסע בשנה? אם אתה נוסע 10 ק"מ בשנה תצרוכת הדלק לא תחורר לך את הכיס אם תרכוש רכב שצורך כ- 10 ק"מ לליטר, 

אך אם אתה נוסע למעלה מ- 20 ק"מ לליטר עדיף יהיה לך לחפש רכב היברידי, דיזל או משהו חסכוני אחר. 

 

שנית, אמינות יש לא מעט, היפניות ידועות מאוד באמינות שלהן, הקוריאניות גם מאוד אמינות כך שלא זאת הבעיה. 

 

רווק? נשוי? ילדים? אם כן כמה? מהיכן אתה? ביצועים חשוב? רכב גדול? קטן? תא מטען חשוב? 

 

סתם נתתי לך רעיונות לדרישות ששווה לך לבדוק מול עצמך ואז יהיה קל יותר להכווין אותך ולעזור. 

 

בהצלחה :)

שלומי.

פורסם
לפני 4 דקות, shlomi6280 כתב:

אהלן, 

נתת כאן פרטים דיי כוללים וטווח המחירים שלך הוא עצום!

 

לפני הכל תבנה לעצמך רשימת דרישות יותר ספציפית וטווח תקציב ספציפי יותר כי אתה יכול למצוא כל כך הרבה מכוניות בתקציב כזה וכנראה שאתה תשמע על כל כך הרבה המלצות ודיס-המלצות על כל כך הרבה רכבים. 

 

ראשית כל, כמה אתה נוסע בשנה? אם אתה נוסע 10 ק"מ בשנה תצרוכת הדלק לא תחורר לך את הכיס אם תרכוש רכב שצורך כ- 10 ק"מ לליטר, 

אך אם אתה נוסע למעלה מ- 20 ק"מ לליטר עדיף יהיה לך לחפש רכב היברידי, דיזל או משהו חסכוני אחר. 

 

שנית, אמינות יש לא מעט, היפניות ידועות מאוד באמינות שלהן, הקוריאניות גם מאוד אמינות כך שלא זאת הבעיה. 

 

רווק? נשוי? ילדים? אם כן כמה? מהיכן אתה? ביצועים חשוב? רכב גדול? קטן? תא מטען חשוב? 

 

סתם נתתי לך רעיונות לדרישות ששווה לך לבדוק מול עצמך ואז יהיה קל יותר להכווין אותך ולעזור. 

 

בהצלחה :)

היי

הסיבה שנתתי את הטווח הזה מכיוון שאני רווק ואני יכול לחסוך את הכסף הזה ככה שזה הטווח שאני מוכן לשלם על רכב (כמובן שלא חייב לשאוף למקסימום)

כמו שאמרתי אני רוצה רכב שהוא חזק ואמין שבאמת יתן את התחושה הכי טובה של נהיגה וצריכת דלק לא צריכה להיות מוגזמת מצידי שתהיה סבירה וכן חח אני עושה 10K KM בשנה

 

אשמח לשמוע על כל סוגי הרכבים שיש כמובן

פורסם

הייתי בודק סיאט איביזה ברמת אבזור fr, מאובזרת, זריזה, מושבים תומכים, ומהנה.

מה שכן הגיר לאורך זמן יכול להיות פחות אמין מחלק מהמתחרות.

מזדה 2 ברמת אבזור pure white בעלת סלון יחודי משולב עור, מאובזרת ודי זריזה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני שעתיים, yulianx כתב:

הייתי בודק סיאט איביזה ברמת אבזור fr, מאובזרת, זריזה, מושבים תומכים, ומהנה.

מה שכן הגיר לאורך זמן יכול להיות פחות אמין מחלק מהמתחרות.

מזדה 2 ברמת אבזור pure white בעלת סלון יחודי משולב עור, מאובזרת ודי זריזה.

לגבי האיביזה אני חושש לקנות רכבים מקונצרן וולקסווגן עקב החוסר אמינות שלהם והגיר בכלל זה נושא מאוד בעייתי.

חשבתי אולי על מאזדה 3 מנוע 2000 משנת 2016 ומעלה או הונדה סיוויק,הייתי מאוד רוצה אוקטביה מנוע 1400 אבל לא בטוח לגבי זה

פורסם

אתה חושש לקנות רכבים מקונצרן פולקסואגן אבל רוצה אוקטביה 1400?
סקודה זה חלק מקונצרן פולקסואגן והגיר ב 1400 זה בדיוק אותו הגיר שאתה הזכרת.
מזדה 2 נשמעת לי אחלה אופציה בשביל הצרכים שאתה הצגת.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 28 דקות, rolling_stony כתב:

אתה חושש לקנות רכבים מקונצרן פולקסואגן אבל רוצה אוקטביה 1400?
סקודה זה חלק מקונצרן פולקסואגן והגיר ב 1400 זה בדיוק אותו הגיר שאתה הזכרת.
מזדה 2 נשמעת לי אחלה אופציה בשביל הצרכים שאתה הצגת.

אני יודע שסקודה זה חלק מהקונצרן,הרכב קטלני אבל בגלל שהגיר הוא DSG וגם הירידת ערך של הרכבים האלה דיי חזקה.

 

לא יצא לי לנסות מאזדה 2 אבל נשמע שהוא דיי חלש.

איזה עוד רכבים אתה אישית ממליץ?

פורסם

לאוקטביה אין ירידת ערך חזקה.

למזדה 2 אין טורבו, אבל היא זריזה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 21 דקות, yulianx כתב:

לאוקטביה אין ירידת ערך חזקה.

למזדה 2 אין טורבו, אבל היא זריזה.

מאזדה 2 נראת נחמדה מאוד דווקא

על איזה רכבים אתה ממליץ? 

פורסם
לפני 6 שעות, ֹ_Decision_ כתב:

מאזדה 2 נראת נחמדה מאוד דווקא

על איזה רכבים אתה ממליץ? 

אחי נתת פה דווח די רחב..

לך על סיוויק או קצת יותר מיוחד וחזק לך על וולוו 2014+ עדיפות 2016+

צריכת דלק שתוכל לצפות לה זה 1-11 +-

אמינות טובה בעיקר בחלקי מרכב, יש בעיה בדמות קניסטר, לא כולם נתקלו בה אבל מקרה הכי גרוע 2500 אצל היבואן (בגדול זה גורם לידית תדלוק שלך לקפוץ לפני סיום התדלוק וזה יכול להיות מעצבן כשזה קורה כמה פעמים)

לא חסר מידע על הוולוו ולמה לצפות ממנה כאן בפורום אז רק ארשום ש 2 ליטר טורבו, 245כס, גיר 8 הילוכים פלנטרי ..

מצג שני גם סיוויק 1500 טורבו זה אחלה ובכללי מהנה לנהיגה זה מונח מאוד גדול.. בעייני הוולוו היא כלי שיוט נהדר ואם אתה בעיקר נוסע בבין עירוני ללא פקקים אז היא תספק לך המון הנאה בשיוט נוח וחזק..

ביצועים גם תכלס לא סגור למה אתה מתכוון 0-100 או לתקוף פניות וכאלה.. 

נגיד ביצועים 0-100 RAV 4 היברידי יתן נתון טוב ויגע בהכי פחות דלק.. אם תצליח להכניס אחת לתקציב..

קיצר הייתה מאוד כללי אמליץ לך לבדוק על הרכבים שאנשים רשמו ולראות מה יותר הכיוון שלך..

פורסם
בתאריך 1.10.2021 בשעה 05:03, online כתב:

אחי נתת פה דווח די רחב..

לך על סיוויק או קצת יותר מיוחד וחזק לך על וולוו 2014+ עדיפות 2016+

צריכת דלק שתוכל לצפות לה זה 1-11 +-

אמינות טובה בעיקר בחלקי מרכב, יש בעיה בדמות קניסטר, לא כולם נתקלו בה אבל מקרה הכי גרוע 2500 אצל היבואן (בגדול זה גורם לידית תדלוק שלך לקפוץ לפני סיום התדלוק וזה יכול להיות מעצבן כשזה קורה כמה פעמים)

לא חסר מידע על הוולוו ולמה לצפות ממנה כאן בפורום אז רק ארשום ש 2 ליטר טורבו, 245כס, גיר 8 הילוכים פלנטרי ..

מצג שני גם סיוויק 1500 טורבו זה אחלה ובכללי מהנה לנהיגה זה מונח מאוד גדול.. בעייני הוולוו היא כלי שיוט נהדר ואם אתה בעיקר נוסע בבין עירוני ללא פקקים אז היא תספק לך המון הנאה בשיוט נוח וחזק..

ביצועים גם תכלס לא סגור למה אתה מתכוון 0-100 או לתקוף פניות וכאלה.. 

נגיד ביצועים 0-100 RAV 4 היברידי יתן נתון טוב ויגע בהכי פחות דלק.. אם תצליח להכניס אחת לתקציב..

קיצר הייתה מאוד כללי אמליץ לך לבדוק על הרכבים שאנשים רשמו ולראות מה יותר הכיוון שלך..

שמעתי על הS60 שהיא מאוד אמינה לטווח ארוך,אשמח להביא את הסיוויק עם המנוע 1500 הוא מדהים מאוד,תודה רבה על הייעוץ 

בתאריך 1.10.2021 בשעה 11:42, stum כתב:

מאזדה 2.

לפי הדרישות, זה צריך להיות הרכב בעדיפות אצלך.

אני אנסה אותה אבל נראה שהיא דיי צפופה כמו איביזה בערך

פורסם

בדור האחרון האיביזה מרווחת משמעותית מהמזדה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כמו שרשמתי לך למעלה,תתמקד ברמצ אבזור fr.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...