Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 56 דקות, Or l כתב:

אבל מה לעשות שיש אנשים שיודעים יותר טוב ממני

אתה לא יכול לדעת, אם לא חקרת לבד, אם התשובה המוכנה שקיבלת היא ממישהו שבאמת יודע יותר טוב ממך או שהוא פשוט דוחף לך את האג'נדה שלו ואין לו מושג ירוק על מה הוא מדבר.

הנושא של רכב חשמלי קיבל "פוליטיזציה", אולי בגלל שאיכות הסביבה ו"התחממות הגלובלית" זאת "הדת החדשה".

ועל דת לא מתווכחים.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

אותי מעניין אם בעוד 10 שנים רכב חשמלי יוכל להגיע לאילת. כל היתר בטל בשישים.

עריכה אחרונה על ידי שביט

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם (נערך)
לפני 27 דקות, שביט כתב:

אותי מעניין אם בעוד 10 שנים רכב חשמלי יוכל להגיע לאילת. כל היתר בטל בשישים.

לרכבים חשמליים המתקדמים היום יש טווח נסיעה של כ-450 ק"מ.

מהצפון תצטרך לעצור לטעינה בתל אביב.

מתל אביב גם היום הוא יכול, המרחק עד אילת מתל אביב הוא פחות מ 400 ק"מ.

סע לאט ותגיע, יש גם תחנת טעינה בדרך (מצפה רמון) ויש גם באילת עצמה, אם אתה מתכוון גם לחזור.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

פורסם
לפני 46 דקות, Albetx כתב:

גם ללא הפקטור של הסוללה, רכב חשמלי היום פחות משתלם מרכב בנזין כמעט לכולם (נסו להוכיח לי אחרת). בתור חובב רכב, מקווה שכך גם יהיה בעתיד 🙄

 

תגדיר משתלם.

בכל מקרה רכב חשמלי היום הוא פרקטי רק למי שיש אפשרות לטעינת בית/עבודה

 

לפני 7 דקות, שביט כתב:

אותי מעניין אם בעוד 10 שנים רכב חשמלי יוכל להגיע לאילת. כל היתר בטל בשישים.

 

דווקא אילת? בהנחה שהנתונים של טסלה על 90% אחרי 10 שנים תופסים גם על הדור הנוכחי, LR יידע להגיע מהמרכז לאילת גם בעוד 10 שנים...

 

פורסם (נערך)

בהנחה שהסוללה של רכב חשמלי שקונים היום בכלל תתפקד בעוד 10 שנים, ללא קשר לקיבולת שלה, ספק גדול.

עריכה אחרונה על ידי EvGriga
  • אהבתי 1

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

פורסם (נערך)

אתם מתעלמים מהעובדה שככל שהמכוניות החשמליות יהיו נפוצות יותר -יהיה ביקוש לנותני שירות שיתקנו/יחדשו מודולים של סוללות לרכבים - ואז יותר ויותר עסקים יפתחו לתת מענה לביקוש הזה, אז בעוד עשר שנים יהיו עסקים לשיפוץ סוללות כמו שיש היום מכונים לשיפוץ גיר אוטומטי במקום קניית חלק חדש מהיצרן.

 

 

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

מה קורה עם רכבי טויוטה פריוס היום? יש להם הרי כבר יותר מ 10 שנים על הכביש.

האם יש להם שוק? האם הסוללות שלהם באמת גמורות?

אני רואה על הכביש לא מעט כאלו.

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, zvit כתב:

כחדשה היא עלתה 120000 ש"ח, והיום, עם קצת מזל - תקבל 10000 ש"ח עליה כמשומשת

מילים כדורבנות.

אמנם הפוקוס היא דוגמה קיצונית, אבל עדיין - רכב בן 10 פשוט *לא מעניין* מבחינה כלכלית. ברגע שעלות תיקון כלשהו גבוה מהערך - הרכב נזרק, גם אם 99 אחוז מהרכב תקין ושמור להפליא.

 

העיקרון המנחה הכלכלי יישאר זהה לגמרי גם במכונית חשמלית. יהיו כל מיני משוגעים לדבר וחובבי התעסקויות שיחליפו הכול, יחליפו תאים בודדים, יקמבנו כל מיני תיקונים - בדיוק כמו היום.

הרוב יעשה את החישוב וייפטר מהרכב. גריטה/מחזור וזהו.

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

סתם בשביל הספורט חיפשתי ביד 2 מכוניות 2011 עם מחיר במודעה. ברכב פרטי מצאתי 1829 מודעות בהן המחיר נע בין 2,500 ש"ח לשברולט קרוז "ללא ראש מנוע" ועד ל- 210,000 ש"ח למרצדס AMG  S-CLASS
כמובן שאפשר למצוא בערך כל מחיר באמצע.

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, אליעזר כתב:

מה קורה עם רכבי טויוטה פריוס היום? יש להם הרי כבר יותר מ 10 שנים על הכביש.

האם יש להם שוק? האם הסוללות שלהם באמת גמורות?

אני רואה על הכביש לא מעט כאלו.

סוללה חדשה מקורית של טויוטה פריוס עולה כעשרת אלפים שקל, יש כאלה שעדיין עם הסוללה המקורית, יש כאלה שהחליפו לחדשה, מה הבעיה?

תשקיע 10 אלף ותמכור ב 35 אלף עם סוללה חדשה, אתה עדיין ב +25. אם תמכור למגרש הגרוטאות תקבל כמה? אלף שקל אולי.

זה סיפור אחר עם רכב חשמלי מלא, אם המחירון שלו אחרי 10 שנים, לדוגמה 40 אלף שקל, וסוללה חדשה עולה 70 אלף שקל

עריכה אחרונה על ידי EvGriga

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

פורסם

אותי מעניין האם התחזיות של 10 שנים אכן רלוונטיות באקלים של הארץ. חום + לחות הם ממש לא ידידים של סוללות.

פורסם
לפני 16 דקות, nev כתב:

אותי מעניין האם התחזיות של 10 שנים אכן רלוונטיות באקלים של הארץ. חום + לחות הם ממש לא ידידים של סוללות.

כנראה זה לא צריך להשפיע.

הסוללות הן אטומות ויש להן קירור אקטיבי. 

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

פורסם
לפני 3 שעות, EvGriga כתב:

סע לאט ותגיע, יש גם תחנת טעינה בדרך (מצפה רמון) ויש גם באילת עצמה, אם אתה מתכוון גם לחזור.

 

לפני 3 שעות, OF כתב:

 LR יידע להגיע מהמרכז לאילת גם בעוד 10 שנים...

 

תודה על התייחסותכם

האמת שזו הייתה הלצה (שכחתי להוסיף סמיילי), על משקל "מתלבט האם לנסוע לאילת באוטו שנת 2009 שלי", שנפתחים כאן חדשות לבקרים.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

×
×
  • תוכן חדש...