Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

SUV או מיניוואן לטיול במערב ארה"ב?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1741 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

אני ואישתי מתכננים טיול של כחודש בנובמבר במערב ארה"ב עם תינוקת בת 3 חודשים ואחד בן כמעט שנתיים.

 

שילוב של עירוני (ל.א, סאן פרנסיסקו, סאן דייגו ולאס וגאס) וטבע (יוסמיטי והפארקים של יוטה, אריזונה ונוואדה).

 

מתלבטים מאוד בין לקחת SUV (גודל סטנדרט בערך) לבין מיניוואן.

אישתי קצת מודאגת מנסיעות ארוכות, והייתה רוצה אפשרות לשבת ליד התינוקת תוך כדי נסיעה (האכלות וכו').

אשמח לשמוע מה לדעתכם עדיף ולמה?

 

תודה,

יוני

פורסם

מיניואן שאפשר לשבת שלושה מאחורה בנוחות.

שני הילדים צריכים מושב בטיחות וזוגתך רוצה לשבת מאחור, אז שיהיה מושב מרווח.

במיניואן יש דלת הזזה שלדעתי היא נוחה יותר, ואם מורידים את שורת המושבים השלישית, יש תא מטען גדול מספיק.

 

תהנו, נסיעה טובה

  • רעיון טוב! 1

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

לדעתי מיניוואן בלי להתלבט הרבה. מינוואנים סטייל אמריקה כמו טויוטה סיינה או קיה קרניבל מציעים מרווח פנימי עצום, סידורי מושבים ורסטיליים ונוחות מעולה.

פורסם

הניסיון המוזר שלי היה רכב שאשתי יכלה לבחור בין להגיע לדוושות לביך להציץ מעל הדאשבורד. אם יש לך אשה קטנת קומה וודא שהיא מסוגלת.לנהוג ברכב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מיניוואן 7 מושבים. כן, זה הרבה יותר גדול ממה שאתם צריכים אבל הנוחות של זה עם תינוקות היא חסרת תחרות. בחירה ב-7 מושבים גם מבטיחה שתקבל רכב כזה ולא איזה משהו אחר.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

תודה על התגובות.

הדבר היחיד שמטריד אותי במיניוואן זה הנסיעות בשטחי הפארקים. חשבתי שלמרווח הגחון של הג'יפון יהיה יתרון שם.

פורסם

כמו שאמרו לעיל - מיניוואן ללא שום שאלות.

עשינו את זה פעמיים. פארקים בארה"ב זה כבישים סלולים בין חניות ולא זחילה על דרכי עפר. אל תחשוש ממרווח גחון, במיוחד ש- SUV אמריקאי טיפוסי (שלא נקרא JEEP או ייעודי לשטח) ממילא לא ניחן במרווח גחון יותר גדול משל מיניוואן (הקטע של SUV הוא צורה ופוזה).

 

עצה קטנה, שאתה יכול להתעלם ממנה אם אתה חושב שהיא פולשנית, אבל מה בוער לנסוע עם ילדים לא מחוסנים (אפילו לא בחיסונים הבסיסיים, עוד לא דיברתי על קורונה), בגיל שהם עול וטרחה עליכם. אתם תתקשו ליהנות, הילד בן השנתיים ייצא מסדר היום שלו וישגע אתכם. אנו לא נסענו עם הילדים עד שהיו מעל גיל 8, כשידעו ליהנות איתנו מהטיול. בפועל מה שאתם רוצים לעשות זה לטפל בילדים, אבל בנסיעה, ברכב ובמוטלים..... לשיקולכם, רק אמרתי.

קיה ספורטאז' 2.0 ליסינג

סקודיאק דיזל Exclusive לזוגתי (כבר לא: יונדאי סנטה פה דיזל, אלתיאה דיזל - עדיין מתגעגעים)

ALFA ROMEO 75 TS - מוסבת כבר לא ☹️, מקורית כבר כן 🙂

פורסם

אם אתה שואל אותי, הייתי מחכה שהילדים יגדלו עוד קצת. במיוחד הקטנה בת ה 3 חודשים. 

 

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

בזמנו לקחנו מיניוואן יש של קראיזלר או דוג' סהכ הם אותו הדבר רק שינוי סמל. אל תשכח חוץ מהילדים צריך מקום למזוודות וכמובן קניות. שיהיה בהצלחה. 

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

×
×
  • תוכן חדש...