Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ברוך השם שיש תקציב להשתדרג לרכב טוב

אבל לא רוצה שישימו לב האנשים בסביבה, מכיוון שעד עכשיו הרכבים שלי ושל האנשים בשכונה באזור שלי רובם לא שווים יותר מ 12,000 ש"ח. צעיר בגיל שלי - מי שיש לו רכב זה לוקסוס, ודאי כאשר הוא משדרג את רכבו לרכב הרבה יותר חדש.

איזה רכב טוב אפשר לקנות ב 70K כדי לשמח את נוסעי הרכב מהמשפחה, בלי שירגשו החברים והשכנים מסביב שעליתי ברמה של הרכב.

חשבתי לקחת בכיוון משהו שיהיה מאובזר ברמה גבוהה בפנים בלי שירגישו משהו מבחוץ, אשמח לקב לרעיונות.

עריכה אחרונה על ידי מחליף רכבים
פורסם

לצרות עין אין גבולות - כשאנשים מחפשים את צרות העין הם יחפשו אותה גם מתחת לשטיח, משפחתית סטנדרטית (קורולה,מאזדה 3, יונדאי I35) לא אמורות להיות רכבים מנקרי עיניים.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

כל רכב ,פופולרי בליסינג" שאינו קרוי ג'יפון, יראה אלמוני לחלוטין בסביבה של רכבים "עממיים". בעיקר אם יהיה בצבע לבן. 

תוכל לראות גם כאן :  https://www.icar.co.il/חדשות_רכב/רכב_משפחתי_עד_70,000_שקלים:_מה_כדאי_לקנות--/

 

  • רעיון טוב! 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

היום הכל גלוי וידוע. 

מי שרוצה לדעת כמה שווה הרכב שלך, פשוט בודק לפי הרישוי את הדגם והשנתון ומברר במחירון כמה הוא שווה. 

לא תוכל לברוח ממי שעינו צרה עליך. 

כל רכב מאמצע 2017 והלאה כבר יהיה עם 8 ספרות. 

כל רכב ישן יותר בתקציב הזה יהיה גדול ומנקר עיניים. 

הייתי הולך על קורולה gli לבן/כסוף עם מכה בכנף ופגושים מקולפים. או מחליף שכנים...! 

  • אהבתי 1

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

כל רכב משפחתי או סופרמיני נפוץ, (בחר לפי צרכיך). אם אתה מוטרד בחר באחת שהקוסמטיקה שלה לא מושלמת (אבל בלי חלודה!).

 

והאמת- אם מצב ההשחתה אצלכם כל כך גרוע תשקיע פחות, כדי שתחשוש או תסבול פחות.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

עריכה

רשמת לוקסוס ולא לקסוס ולא רשמת את זה גם בתור דוגמא לרכב..

נו לא נורא עדיין המלצתי לך על רכבים מפנקים עבור הנוסעים ולא מנקרים עבור השכנים

 

תשקיע במעבר דירה נראלי עדיף.

אבל לנושא, הרבה כבר ענו לך ואמרו לך..

אבל אם באלך רכב מעולמות המנהלים אבל שלא ינקר עיניים כי רשמת לקסוס בתור דוגמא למה שאתה מחפש

אז הייתי ממליץ לך לבדוק את הטויוטה המקבילה ללקסוס שאתה מחפש, רכבי שברולט המקבילים(אצל הישראלי הממוצע שברולט זה חרא אז תוכל לנהוג על אימפלה עם סמל לא מושך), רכבי וולוו הם יחסית אנונימים עבור הרבה אנשים(למרות שוולוו מנסה להסתכל בעיינים של האודי,BMW ולקסוס מבחינת הרבה אנשים זה לא מוכר)

לא יצא לי לנהוג על ה 508 אבל מהיכרות עם ה C5 המקבילה מדובר באיכות לא רעה בכלל (כמובן מנוע 165כס בלבד ולא 156)

 

אני לא רושם הונדה אוקורד\הונדה כי עבור ישראל ישראלי..

אלה הם רכבים המפנקים שעולים לי בתקציב שלך אשר יכולים להצטייר כפחות "מנקרי עיניים" מלקסוס 

 

*הערות קטנות

שברולט אימפאלה יכול להיראות כמנקר עיניים בכל זאת מדובר בספינה אמריקאית אשר שופעת בעור וכל טוב

וולוו מי שמכיר ויודע שזה בעיקר מבוגרים אז יודע 

טויוטה קאמרי עבור ישראל ישראלי גם עלול להיראות..

וואלה ב 508 יש מצב אם תשאיר את החלון פתוח אנשים יכניסו לך קצת כסף כדי לעזור לך לסגור את החודש הרי מדובר בצרפתיה השם ירחם.

^אבל כל אלה מרווחים,ספינות ועבור הרבה זה בהחלט כייף  בעיקר אם אתה נוסע הרבה בבין עירוני, פינוק:)

עריכה אחרונה על ידי online
פדיחה, לא קראתי טוב
  • משעמם 1
×
×
  • תוכן חדש...