Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החזקת רכב- וולוו s60 2015/16


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חג שמח וצהריים טובים. 

אני מעוניין לרכוש וולוו s60 t5 מ2015/16, ואני מנסה להבין סדר גודל של החזקת רכב כזה בשנה. לשם השוואה היום אני מחזיק לנסר 2008 ומוציא על דלק 500 שח בחודש בערך. כמה יותר כסף בתדלוק אני יוציא על וולוו? מה ההפרשים בטיפולים שוטפים, תקלות מצויות וכו'? תודה רבה מראש

 

פורסם (נערך)

לנסר ידועה כזללנית לא קטנה (מניסיון שלי גם), ולכן מבחינת צריכת הדלק לא צפוי שינוי דרמטי.

 

 

טיפולים שוטפים יעלו קצת יותר בוולוו אבל לא באופן קיצוני (תלוי כמובן גם באיזה מוסך), אך יש הבדל עצום בעלויות של תקלות רציניות.

 

סביר גם שחלפים בוולוו יהיו יותר יקרים, אך גם כאן תלוי מהיכן, מקורי/תחליפי וכו'.

 

לא מכיר מחלות ספציפיות שקשורות לS60 (מהשנים האלה). אבל, בעוד שלנסר הוא רכב מאוד אמין! וזול לתחזוקה,

 

הוולוו (שגם אמינה יחסית) התברכה במנוע עם טורבו, ומפוצצת בטכנולוגיה, וכל תקלה משמעותית תעלה לא מעט כסף.

 

מה שכן מעודד זה שמדובר בגיר אוטומטי פלנטרי אמין ומבית טוב, לעומת הדגם היוצא שהיה עם גיר רובוטי Powershift (המצוי גם ברכבי FORD ).

 

גם המנוע נהדר ומתוצרת עצמית, וכבר לא Ecoboost של FORD.

 

 

יהיה הבדל בעלות האגרה של כמה מאות שקלים (לפחות 500 אם לא יותר) ואני משער שגם בעלות הביטוח.

 

 

אני אישית מאוד אוהב  את הS60, והיא הייתה אופציה חזקה כשחיפשתי רכב, לפני כשנתיים.

 

לדעתי, אם יש לך יכולת כלכלית ורצון להשתדרג, הוולוו אחלה אופציה, במידה ותמצא אחת שמורה ומטופלת.

 

תתי הדגמים המומלצים הם R design וR design plus.

 

עריכה אחרונה על ידי ramik33
  • רעיון טוב! 1
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם
לפני 9 דקות, ramik33 כתב:

לנסר ידועה כזללנית לא קטנה (מניסיון שלי גם), ולכן מבחינת צריכת הדלק לא צפוי שינוי דרמטי.

 

 

טיפולים שוטפים יעלו קצת יותר בוולוו אבל לא באופן קיצוני (תלוי כמובן גם באיזה מוסך), אך יש הבדל עצום בעלויות של תקלות רציניות.

 

סביר גם שחלפים בוולוו יהיו יותר יקרים, אך גם כאן תלוי מהיכן, מקורי/תחליפי וכו'.

 

לא מכיר מחלות ספציפיות שקשורות לS60 (מהשנים האלה). אבל, בעוד שלנסר הוא רכב מאוד אמין! וזול לתחזוקה,

 

הוולוו (שגם אמינה יחסית) התברכה במנוע עם טורבו, ומפוצצת בטכנולוגיה, וכל תקלה משמעותית תעלה לא מעט כסף.

 

מה שכן מעודד זה שמדובר בגיר אוטומטי פלנטרי אמין ומבית טוב, לעומת הדגם היוצא שהיה עם גיר רובוטי Powershift (המצוי גם ברכבי FORD ).

 

גם המנוע נהדר ומתוצרת עצמית, וכבר לא Ecoboost של FORD.

 

 

יהיה הבדל בעלות האגרה של כמה מאות שקלים (לפחות 500 אם לא יותר) ואני משער שגם בעלות הביטוח.

 

 

אני אישית מאוד אוהב  את הS60, והיא הייתה אופציה חזקה כשחיפשתי רכב, לפני כשנתיים.

 

לדעתי, אם יש לך יכולת כלכלית ורצון להשתדרג, הוולוו אחלה אופציה, במידה ותמצא אחת שמורה ומטופלת.

 

תודה רבה!

תוכל לתת לי דוגמא לתקלה רצינית אפשרית והסדר גודל של העלות שלה? 

פורסם (נערך)

חזון אחרית הימים? 

 

סתם לדוגמא, טורבו/מנוע מת = צריך לקחת משכנתא :) 

 

לא שזה אמור לקרות ברכב חדש ומטופל. אבל shit happens..

 

מצד שני, תקלות מהסוג הזה לא בדיוק זולות גם ברכבים עממיים יותר כגון סקודה פיזו' וכו'.

 

 

אבל שוב, לא מדובר ברכב בעייתי או מחלתי. אם תמצא אחת שמורה, ותטפל כמו שצריך ובזמן, אני בטוח שתהנה לאורך זמן מבלי לבלות יותר מדי במוסכים.

עריכה אחרונה על ידי ramik33
  • רעיון טוב! 1
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
×
×
  • תוכן חדש...