Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1931 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם

 

אני מעוניין להחליף רביעיית צמיגים למאזדה 2 2014 שקניתי לאחרונה.

אני בעיקר מבין שאני מעוניין בצמיגים של חברה קצת יותר מוכרת ולא צמיג סיני זול, מצד שני גם אין פה שום רצון להתפרע

נסועה שגרתית (משהו כמו 11 אלף ק״מ בשנה)

 

אשמח להמלצה אם אפשר גם על מקום ספציפי אמין באזור מרכז (תל אביב והסביבה)

 

תודה מראש!

פורסם (נערך)

תודה! יש לך אולי המלצה על מקום לקנות ולהחליף?

עריכה אחרונה על ידי YarYar
פורסם (נערך)

ZE310 לא בהכרח קיים במידה הדרושה ואלטרנטיבות מבית פאלקן לא בהכרח מומלצות.

מציע להתחיל בציון המידה המלאה (כתוב ברשיון הרכב) ואפשר להגדיר גם תקציב.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
  • ספונסר פורום
פורסם

שלום,

אתה מוזמן לשלוח אלינו הודעה פרטית עם שם, טלפון ומידת צמיגים מבוקשת, ונאתר לך כמה אלטרנטיבות בטווחי מחירים שונים.

בברכה,

 

צ'ק אפ - צמיגים לדרך בטוחה

רשת מרכזי שירות מתקדמים לצמיגים

2575* | checkup.co.il

פורסם
לפני 3 שעות, Tom_22 כתב:

ZE310 לא בהכרח קיים במידה הדרושה ואלטרנטיבות מבית פאלקן לא בהכרח מומלצות.

מציע להתחיל בציון המידה המלאה (כתוב ברשיון הרכב) ואפשר להגדיר גם תקציב.

 

אהלן תום, אני לא מכיר כל כך את המחירים בשוק
אבל בוא נגיד אם רביעיית צמיגים סינים עולה 1000, אז אני מוכן לשים את העוד 200-300 שקל על מותג איכותי יותר
בדקתי את מידת הצמיגים:
185/55R15 82V

 

האם הצמיג של פאלקן קיים בגרסה הזו? זאת מידה נפוצה?

אשמח להמלצות

image.png.4dec200d5085e5e9adfda5a84d7f93bf.png

 

 

נראה שזה הצמיג המדובר ואכן קיים

CheckUp
האם קיים אצלכם?

עושים גם איזון כמו שהבחור למעלה פה המליץ?
אשמח להצעה, פשוט אני עדיין לא יכול לשלוח לכם הודעה פרטית (חדש בפורום) 

  • ספונסר פורום
פורסם

בוקר טוב,

יש לנו מספר מותגים לצמיגים שאתה מבקש.

תתקשר לטלי, מנהלת מערך הסניפים שלנו, בטלפון 054-7786829,  תגיד שאתה מקארספורום בקשר למאזדה 2, 

בהצלחה,

 

אם עוד מישהו צריך צמיגים - טלי היא הכתובת,

 

יום נפלא לכולם,

 

 

 

צ'ק אפ - צמיגים לדרך בטוחה

רשת מרכזי שירות מתקדמים לצמיגים

2575* | checkup.co.il

פורסם
לפני 18 שעות, YarYar כתב:

נראה שזה הצמיג המדובר ואכן קיים

אכן כן.

אחת הצמיגיות הזולות שם, שגם מומלצת בפורום היא - צמיגי שואף ברמת גן.

לכל מקום שתבחר להגיע, חשוב לא להתפשר על הצעות אחרות (ומוטב לחזור להתייעצות) ולבדוק תאריכי ייצור (עד חצי שנה-שנה זה טוב).

פורסם

@tom_22


קיבלתי הצעה על צמיגים אחרים:

kleber dynaxer HP4  ב 310 ש״ח
riken performance ב 245 ש״ח (ככה נמסר לי השם של הצמיג, לא ברור לי אם יש כמה אופציות בקטגוריה הזו)

כמובן במידות של הרכב:
185/55R15

מה דעתך/ דעתכם?

פורסם

ללא נסיון עם אף אחד מהם, אך עדין הייתי מעדיף כנראה את הפאלקן.

אולי הקלבר יהיה קצת יותר רך, אבל הוא גם יקר יותר.

 

יכול לבדוק חוות דעת משתמשים (כמובן סובייקטיבי, ושים לב שתנאי הדרך לא בהכרח תואמים למציאות בארץ) וגם מבחני השוואה:

https://www.tyrereviews.com/Tyre/Falken/ZIEX-ZE310-EcoRun.htm

https://www.tyrereviews.com/Tyre/Kleber/Dynaxer-HP4.htm

https://www.tyrereviews.com/Tyre/Riken/Road-Performance.htm

 

אם אתה כבר עולה לגזרת ה-300 פלוס, יש לך את הגודייר אפישנטגריפ פרפורמנס המומלץ לרוב (וצמיגים נוספים).

×
×
  • תוכן חדש...