Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1949 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עשיתי טיפול במוסך החברה

הודיעו לי שיש ריקול על רצועת הטיימינג (בגלל הבעיות שקיימות בעיקר ב1.2 )

 

היום פתחתי מכסה מנוע וראיתי שבמקום נוזל קירור הם שמו לי מי ברז (כנראה שהם פירקו משאבת מים)

 

האם זה תקין?

פורסם

אם הם שמו מי ברז ועוד במוסך החברה לא נשאר כבר מה לומר על ה"מקצועיות" של מוסכי המותג.

את הרצועה כדאי להחליף אם לא הוחלפה וכמובן,למלא נוזל קירור ולא מי ברז.

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אני לא מתפלא על חוסר המקצועיות במוסכי החברה אלא רק מופתע כול פעם מחדש מרמת השירות והמקצועיות.

 

גש בהקדם להחלפת המים בנוזל קירור מקורי כפי שייצרן הרכב מבקש.

איזה כייף לי :)

פורסם

לא אני שמעתי על מקרים אבל לשים מי ברז במקום נוזל קירור זה כבר חציית גבול...

האבנית שיש במי ברז תחסום ותפריע לרדיאטור משמע מנוע מתחמם ואלפי שקלים על הנזק שיעשה.

 

אם הם חייבו אותך על נוזל קירור בכלל חוצפנים.

 

פורסם
לפני 9 דקות, ishay0703 כתב:

אני יכול לדרוש מהם נוזל קירור?

אם מופיע בחשבונית נוזל קירור לפני שהייתי "דורש" מהם ,הייתי פונה לשירות של היבואן במכתב חריף שיביע את מורת רוחך מחוסר המקצועיות ומהנזק שהיה עלול להיגרם לולא היית מגלה את המחדל.

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אני אומר שוב, אם לא מחליפים משאבת מים, לא מרוקים נוזל קירור, אין כזאת פעולה יזומה. 

 

אין להם שום סיבה לרוקן את המערכת. 

 

לכן זה משונה מאוד. נתקלתי בכל מיני דברים אבל לא נתקלתי עדיין במוסך מורשה יבואן שממלא את כל המערכת במי ברז. 

 

ייתכן שהמפלס היה נמוך ורק הוסיפו כמות מים כלשהיא על הנוזל שהיה שם? 

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם

קודם כל אין קשר בין הריקול לדיזל ולבנזין, הם פשוט יצאו באותו הזמן.

 

תצלם את המיכל עיבוי. האם היו חסרים מים לפני הריקול?

בשביל שתראה באמת מים שקופים במיכל צריך למלא הרבה מים ברמה כזאת שהמנוע היה מתחמם הרבה לפני.

×
×
  • תוכן חדש...