Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1943 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם המחירון וירטואלי- אז המחיר בסדר או שהייתי צריך להתמקח?🤣

 

לגבי לא להאמין לסוחר- בד"כ אני לא מתעסק איתם, אם הרכב היה במצב נסיעה אז ניחא..הייתי מנסה למכור. אבל אחרי שהוא לקח את הרכב? בירכתי את המנוע על כל שניה ושניה (ובלי עין הרע הוא נתן 5 דק' גז רצוף כשהאגזוז מעשן וצובע בלבן את כל האזור) הבנתי עוד יותר שהרכב גמור.

 

לגבי זה שהוא הוריד אותי (או אם נהיה מדויקים-את אבא שלי, בעל הרכב). אני אישית הייתי שולח את הבנאדם על 700 ש"ח חזרה לחיפה ומפוצץ את העסקה כי זה האופי שלי ויש לי עצבים מברזל לחכות לקונה הבא (הסוחר התקשר שניה אחרי שפרסמתי את המודעה, איך בכלל הם מקבלים עדכון על כל הודעה? הוא הרי לא יושב ו"מרפרש" את יד 2) שאולי יציע יותר, אבל אני בניגוד אליו אדם אמין ואם סגרתי אז סגרתי. בשביל לראות את אבא שלי מרוצה? מבחינתי היה שווה להפסיד את ה700 הללו (לפחות קיבלנו על הרכב יותר משהציעו לנו בכמה מגרשים שכבר היינו בהם שזה סביב ה6500 אולי במקרה הטוב ואם נקח אצלם רכב לא סחיר במיוחד בצבע "כתום עמבה")

 

בהסתמך על זה שמחירון 22 לרכב כזה הוא וירטואלי וכנראה שהרכב נמכר ב17-18, אז נראה לי שעשינו עסקה לא רעה (ממה שאני מבין וראיתי- מנוע חדש זה סדר גודל של 7000 ל"אדם מהשורה" לסוחר כמובן פחות)

פורסם

עשית בשכל שמכרת ב7300

על 200-300 לא שווה לקבל 10 טלפונים ביום.

יבואו קונים, בדרך כלל סוחרים.

רובם לא נחמדים בלשון המעטה.

 

 

 

  • אהבתי 1

.

פורסם

לא היה נמכר ב-17-18. מחיר השוק הוא 12-14.  זה שאנשים מבקשים 15-20 לא אומר שהם מקבלים מה שהם מבקשים. הגדילו לעשות "אוטודיל" ביד 2:

 

מרפסמים רכב ב-30500 ש"ח ובפנים כותבים 21900 ש"ח (ויש לי הרגשה שמי שישים 18000 ש"ח על השולחן - לא יגרשו אותו)

 

image.thumb.png.023de565fa6c21bd4e32defeda837414.png

 

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 6 דקות, om2 כתב:

עשית בשכל שמכרת ב7300

על 200-300 לא שווה לקבל 10 טלפונים ביום.

יבואו קונים, בדרך כלל סוחרים.

רובם לא נחמדים בלשון המעטה.

 

 

 

אממ כן.. השאלה היא אם לא הייתי צריך לפרסם ב14 (פרסמתי ב12, הסוחר התקשר אמר לי "אני מציע 8 מחר אני אצלך") ולנסות לכוון ל-9, אבל לפי מה שאני רואה בהודעה פה למטה- אז זה בכלל לא הכיוון חח

לפני 1 דקה, zvit כתב:

לא היה נמכר ב-17-18. מחיר השוק הוא 12-14.  זה שאנשים מבקשים 15-20 לא אומר שהם מקבלים מה שהם מבקשים. הגדילו לעשות "אוטודיל" ביד 2:

 

מרפסמים רכב ב-30500 ש"ח ובפנים כותבים 21900 ש"ח (ויש לי הרגשה שמי שישים 18000 ש"ח על השולחן - לא יגרשו אותו)

 

image.thumb.png.023de565fa6c21bd4e32defeda837414.png

 

 

הרכב בתמונה הוא עוד מבעלות פרטית אני רואה! (שלנו ליסינג) ואצלנו יש עוד 50K ק"מ שלא קיימים ברכב הזה, אז אם את שלהם הם יסכימו למכור ב-18, מעניין בכמה היה נמכר רכב שגם היה ליסינג וגם 50K ק"מ יותר וגם בעיית מנוע.. נשמע מעניין.

פורסם

אל תבזבז את זמנך על "מה היה אילו". היתה לך נבלה - מכרת אותה במחיר הוגן, דפדף הלאה. (אני אגב לא משוכנע שהסוחר עשה עסקה טובה)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הוא לא היה קונה ממך ב9. אל תחיה בכאילו.

זה שהוא קנה ממך ב7300 רכב עם מנוע גמור, זה לא מקובל אצלם!

 

קיבלת מחיר הגון לרכב.

בשביל 200 ש"ח לא שווה את הטחינה של המוח ונידודי השינה (גם בשביל 2000 לא, אבל זה כבר סכום אחר)

 

היה ונגמר, ונגמר לדעתי אחלה!

יאללה גבר, טפח לעצמך על השכם שהצלחת למכור במחיר יפה והוגן והמשך הלאה.

 

.

פורסם

נו מה נראה לך, ישים תוסף שמן או יעשה רק פאקום ראש או משהו בקטנה למרות שהמנוע גמור, וימכור לאדם תמים בתור רכב במצב "פצצה".

  • אהבתי 1
פורסם

אם יש לך את הפרטים של הסוחר יהיה מעניין לעקוב אחרי המודעות שלו.

מחזק את המגיב מעליי, הוא לא יחליף מנוע כמעט בוודאות, אלא יעלים זמנית את הבעיות וימכור במחיר "רצפה" 

הקונה יחשוב שהוא עשה את עסקת חייו ויגלה רק אחרי יום יומיים את גודל הצרה והמוכר יעשה כמה אלפי שקלים.

 

 

 

 

 

פורסם
לפני 23 שעות, ProRules כתב:

נו מה נראה לך, ישים תוסף שמן או יעשה רק פאקום ראש או משהו בקטנה למרות שהמנוע גמור, וימכור לאדם תמים בתור רכב במצב "פצצה".

 

לפני שעתיים, MarcNL כתב:

אם יש לך את הפרטים של הסוחר יהיה מעניין לעקוב אחרי המודעות שלו.

מחזק את המגיב מעליי, הוא לא יחליף מנוע כמעט בוודאות, אלא יעלים זמנית את הבעיות וימכור במחיר "רצפה" 

הקונה יחשוב שהוא עשה את עסקת חייו ויגלה רק אחרי יום יומיים את גודל הצרה והמוכר יעשה כמה אלפי שקלים.

 

 

 

 

 

 

לדעתי שניכם טועים.

 

סוחר מורשה צריך להיות אידיוט עם תעודות כדי לעשות דבר כזה, כי הוא מסכן את עצמו בתביעות משפטיות.

הרבה יותר סביר שיש לו מנוע תקין, ואם הרכב נראה יפה - זה שידוך טוב.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 10 שעות, zvit כתב:

 

 

לדעתי שניכם טועים.

 

סוחר מורשה צריך להיות אידיוט עם תעודות כדי לעשות דבר כזה, כי הוא מסכן את עצמו בתביעות משפטיות.

הרבה יותר סביר שיש לו מנוע תקין, ואם הרכב נראה יפה - זה שידוך טוב.

לא מסכן את עצמו בטביעות מאחר וקשה להוכיח שזה קרה דווקא בגלל הסוחר ולא הבעלים החדשים. במקרה של תוסף שמן זה יכול להופיע לאחר הטיפול הבא שלא כולם עושים ישר עם הקניה. 

פורסם

זאת לא מכוניות של 300000 ש"ח זאת מכונית כשהיא תקינה היא שווה 15000 ש"ח. בהנחה שמדובר בסוחר מורשה, הוא לא יסתכן בהסתבכות בשביל כמה אלפי שקלים. אם יש לו מנוע בצד או סט בוכנות ויכולת טכנית לבצע את התיקון, הוא בהחלט יכול לתקן את את ולעשות כמה אלפי שקלים ביושר

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

כמה אלפים ביושר

או רווח גדול יותר בפחות יושר.

לצערנו רוב הסוחרים בוחרים באפשרות השניה

עריכה אחרונה על ידי om2

.

פורסם
לפני שעתיים, zvit כתב:

זאת לא מכוניות של 300000 ש"ח זאת מכונית כשהיא תקינה היא שווה 15000 ש"ח. בהנחה שמדובר בסוחר מורשה, הוא לא יסתכן בהסתבכות בשביל כמה אלפי שקלים. אם יש לו מנוע בצד או סט בוכנות ויכולת טכנית לבצע את התיקון, הוא בהחלט יכול לתקן את את ולעשות כמה אלפי שקלים ביושר

בדיוק לפני כמה ימים הייתה כתבה ב ynet על מכירות רכב עם קילומטראז מזויף, שזה הרבה יותר מסוכן ממכירה של רכב עם מנוע שחוק שבלע תרופות זמניות. אמן והיית צודק בדבריך, אך לצערי יש לא מעט נוכלים.

פורסם

עשית בשכל שמכרת בלי ויכוחים מיותרים,

אני מנסה למכור צרפתיה כבר זמן רב, הגיע רק קונה אחד לבדוק אותה ובזמנו הציע לי סכום שלא נראה לי טוב.

 

מאז 0 טלפונים חוץ מסוחרים שמציעים מחיר נמוך בהרבה ממה שהוא הציע לי.

וכיום אני מוכן למכור אפילו בפחות כי הרכב הפך לאנדרטה שנוסעת קצת בסופי שבוע על מנת לשמר את המצבר.

×
×
  • תוכן חדש...