Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1942 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לנו רכב (אופל אסטרה 1.4 טורבו עם בעיה ככה"נ באטם ראש מנוע\ראש המנוע) 2012 עם 157K ק"מ.

פרסמתי את הרכב ביד 2 במחיר של קצת פחות ממחירון משוקלל, קיבלתי הצעה מסוחר רכב שמוכן להגיע מהקריות למודיעין לקנות את הרכב (אפילו תמונות הוא לא ראה כי לא שמתי במודעה מאחר ורק מחר יהיו לי).

על פניו בעיקרון הוא הציע לנו יותר ממה שקיבלנו בטרייד, אמר שמוכן לשלם בהעברה בנקאית במקום (ככה שחוסך התעסקות של מזומן) וכשציינתי שאני מתנה את זה בהעברת בעלות על המקום לפני הגרירה של הרכב (הרכב מניע ונוסע אבל מתחמם לכן רק גרירה אפשרית) הוא אמר "ברור שעושים העברת בעלות ואין לך מה לדאוג"

 

זו פעם ראשונה במשפחה שאנחנו מתעסקים עם סוחר שהוא לא מגרש של אחת מחברות הליסינג הגדולות- יש עוד משהו שכדאי וחשוב לדעת? משהו לחשוש ממנו? ממה צריך להיזהר\מה צריך עוד לוודא איתו?

 

תודה רבה. 

פורסם

העברת בעלות רק אחרי שאתה רואה את הכסף בחשבון (העברת זה"ב) זה עולה 17 ש"ח ואם הסוחר "עושה פרצוף" שווה לך להוריד לו את הסכום הזה מהמחיר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 48 דקות, zvit כתב:

העברת בעלות רק אחרי שאתה רואה את הכסף בחשבון (העברת זה"ב) זה עולה 17 ש"ח ואם הסוחר "עושה פרצוף" שווה לך להוריד לו את הסכום הזה מהמחיר.

 

כמובן. כשדיברתי איתו על ההעברת בעלות ועל התשלום הוא אמר "הכל כמו שצריך, העברת בעלות בדואר, אני עושה לך העברה בנקאית ואתה שולח לי את הרכב עם גרר"

אם צריך-אני אתארגן על חשבון בנק (מחבר או אולי אפילו שלי יתאים או של ההורים) שנמצא באותו בנק של הסוחר ככה שההעברה אמורה להופיע ישר (גם אם זו לא העברת זה"ב וכמובן שנדרוש העברת זה"ב!)

 

לפני 47 דקות, itzik123 כתב:

כשהוא יבוא אליך, הוא יגיד: זה ראש מנוע? חשבתי ראש של הבובה שעל הדשבורד. ראש מנוע אז לא 15,000 כמו שדיברנו. קח 8,000 מזומן.

 

הוא כבר הוריד אותי שליש מחיר ממה שביקשתי, ווידאתי איתו שהוא יודע שהרכב לא במצב נסיעה (נוסע ומתחמם ולכן הרכב יעלה רק על גרר).

לרדת מהמחיר לא נרד, הבחור מגיע מהקריות עד מודיעין (יש לו נסיעה, לא נשמע ששווה לו לבוא ולקחת סיכון שנשלח אותו חזרה כי לא נסכים למחיר, לא?).

 

אגב, הבחור נשמע להוט (לא ברור לי למה) על הרכב. התקשר אלי 2 דק' אחרי שהמודעה עלתה ליד 2, נתן לי הצעה (עוד מתמקחים קצת על המחיר אבל בגדול כנראה שנסגור איתו) וביקש שאוריד את המודעה מהאתר ואשמור לו את הרכב ומחר על הבוקר יגיע.

 

עד כאן משהו חשוד?

 

ואם אני מסכם את זה בגדול:

1. הוא מבצע העברת זה"ב ואז מבחינת התשלום אני רגוע

2. אני מעביר לו בעלות על הרכב בדואר ישר באותו רגע ואז אין חשש חוקי כלשהו שאם תבוצע עבירה עם הרכב, נכון?

 

*את הביטוח על הרכב פשוט מורידים כשהגרר מגיע למקום היעד?

פורסם (נערך)
לפני 57 דקות, aviel-bs כתב:

(לא ברור לי למה)

תשאל אותו למה חשוב לו לקנות את הרכב? מה יש לך להפסיד עם שאלה כזו?

 

 

ניחוש שלי שהוא ימכור את החלפים לאיזה מוסך (שהוא יודע שהם צריכים חלפים של הרכב הזה).

עריכה אחרונה על ידי Gorpi
פורסם

מעניין אם הוא באמת יגיע בסוף.

לדעתי לא והוא גם לא יתקשר שהוא לא מגיע אבל אולי הוא יפתיע.

אם אתה תתקשר אליו הוא ידע שיש לו מרחב תמרון כי אתה לחוץ למכור ואם לא תתקשר הוא יבין שאתה לא לחוץ וכנראה שאין לו מה לבוא.

תעדכן מחר.

 

פורסם

אם הסוחר נתן הצעה בטלפון בלי לראות את הרכב, הוא לא מתכוון לרכוש במחיר שציין, הוא לוקח בחשבון שיוריד עוד.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני שעה, Gorpi כתב:

תשאל אותו למה חשוב לו לקנות את הרכב? מה יש לך להפסיד עם שאלה כזו?

 

 

ניחוש שלי שהוא ימכור את החלפים לאיזה מוסך (שהוא יודע שהם צריכים חלפים של הרכב הזה).

שוחחתי איתו פעמיים סה"כ היום (הוא התקשר לראשונה בערך 2 דק' אחרי פרסום המודעה)

בשיחה הראשונה הוא נתן הצעה וביקש שאוריד את המודעה, אני בתגובה אמרתי לו שאני אבדוק בנוגע למחיר ואעדכן אותו (מנסה למתוח את ההצעה עוד קצת לכיווני). לדעתי הוא דווקא מתכנן לתקן את הרכב (אמר משהו על קונה שלו שירצה לראות תמונות של הרכב)

לפני כשעה, asix כתב:

מעניין אם הוא באמת יגיע בסוף.

לדעתי לא והוא גם לא יתקשר שהוא לא מגיע אבל אולי הוא יפתיע.

אם אתה תתקשר אליו הוא ידע שיש לו מרחב תמרון כי אתה לחוץ למכור ואם לא תתקשר הוא יבין שאתה לא לחוץ וכנראה שאין לו מה לבוא.

תעדכן מחר.

 

לדעתי יגיע, אחרי השיחה הראשונה כשראה שהמודעה עוד לא ירדה (נטו כי לקח לזה להתעדכן ביד 2) הוא ישב לי על הקו (ממתינה) וממש היה לחוץ שהמודעה תרד. בכל מקרה- אני לא התקשרתי אליו רק הוא אלי. והאמת? אני גם לא לחוץ. 

לפני 48 דקות, zvit כתב:

אם הסוחר נתן הצעה בטלפון בלי לראות את הרכב, הוא לא מתכוון לרכוש במחיר שציין, הוא לוקח בחשבון שיוריד עוד.

הוא מוזמן לנסות, כבר קיבלתי הצעה מטרייד אין על הרכב אז אם זה לטרייד או לסוחר ובשניהם אותו מחיר-כנראה שהרכב "ייבלע" אצל הטרייד. יותר מזה, הוא נתן הצעה ואני כרגע אמרתי לו שזה לא בטוח בכלל. הוא נשמע אקסטרה נלהב בטלפון (אפילו ההורים אמרו שזה מוזר) אבל נחכה למחר, לראות.

 

בכל אופן לידע כללי, אם אני סוגר איתו- חוץ מההעברת זה"ב ומהעברת הבעלות (הוא אמור להגיע עם תו סוחר? אני מתאר לעצמי שזה לא יעבור על השם שלו כדי לחסוך יד, לא?) עוד משהו חשוב שצריך לדעת?

 

ולגבי הביטוח, אני מבטל אותו פשוט ברגע שהגרר עם הרכב הגיע ליעדו? 

פורסם

ברגע שעברה הבעלות הביטוח ממילא לא תקף. תבטל את הביטוח מיד אחרי שמכרת.

  • רעיון טוב! 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)
לפני 23 שעות, zvit כתב:

אם הסוחר נתן הצעה בטלפון בלי לראות את הרכב, הוא לא מתכוון לרכוש במחיר שציין, הוא לוקח בחשבון שיוריד עוד.

אכן צדקת. סגרנו אתמול בטלפון 8, הוא ניסה להוריד ל7 וסגרנו 7300 (היה אפשר 7500 אבל ניחא..אבא שלי לא רצה להתעכב חצי שעה בשביל 200 ש"ח.)

בתאריך 17.2.2021 בשעה 21:04, asix כתב:

מעניין אם הוא באמת יגיע בסוף.

לדעתי לא והוא גם לא יתקשר שהוא לא מגיע אבל אולי הוא יפתיע.

אם אתה תתקשר אליו הוא ידע שיש לו מרחב תמרון כי אתה לחוץ למכור ואם לא תתקשר הוא יבין שאתה לא לחוץ וכנראה שאין לו מה לבוא.

תעדכן מחר.

 

 

הסוחר הגיע. קצת איחר (35 דק'..) אבל נסלח לו כי הגיע מחיפה למודיעין. והאמת היא שגם הייתי צריך להתקשר אליו להגיד לו שיצא לכיוון (נטו כי מיהרתי אח"כ למגרש לראות רכב).

 

הרכב המדובר- אופל אסטרה האצ'בק 2012 מנוע 1.4 טורבו (פתחתי אשכול נפרד עליו לבדוק היתכנות לתיקון) הראש מנוע היה בעייתי עם ספק בעיה במנוע (מוסך שהוא לא מורשה אופל אך מתמחה באופל אמר שבמקרה כזה עדיף להחליף את המנוע כי גם ככה הרכב הזה יחסית מורכב)

 

הרכב עם כמעט 160K ק"מ. בטלפון סגרנו 8000 (אע"פ שלעניות דעתי היה אפשר לסגור יותר, בטרייד הציעו 6-6.5) בפועל הוא הגיע עם חבר, בדקו את הרכב קרוב ל40 דק', התייעצו עם מוסכניק בשיחת וידאו, ראו את העשן הלבן שיוצא מהמנוע כשנותנים גז, ניסו למשוך ל7K וסגרנו (נטו בגלל שאבא שלי שהוא המוכר הסכים במקום 7K ל7.3K) 

 

מבחינתי? בשביל פחות מ-7.5K הסוחר היה חוזר לחיפה..

 

 

סתם לשמוע דעתכם-

המחירון של הרכב (משוקלל לוי יצחק) סביב ה22 אם הסתכלתי נכון (הרכב יד 2 מליסינג עם 157 אלף),  ביד 2 רכבים עם נתונים דומים מבוקשים סביב 15-20. (יש אפילו רכבים שנתונים נמוכים כמו 2011-2012 ראיתי עם ק"מ נמוך מאוד במחיר כזה!).

בהנחה והרכב יעבור החלפת מנוע אצל הסוחר (שכנראה ייקח אותו למישהו שהוא מסתדר איתו ושיהיה לו לבריאות) 7,300 מחיר סביר למכור? 

עריכה אחרונה על ידי aviel-bs
פורסם

המחירון של הדגמים הללו וירטואלי לגמרי - תגיד "ברוך שפטרנו" - וזהו.

  • אהבתי 3

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הסיפור רק מוכיח שאין מה להאמין לסוחרי רכב. 

גם אחרי שהמחיר נסגר אחרי שכל המידע על התקלות וכו' הועבר לסוחר, הוא עדיין ינסה להוריד אותך ברגע חתימת החוזה.

ואל תגידו שזה שהוא נסע מחיפה מראה "רצינות". זו העבודה שלהם וזה לא משהו שמרגש אותו.

פורסם
לפני 1 דקה, GTאי כתב:

תגיד תודה שהוא בא ביום ולא שלח חברים לבקר בלילה

 

הפוך גוטה הפוך - זה הוא היה מקבל מחירון...

  • מצחיק 3

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

על הפרנציפ הייתי מתעקש על המחיר שסגרתם. היה חוזר על הגרר לחיפה ממודיעין? הפעולה הזו עולה לא מעט. אבל שורה תחתונה, טוב שמכרת ולא נתקעת עם גוש ברזל ליד הבית.

×
×
  • תוכן חדש...