Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המחיר נשמע סביר ביותר.

 

התעסקתי החודש במכירת רכב דומה לשלך דרך העובדה (כונס נכסים), שנת 2013 עם קמ דומה לשלך ועבר השכרה, במצב נסיעה תקין.

 

הערכת השמאי הייתה 18,000 ש"ח, בפועל נמכר במכרז ב 13,000 ש"ח (גם לסוחר) וכל מי שהיה מעורב בעסקה (מצד המכירה) התפלא על הסכום שקיבלתי. ציפינו ל 8,000-10,000 ש"ח.

 

אגב, לפני שהוצאתי אותו למכרז, פרסמתי אותו דרך הפורום, לי אישית אין שום תועלת מהתעסקות נוספת למכור אותו בצורה חיצונית ולא דרך מכרז אינטרנטי, אבל חשבתי שהמודעה תעניין אנשים מהפורום שמגיעים מעולם הרכב ובסה"כ מדובר בהרבה רכב יחסית לסכום, אבל קיבלתי התראה על הפרסום ומחיקת המודעה.

 

 

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

אז לכל מי שהתעניין לדעת מה היה,

מדובר בסוחר מורשה (בדקתי באתר משרד התחבורה), סה"כ הוא עשה רושם של אדם אמין לגמרי. קצת הכעיס אותי שסגרנו מחיר והוא ניסה להוריד עוד קצת כי באמת הוא עשה רושם של אדם אמין, אבל לא נורא. העיקר שהצלחנו להוציא משהו על הרכב.

 

לדעתי? הוא ישפץ את הראש מנוע וימכור את הרכב ככה. להכניס נוזל איטום במיכל קירור או להסתיר את התקלה- לא נראה לי שזה הסגנון שלו (ולא, אני לא מאוהבי הרכבים ואפילו מאנשים פרטיים אני נרתע מלקנות רכב, לפעמים) אבל סה"כ נראה בחור אמין.

 

האמת היא שגם אותי מעניין לדעת מה יקרה עם הרכב, אולי מדי פעם אדגום את יד 2 ונגלה.

×
×
  • תוכן חדש...