Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1953 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,
אני מחזיק בניסאן קשקאי 13, קניתי אותה לפני 3 שנים. 
מיד אחרי שיצאתי מהחנות עם האוטו החדש, נכנסתי לצמיגייה שאני מכיר, וקניתי רביעיית Goodyear EfficientGrip SUV 98H 215/65R16 ב2000 שח. אני מאוד מרוצה.
שלוש שנים ו50K עברו והגיע זמנם.
ההתלבטות היא כזו: חשובה לי מאוד הבטיחות. המשפחה שלי נוסעת באוטו הזה וחשוב לי שהם יסעו לשלום ויחזרו בשלום, אם כי יש מצב שאמכור את האוטו בעוד שנה פלוס מינוס. כך שאני מתלבט איזה צמיגים לקנות, האם להשקיע ולשים 2000 ש"ח, או להסתפק במשו סיני בחצי מחיר לחצי מהתקופה, מקסימום אחליף אותם בעוד שנה וחצי.. 

אשמח לדעתכם. תודה רבה!

פורסם

כל עוד שאתה מחזיק ברכב תשים את הצמיגים הכי טובים שאתה יכול לקנות.

אני לא רואה כאן שום התלבטות. בעצמך אמרת שחשוב לך לשמור על המשפחה - אז לחסוך בחלק הכי קריטי ברכב?

הבעייה של הצמיגים הזולים היא לא אורך החיים אלא שולי הבטיחות הנמוכים יותר.

  • אהבתי 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

יש צמיגים זולים יותר שאינם סינים שיפגעו בבטיחות שלך בשביל כמה שקלים.
kleber dynaxer

falken 310

יספקו אחיזה טובה במחיר נמוך יותר (בפאלקן אתה מתפשר על נוחות וצריכת דלק למשל).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני שעה, netanel1014 כתב:

אחרי שלוש שנים יש סיכוי גדול שהאחוריים שלך במצב טוב . תקנה 2 צמיגים של פאלקן תשים אותם מאחורה ואת המשומשים תשים קדימה. בהצלחה.

גם אחרי 50 אלף?

 

פורסם
לפני 22 דקות, shellcase כתב:

יש צמיגים זולים יותר שאינם סינים שיפגעו בבטיחות שלך בשביל כמה שקלים.
kleber dynaxer

falken 310

יספקו אחיזה טובה במחיר נמוך יותר (בפאלקן אתה מתפשר על נוחות וצריכת דלק למשל).

לפאלקן ZE310 ציון טוב בדרך כלל בצריכת דלק ממה שראיתי. לא יודע לומר לגבי נוחות

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 4 שעות, Underdog6524 כתב:

היי חברים,
אני מחזיק בניסאן קשקאי 13, קניתי אותה לפני 3 שנים. 
מיד אחרי שיצאתי מהחנות עם האוטו החדש, נכנסתי לצמיגייה שאני מכיר, וקניתי רביעיית Goodyear EfficientGrip SUV 98H 215/65R16 ב2000 שח. אני מאוד מרוצה.
שלוש שנים ו50K עברו והגיע זמנם.
ההתלבטות היא כזו: חשובה לי מאוד הבטיחות. המשפחה שלי נוסעת באוטו הזה וחשוב לי שהם יסעו לשלום ויחזרו בשלום, אם כי יש מצב שאמכור את האוטו בעוד שנה פלוס מינוס. כך שאני מתלבט איזה צמיגים לקנות, האם להשקיע ולשים 2000 ש"ח, או להסתפק במשו סיני בחצי מחיר לחצי מהתקופה, מקסימום אחליף אותם בעוד שנה וחצי.. 

אשמח לדעתכם. תודה רבה!

אתם מבינים ממני אז אשמח: לא לנגוע בFULLRUN? 

 

פורסם

Underdog6524

 

לדעתי 3  שנים עם 50K זה מוקדם להחלפת צמיגים, בתלות באופי הנהיגה שלך.

תעלה תמונה של הצמיגים, אולי הם עדיין טובים לעוד חצי/שנה לפחות. 

 

פורסם
לפני 1 דקה, yogev20 כתב:

Underdog6524

 

לדעתי 3  שנים עם 50K זה מוקדם להחלפ צמיגים, בתלות באופי הנהיגה שלך.

תעלה תמונה של הצמיגים, אולי הם עדיין טובים לעוד חצי/שנה לפחות. 

 

הטסטר לא רצה להעביר אותי כי צמיגים. ישבתי עליו והבטחתי שמשם אכנס לפנצריה להחליף. יש מצב שהוא סתם התעלק?

פורסם
לפני 1 דקה, yogev20 כתב:

לא, אז כנראה הם יבשים. את כל 4 הצמיגים? 

אני לא בטוח האמת. אצלם כשאגיע הביתה. 
בכל מקרה להכנס לפנצריה ולשאול זה קצת קיטבג, לא?

 

×
×
  • תוכן חדש...