Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2013 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה קורה אנשים טובים? אני נתקל בבעיה בקודנית של הרכב, מדובר בגולף 2008, MK5, מנוע 1.4 טורבו. 

קורה מצב שהקודנית לא עובדת בבוקר,  ואז אני מנסה להתניע את הרכב בערב והוא לפתע עובד, רציתי לשאול פה אנשים שנתקעו בבעיה, האם זה בעיה בזרימה של החשמל או שהקודנית נהרסה פשוט, וכמה עלה לכם להעלים את כל הסיפור הזה.

תודה רבה לכם!

פורסם

יש לך קודנית כזו?

image.png.2b2afd9f4e0db4afeb025fe3be963c99.png

 

אם כן, פתח את הפלסטיקה מתחת להגה, חפש מקלון שחור (משהו במידות של צבע פנדה של ילדים) שקרוב להיכן שנמצא המפתח.

הרחק  אותו מאיזור המפתח.

***פעולה זו מנטרלת את הקודן, והוא אינו מונע יותר התנעה ללא הקשת קוד***

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

בדרך כלל מסופק דף עם הנחיות לשימוש בקודנית וגם הנחיות כיצד לבטל את הקודנית למשך פרק זמן מסויים על-ידי קוד מאסטר

 

בדוק בספרות.

איזה כייף לי :)

פורסם

לצערי אין לי את הדף או ספרון קצר של הקודנית.

ואין אופציה בכלל להקיש קוד מאסטר גם אם הייתי יודע אותו כי הקודנית פשוט לא עובדת.

פורסם

זו קודנית עם ניתוקים פיזיים.

בקודניות שמרק ואני צירפנו היה משבש תדר rf שהיה מקובל בvag מהשנתונים הללו.

כנראה הותקנה בגלגול מאוחר יותר.

אין לך ברירה אלא לאתר את הניתוק הקוי והאלחוטי ולבטל אותם.

 

 

 

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
לפני 4 שעות, natco כתב:

זו קודנית עם ניתוקים פיזיים.

בקודניות שמרק ואני צירפנו היה משבש תדר rf שהיה מקובל בvag מהשנתונים הללו.

כנראה הותקנה בגלגול מאוחר יותר.

אין לך ברירה אלא לאתר את הניתוק הקוי והאלחוטי ולבטל אותם.

 

 

 

תודה רבה על התשובה חבר!

×
×
  • תוכן חדש...