מה קורה אנשים טובים? אני נתקל בבעיה בקודנית של הרכב, מדובר בגולף 2008, MK5, מנוע 1.4 טורבו.
קורה מצב שהקודנית לא עובדת בבוקר, ואז אני מנסה להתניע את הרכב בערב והוא לפתע עובד, רציתי לשאול פה אנשים שנתקעו בבעיה, האם זה בעיה בזרימה של החשמל או שהקודנית נהרסה פשוט, וכמה עלה לכם להעלים את כל הסיפור הזה.
תודה רבה לכם!