Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הברגה בקרטר נהרסה והמוסך לא הצליח לתקן- מאזדה 3 2014


k1235
 שיתוף
עוקבים 19

פוסטים מומלצים

לפני 29 דקות, k1235 כתב:

הטיפול הקודם לא בוצע באותו המוסך.. אך גם בוצע במוסך מורשה מאזדה אבל בעיר אחרת 

לפני הפירוק הם ביקשו אישור לפרק ולעשות הברזה אבל לא הצליחו לבצע את ההברזה 

בקיצור - זו לא אשמת המוסך הנוכחי.

בשביל להחזיר את הרכב לכביש בהקדם - כרגע תנסה למזער נזקים ותתקדם הלאה (נסה לחפש קרטר חדש תחליפי כמו שהציעו לך).


מה לעשות הלאה ? זה אתה והזמן הפנוי שלך. אתה מוזמן לפנות למוסך שטיפל ברכב קודם לכן, עם ממצאים מהמוסך הקיים, ולך תוכיח שהם אשמים בסגירה העקומה שלהם ובנזק שנגרם לך בכיס כתוצאה מכך.


איציק

Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

תוכיח שזה כשל שלהם. אם הרכב לא טופל שם בטיפול הקודם, אין לך שום קייס להוכיח שזה כשל שלהם. שים לב למה שכתוב: הם לא הצליח לפתוח את הבורג (!), זה אומר שהוא כבר נהרס שסגרו אותו בטיפול הקודם.

הרס ההברגה הפנימית לא קשור לכלי שאיתו מנסים לפתוח את הבורג, מספיק להטעות את פותח השירשור והקוראים במידע שהוא לא נכון רק בשביל להפיל את זה על המוסך.

זה כשל שלהם. אין סיבה שתשלם להם (מעבר לתשלום על הטיפול שבוצע)  ובטח שלא תתחשב בצרכים או בדרישות שלהם בגלל חוסר מקצועיות שלהם. (תדמיין שהיית מגיע לתקן שקע טעינה במעבדה והיו שוברים לך את

תמונות שפורסמו בשרשור

המוסך לא רוצה להתקין קרטר תחליפי

לטענתם זה קרטר יצוק ותחליפי לא יהיה טוב מספיק והם לא מוכנים לקחת את הסיכון 

 

ומפירוק הם טוענים שאי אפשר למצוא כי אף פירוקיה לא ץמכור רק קרטר ללא המנוע 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה קרטר יציקת ברזל או אלומיניום ?

המוסך מכיר את השיט הזה יותר טוב מכל גיבור מקלדת - השאלה אם אתה זורם איתו או שאתה מתעקש להתקין חליפי על אחריותך המלאה.
אופציה נוספת היא לחפש בעל מקצוע שיודע לתקן יציקה (ברזל או אלומיניום) - אם זה אפשרי בכלל (אני יודע שבעבר היו עושים תיקונים בקרטרים מאלומיניום).
אין ספק שהכי בטוח והכי טוב זה לשים חדש מקורי - אך מאחר ומדובר בבלת"מ מעצבן מאוד שלא באשמתך, אתה צריך לראות איך אתה ממשיך הלאה.


לדעתי - נסה לערב את מנהל השירות האיזורי בבקשה להשתתפות בעלות התיקון (הנזק נעשה ברשת שלהם - לכן שיקחו עליו אחריות מלאה או שבמינימום של המינימום שישתתפו במרבית עלות התיקון).

 

איציק

Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 21 דקות, k1235 כתב:

המוסך לא רוצה להתקין קרטר תחליפי

לטענתם זה קרטר יצוק ותחליפי לא יהיה טוב מספיק והם לא מוכנים לקחת את הסיכון 

 

ומפירוק הם טוענים שאי אפשר למצוא כי אף פירוקיה לא ץמכור רק קרטר ללא המנוע 

בעניין הזה המוסך צודק 100%.

מניסיון, החלפתי באחת הגולפים הקודמות קרטר יצוק לקרטר חליפי סיני.

נשיקה קלה בבאמפר והוא התבקע. הלכתי עם הקרטר הקודם (מזל שלא זרקתי אותו)

לחרט שלי, הוא תיקן אותו ואמר שהחליפיים הסינים הם זבל ובעלי עובי דופן של נייר.

מדובר באדם שתיקן אלפי קרטרים לכן הוא די אוטוריטה בתחום.

אם אתה רוצה לקחת אותו לתיקון אצלו אז שמו: שמואל - מ.ש.י ראשים.

עריכה אחרונה על ידי teyal
  • אהבתי 1
  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קח את הקבלות של המוסך הקודם,

ואת חוודת הדעת של מנהל העבודה הנוכחי

 שמפילה את האשמה על מי שסגר אחרון ופנה מלנהל אזורי של מאזדה כמו שהציעו לך.

נשמע לי מאד חשוד כל העסק הזה.

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תבקש מהמוסך הברזה וסגור עניין . 

 

הברזה דבר פשוט וקל לביצוע, כל מכונאי יכול לבצע השטח המוסך . 

 

תמנע מהליקויל . 

 

בהצלחה . 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 14 דקות, ב.מ.שרותי רכב כתב:

תבקש מהמוסך הברזה וסגור עניין . 

 

הברזה דבר פשוט וקל לביצוע, כל מכונאי יכול לבצע השטח המוסך . 

 

תמנע מהליקויל . 

 

בהצלחה . 

ציינתי כבר שניסו לעשות הברזה ולא הצליחו 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש מצבים שאין "בשר" לעשות הברזה או הגדלת קדח, תבריג חדש עם בורג גדול יותר ואז יש שתי אפשרויות.

תיקון יחסית יקר (כי זה אלומיניום) אצל חרט וגם אז לא בטוח שזה אפשרי או החלפת קרטר לחדש או משומש.

חלק משומש זה מאוד קשה להשגה, כי קרטר הולך עם המנוע ופירוקיות מוכרות מנועים ולא מפרקות מנועים לחלקים.

 

בסופו של דבר המוסך מחליט איזה תיקון הוא מוכן לבצע ואי אפשר להכריח אותו לבצע שום עבודה בכוח..

 

לריב עם המוסך הקודם אחרי שכבר פורק החלק ויש נזק זה מאוד בעייתי ואני צופה שלא יצא מזה שום דבר ובינתיים אתה תקוע בלי הרכב.

 

הצעה שלי, קח את הקרטר בעצמך למשפץ מנועים/ראשים. יש להם ציוד מגוון לתיקוני אלומיניום והמון ידע של עיבוד שבבי לבצע תיקון איכותי.

 

 

האם המוסך הקודם והנוכחי הם מורשי יבואן? 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • danniel שינה את הכותרת ל"הברגה בקרטר נהרסה והמוסך לא הצליח לתקן- מאזדה 3 2014"

אני אבצע מחר אץ התיקום במוסך 

אם אלך לחפש תיקון זול יותר בסוף זה יעלה ביוקר.. מקסימום שאחסוך זה 500 ש"ח ואבזבז זמן בחיפושים.. 

 

2 המוסכים מורשי יבואן 

האם אפשר לבוא אליהם בטענה?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה ברור ומקובל, לא לכל אחד יש זמן לפנות להתרוצצות כזאת וזמן = כסף.

 

במקרה זה, של תיקון שבוצע במוסך זכיין, יש אפשרות לפנות לשירות לקוחות של היבואן בתלונה על המוסך שסגר את הבורג. 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 48 דקות, k1235 כתב:

ציינתי כבר שניסו לעשות הברזה ולא הצליחו 

המוסך . 

 

אחלה - שיעביר את העבודה לחרט, ויגמרו את הסאגה אתך . 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לו אני במקומך

 

מתקין קרטר חדש יעלה כמה שיעלה

ופונה לשירות הלקוחות של היבואן

 

2 המוסכים ברשת, זה יוצא מאותו כיס

 

שהמוסכים יתקוטטו ביניהם מי אשם - הגישה היא "הרכב חיגר על גבי סומא והלקה את שניהם"

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

איך יוצא מאותו כיס? כל מוסך זה עסק בפני עצמו. 

אין למוסכים האלו על מה להתקוטט, פשוט ישללו מעצמם את האחריות על מקרה וזה ישאר  בידי היבואן, אם יפנו אליו, להחליט מה הוא רוצה לעשות עם התלונה. 

בכל מקרה אם פונים עושים זאת לפני התיקון, כי המוסך שסגר את הבורג יכול לטעון למה "מפילים" עלי תיקון של קרטר חדש? היה בא אלי והייתי מסדר לו את העניין ב 200 ש"ח...

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין על מה כל הסיפור זאת הברזה שכל עסק של שיפוצי מנועים יכול לעשות כי הם רגילים לעשות הברזות וחורים בברזל וגם אלומיניום.

גם אם אתה לא מוצא מי לא רואה סיבה למה לא לבוא לרכב הכי מת במגרש ששפך מנוע כנראה ולקחת ממנו את הקרטר?..

הרי לא באמת מעניין אותך מה קרה למנוע כי זאת רק חתיכת ברזל שהתפקיד שלה זה להחזיק שמן ואם המנוע מת אין סיבה שהוא לא ימכור לך...

והאופציה של הסיני גם לא נראת לי כזאת רעה כי זה לא כזה משנהמה העובי של זה כל עוד זה מספיק עבה בשביל להחזיק פחות מ4 קילו שמן שזה ממש כלום. זה לא שאתה גיפ שמטייל בשטח וסלעים עפים ופוגעים בזה בכל רגע.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע כמה היבואן יטרח לענות לו בכלל.

בכל מקרה, אין פה איזה תורה גדולה, גם אם הם השמידו את כל ההברזה, כל רתך\מסגר בינוני ידע לקדוח חור גדול ולרתך הברגה חדשה.

זה נראה ככה:

Female Steel AN Weld Bung (O-ring Port) | Pegasus Auto Racing Supplies

 

מוסך שלא מסוגל לפתור תקלה כזאת בלי להחליף את כל החלק, זה מקום שהלקוח לא מעניין אותו יותר מדי לדעתי האישית, כי הם מחפשים את הדרך הקלה - "תביא ערימה של כסף, תקבל חלק חדש שלא דורש מאיתנו מחשבה או מאמץ, וסע מפה".

כמו שהציעו לך, או שתחפש אגן שמן מפירוק, או שתקח את שלך למסגר\רתך שיסדר את ההברגה או שתבלע את הכאפה ותשאיר אלפיה וחצי למוסך הנוכחי.
לא הייתי נוגע בתחליף סיני (או טורקי).
המוסך הנוכחי לא אשם שההברגה נהרסה (אולי יש להם אשם תורם על זה שהם קירנפו אותה לגמרי).
אם הסיפור הזה יהפוך להיות יקר מאד, אתה יכול לשקול תביעה כנגד המוסך שסגר את הבורג.
אבל יתכן ותצטרך לערב כבר עכשיו שמאי.
כמה זה כלכלי? תלוי כמה זמן פנוי יש לך.



 

  

לפני 5 שעות, Kooper כתב:

נשמע לי מאד חשוד כל העסק הזה.

תגובה כדי לכתוב תגובה? מה חשוד? פורום תאוריות קונספירציה על מוסכים שסוגרים חזק מדי כדי לחייב אותך על אגן שמן חדש זה דלת שלישית משמאל.
 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...