Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
טוב אז אחרי חודשיים של המתנה לאבזירים של ההתקנה,

עשיתי טעות..

איתרתי את הפיוז של הLIGHTER, מס' 28, פיוז גדול [שיניים עבות]

כמו בתמונה "]https://images-eu.ssl-images-amazon.com/images/I/21t5hCHvhfL.jpg

והגיע לי ההזמנה של המפצל פיוזים, ואני רואה שהוא לא מתאים לפיוז, הזמנתי מפצל של MINI בטעות

http://www.ebay.com/itm/1-x-MINI-ATM-Fuse-Adapter-tap-Dual-Circuit-Adapter-Holder-For-Car-Truck-Auto-/361168315550?hash=item54174f249e:g:z6YAAOSwECZUojVc

 

יש מה לעשות עם זה? אולי לקחת מפיוז אחר שיתן את אותו אפקט?

או פשוט להזמין שוב ולחכות עוד זמן..?

 

מישהו יכול לעזור? (כמה תגובות למעלה)

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

אפשר לאלתר כל מיני דברים, אבל עדיף שלא. תזמין אחד רגיל כמו שצריך וזהו.

חיכית עד עכשיו, תמתין עוד חודש.

אם היה לי אחד כזה לפיוזים גדולים הייתי שולח לך בדואר ישראל או משהו, אבל יש לי את הקטנים, מיני.

 

ואיך תיקח מפיוז אחר שיתן את האפקט? יש לך גם פיוזים קטנים וגם רגילים באותה תיבת פיוזים (הפנימית שבתוך תא הנוסעים ולא תא המנוע)?

פורסם
אהלן חברים. מעוניין להזמין מצלמה ולהתקין ברכב טיוטה קורולה 2015 - מעונין לחבר אותה ישירות לפיוזים ולא לשקע המצת.

 

קצת הסתבכתי עם איזה מתאמים לפיוז אני צריך להזמין. האם לחשמלאי הרכב הממוצע יש את זה והוא יוכל להתקין לי ישירות או שעדיף להזמין?

 

מבחינת מצלמה - קראתי והחכמתי ואלך על הדגם הפופולרי יחסית שאלכס פירסם בעמוד הקודם (A119ׂ)

לרוב, חשמלאי רכב ומתקיני מערכות שמע לא מתעסקים עם מפצלי פיוזים.

הם מלחימים על כבל קיים.

מצלמה עד 50 דולר בסגנון A118C ?

 

קניתי A118C לפני כשנתיים במחיר הזה, יש כיום תחליף למצלמה הזו? מצלמה שיושבת צמוד לשמשה+איכותית במחיר הזה?

עד 50$ זה רק הa118c.

מעל, זה כבר A119 בערך ב70$ עם קופון.

 

כן זה נראה ככה

https://i.ytimg.com/vi/EmdioKMDnY4/maxresdefault.jpg

 

בכל מקרה הזמנתי מתאים

אם מישהו צריך את המיני יש לי זוג

באזור אשדוד שיבוא יקח בחינם

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

תבדוק בספר הרכב, אולי יש לך מעגלים לא נחוצים כמו למשל גג נפתח.

פורסם (נערך)
לרוב, חשמלאי רכב ומתקיני מערכות שמע לא מתעסקים עם מפצלי פיוזים.

הם מלחימים על כבל קיים.

 

עד 50$ זה רק הa118c.

מעל, זה כבר A119 בערך ב70$ עם קופון.

 

 

תבדוק בספר הרכב, אולי יש לך מעגלים לא נחוצים כמו למשל גג נפתח.

 

יש Panoramic Roof אך הוא בשימוש.

 

זה הפירוט פיוזים

http://www.interload.co.il/upload/6456433.png

 

השניים הראשונים החסרים הם: תאורה שמאלית ונעילה מרכזית.

 

הזמנתי בכל מקרה מפצל פיוז רגיל, עדין לא יצא לי להסתכל איזה מהפיוזים ברשימה הם הקטנים שמה.

 

עריכה:

לדוגמא מחמם כיסאות או מראות, לא קיים ברכב שלי, אך קיים כל התשתית לכך כי זה מגיע רק בדגמים בחו"ל,

האם קיים מתח בקו רק בזמן לחיצה על הפעלת החימומים? [לא קיים מתג לכך]

עריכה אחרונה על ידי MichaelCohen

Seat Ibiza FR

פורסם
בגלל שמדובר בחימום, אז לדעתי מדובר במתח רק כאשר הרכב עובד.

 

לא קשור אם יש מתג או אין, המתג של הצרכן נמצא אחרי תיבת הפיוזים.

 

ברור,

הרעיון שלי היה לבדוק האם יש רציפות בפיוז של אחד החימומים שלא בשימוש,

ולהתעלק עליו..

אמתין כבר למפצל המתאים

 

שוב אומר, יש לי 2 מפצלים של MINI מי שצריך שיבוא לקחת בחינם, מאשדוד.

Seat Ibiza FR

פורסם

אין לך מולטימטר או טסטר או בודק פיוזים?

תעבור אחד אחד ותעשה לעצמך רשימה:

פיוזים עם מתח קבוע

פיוזים עם מתח לאחר סיבוב אחד של הסוויץ

פיוזים עם מתח רק לאחר הנעה

וכו'

אחרי זה תעבור לספר הרכב ותראה על מי אתה יכול להתעלק.

בשום פנים ואופן אתה לא נוגע בפיוז של כריות האויר, או במערכות חיוניות לבטיחות.

פורסם
לרוב, חשמלאי רכב ומתקיני מערכות שמע לא מתעסקים עם מפצלי פיוזים.

הם מלחימים על כבל קיים.

 

עד 50$ זה רק הa118c.

מעל, זה כבר A119 בערך ב70$ עם קופון.

 

 

תבדוק בספר הרכב, אולי יש לך מעגלים לא נחוצים כמו למשל גג נפתח.

היי. תודה על המענה. מה ההשלכות? לא ממליץ?

במידה ועדיף מפצל - איך אני יודע מה אני צריך?

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

פורסם

כעיקרון זה פחות מומלץ.

כמה שפחות התעסקות עם החשמל המקורי של הרכב, ככה יותר טוב.

 

בכדי לדעת איזה מפצל ואיזה פיוז אתה צריך לרכוש, תצטרך להוציא אחד מהרכב ולבדוק.

רצוי שתוציא את הפיוז של המצת.

 

בכל מקרה, אם אתה לא מרגיש בטוח בעצמך, אתה יכול לרכוש את ''המצרכים'' ולגשת לחשמלאי רכב.

פורסם

אהלן, אחרי שתקופה הa119 לא עבדה, צרבתי קובץ קושחה והיא חזרה לחיים.

עכשיו יש לי 2 שאלות.

1. איך אני מוחק הקלטות חירום?

2. איך אפשר לראות בפלאפון את הסרטונים? או להכניס אליו את כרטיס הזכרון או לקנות מתאם שניתן להכניס אליו כרטיס זכרון ולחברים אותו בכבל otg?

 

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

פורסם

מוחקים הקלטות חירום דרך המחשב או עושים פורמט לכרטיס הזיכרון דרך המצלמה או נכנסים לספריית הסרטונים של המצלמה ומבטלים את ''המנעול'' המוצג על גבי הסרטון.

 

לגבי צפייה דרך הפלאפון, לא ניסיתי.

אני משער שתצטרך להוריד אפליקציה מיוחדת שתציע לך אפשרות צפייה בסרטונים.

פורסם
אהלן, אחרי שתקופה הa119 לא עבדה, צרבתי קובץ קושחה והיא חזרה לחיים.

עכשיו יש לי 2 שאלות.

1. איך אני מוחק הקלטות חירום?

2. איך אפשר לראות בפלאפון את הסרטונים? או להכניס אליו את כרטיס הזכרון או לקנות מתאם שניתן להכניס אליו כרטיס זכרון ולחברים אותו בכבל otg?

 

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

 

 

שווה לבדוק באיביי אם קיים קורא כרטיסי זיכרון עם חיבור לטלפון

בסיגנון הזה

http://www.ebay.com/itm/Mini-Swivel-360-USB-2-0-Flash-Key-Drive-lOT-Storage-U-Disk-For-Andriod-Phone-/291974906008?var=&hash=item43fb0f8098:m:mno3Gk7Czlfipiv0ziMMl_g

 

עריכה:

מצאתי

http://www.ebay.com/itm/Micro-USB-OTG-to-USB-2-0-Adapter-SD-Card-Reader-For-Android-Phone-Tablet-PC-/391605538929?hash=item5b2d825071:g:-E8AAOSwXeJYEAr-

 

שווה לבדוק אם עובד בטלפון

Seat Ibiza FR

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...