Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

לא מצאתי באיביי תופסנים מתאימים ומה שמצאת מחירם היה גבוהה.

 

אמליץ לגשת לחנות מוצרי בניין/ מערכות רכב בעיר מגוריך ולבקש לרכוש את זה.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

כאשר קניתי את ה-A118C קניתי מפצל לשקעי מצית - התברר כמאוד לא יציב, התקעים לא יושבים טוב והמגע רופף.

במקום זה אני משתמש בדבר הזה ב-3 מכוניות, כאשר בשקע ה-QC (כחול) מחובר טלפון, באחד משקעי ה-USB מחוברת A118C או A119, ובשקעים האחרים, במקרה הצורך, עוד טלפון או טאבלט. יציב מאד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

המצלמות מחוברות לשקע מצת כדרך קבע?

 

האם שווה לרכוש פילטר CPL ?

ראיתי באיביי ב-56.6 ש"ח

 

מישהו יכול לזהות לפי הסרטון איזה פיוזים יש בפיאט בראבו?

בסוף מראים אותם

עריכה אחרונה על ידי איתמר123

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם

שלום,

 

יש לי מצלמת A119 הגדרתי הכל לפי ההגדרות של אלכס ואחרי כמה ימי נסיעה שאני רואה שהיא נדלקת ואין שום בעיה

ואף המסך נכבה לאחר 3 דקות כפי שהוגדר אך כפתור REC ממשיך להיות אדום, הוצאת את הכרטיס וחיברתי למחשב

בעזרת מתאם - יש הרבה סרטונים של כמה עשרות ק"ב שבכלל לא נפתחים (אפילו ב-VLC) ובעצם כל הכרטיס ריק,

לא יודע מזה הסרטונים הללו אבל כלום לא צולם! מישהו יודע למה?!

פורסם (נערך)
המצלמות מחוברות לשקע מצת כדרך קבע?

 

האם שווה לרכוש פילטר CPL ?

ראיתי באיביי ב-56.6 ש"ח

 

מישהו יכול לזהות לפי הסרטון איזה פיוזים יש בפיאט בראבו?

בסוף מראים אותם

לגבי הפילטר, תלוי עד כמה ההשתקפות אצליך חמורה.

 

לגבי הפיוז, אי אפשר לזהות עד שלא מוצאים את הפיוז.

אני לא מבין למה עוד לא הוצת אצליך ובדקתה את גודל הפיוז.

הרי בסופו של דבר תצטרך להתקין הכל, אם אתה לא בטוח בעצמך, אולי עדיף שתיגש לבעל מקצוע.

שלום,

 

יש לי מצלמת A119 הגדרתי הכל לפי ההגדרות של אלכס ואחרי כמה ימי נסיעה שאני רואה שהיא נדלקת ואין שום בעיה

ואף המסך נכבה לאחר 3 דקות כפי שהוגדר אך כפתור REC ממשיך להיות אדום, הוצאת את הכרטיס וחיברתי למחשב

בעזרת מתאם - יש הרבה סרטונים של כמה עשרות ק"ב שבכלל לא נפתחים (אפילו ב-VLC) ובעצם כל הכרטיס ריק,

לא יודע מזה הסרטונים הללו אבל כלום לא צולם! מישהו יודע למה?!

קפצה שאלה כזו בסרטון היוטיוב שלי, האם אתה שאלת אותה?

 

הצעתי להוריד את התוכנה:

https://dashcamviewer.com/

 

ולעדכן האם עובד.

ניסית?

 

עריכה,

בוא נתחיל מהדברים הפשוטים.

 

דבר ראשון תחבר את המצלמה למתח.

תכבה את ההקלטה.

תלחץ על המקש חירום.

תפעיל את אחד הסרטונים דרך המצלמה.

תעדכן האם עובד.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

היי, הורדתי את התוכנה, שמתי את הסרטונים (אם אפשר לקרוא לזה ככה כי זה כמה עשרות ק"ב) וזה לא עובד.

 

חיברתי את המצלמה כעת (עם הכבל הקצר שמגיע בערכה) ורשום MASS STORAGE) - למה זה?

פורסם

דרך המצלמה רואים את כל הקבצים שיש על הכרטיס, יש סימן של משולש (הפעלת סרטונים) אבל אי אפשר לנגן

שוב מאותה סיבה כי הם לא באמת סרטונים, הם פחות משניה ואין מה לנגן.

 

נראה לי המצלמה דפוקה..

פורסם (נערך)

אוקיי,

איזה כרטיס זיכרון יש לך?

 

תעשה פירמוט לכריטס הזיכרון דרך המצלמה.

 

לאחר הפירמוט, תעשה default settings.

 

לאחר מכן, תוציא את הכבל מהמצלמה תחכה שהיא תתכבה ותחזיר.

תן לה לצלם כדקה.

לאחר מכן תחבר אותה למחשב ותעדכן האם עובד.

 

 

עריכה,

אני מבין שלוקח לך זמן לעשות את הפעולות שהצעתי.

אני חייב להתקפל לישון, אצפה לקרוא תגובה ממך מחר על הבוקר.

 

בכל מקרה, לגבי כרטיס הזיכרון, אם מדובר בכרטיס של סאנדיסק או כרטיס של חברה לא מוכרת או כרטיס שזרוק אצליך כמה שנים במגירה ואתה לא יודע בדיוק מה שלומו, אז כנראה הבעיה בכרטיס.

 

אם אין בעיה בכרטיס והוא חדש ושל חברה מוכרת ועשית את הפעולות שהצעתי בהודעה ועדיין לא עובד.

אמליץ לך לעדכן גירסה למצלמה.

בערוץ יוטיוב שלי

יש סרטון הדרכה לעידכון גירסה למצלמה.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

היי, ומצטער על העיכוב בתשובה.

 

יש לי כרטיס זכרון מקורי של חברת סמסונג בנפח 64 ג'יגה (המצלמה תומכת עד 128 להבנתי)

 

ביצעתי את כל מה שאמרת לי לעשות ואכן הפעם המצלמה צילמה את הסרטון באורך דקה ומשהו שהיה שם.

אז הבעיה אני מבין לא בכרטיס? אם כן ידוע לך למה זה קרה?

 

אני משתמש ברכב בשקע מצת של חברת Tronsmart עם 3 חיבורים (1 חיבור מהיר ו-2 רגילים)

האם זה יכול להוות בעיה?

 

מה אתה ממליץ לי לעשות כעת עם ההגדרות? אני מבין שעדיף לעשות הגדרות לפי מה שאתה אומר בסרטון

אבל חושש שזה יעשה שוב בעיה...

 

לגבי הגירסה אני חושב שאני עם האחרונה כי יש לי אופציות שאין לך בסרטון שאצלך זה גירסה 1.8 או 1.9

ואצלי זה 2.0

 

נ.ב - אני מבין שאחרי כל הוצאת כרטיס מהמצלמה צריך לפרמט את הכרטיס דרך המצלמה נכון?

 

תודה אלכס.

פורסם

לדעתי הבעיה נבעה מזה ששחכת לעשות פורמט לכרטיס זיכרון בהפעלה הראשונה.

 

אם עכשיו הכל תקין, תגדיר את ההגדרות לפי הסרטון, לא אמורה להיות שום בעיה.

 

מומלץ לפרמט את כרטיס הזיכרון אחרי כל פעם שאתה מחבר אותו למחשב בעזרת DOK.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...