Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הי, לפי מה שחקרתי, ה transcend ש novotec עושים בו שימוש בבדיקת המצלמות (118/119) הוא הדגם הזה:

https://www.amazon.com/Transcend-Information-Endurance-microSD-TS32GUSDHC10V/dp/B01BDKTQY6/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1485690761&sr=8-1&keywords=transcend+information+32gb+high+endurance+micro+sd+card+with+adapter

השמנתי 2 כאלה מ amazon.de והגיעו (אמנם באיחור של שבוע).

הם אמורים להיות עמידים מאוד בחום ובכתיבה מאומצת

You can’t really know someone until you fight them

פורסם

לפני כחודשיים קניתי מצלמה A119. המסך החל להבהב במהירות לפני כשבועיים, שלושה. היום היא גם עשתה כיבוי והדלקה שלוש/ ארבע פעמים עד שהוצאתי אותה מהתושבת והחזרתי אותה בחזרה. בסוף השבוע האחרון בדקתי את הסרטונים והם נראים תקינים.

רעיונות ?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם (נערך)

בעיה ידועה, גם אני סבלתי מזה.

תקפוץ להודעה#9789

ותפעל לפי ההוראות.

אצלי זה נפתר לצמיתות.

 

תעדכן

 

עריכה, זה יכול גם לנבוע משימוש במטען/ כבל לא ''מקוריים''.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

היי, אני מקווה שאני רושם במקום הנכון :)

ברכב הקודם שלי ביקשתי ממתקין שיתקין לי את המצלמה בצורה אסטטית (להשאיר את המצת פנוי ואחרי סוויצ') אבל הוא עשה עבודה לא כל כך נקייה (חתך כבלים במקום להתחבר נקי לתיבת הפיוזים).

 

יש לי מצלמת דרך + ממיר מתח + מפצל פיוז ATM.

הרכב שלי הוא פאביה החדשה.

אני רוצה לחבר את המצלמה אחרי סוויצ', הפעם בעצמי.

 

כדי לחסוך לי שעות של ניסוי וטעיה ונזקים פוטנציאלים לרכב, אשמח באם תוכלו לציין איזה מהפיוזים יתאימו למשימה.

מצ"ב שיוך הפיוזים.

 

תודה!

 

A06_Fabia_fuzes-1.jpgA06_Fabia_fuzes-2.jpg

פורסם

תודה אלכס, אבל שני השקעים האלו בפאביה הם לפני סוויצ'. ("מצת הסיגריות פועל גם כשמתג ההצתה כבוי. בעת עזיבת הרכב אין להשאיר ברכבאנשים שאינם עצמאיים לגמרי (כגון ילדים), ללא השגחה - סכנה לכוויה, לשרפה או לנזקיםבחלל הפנים של הרכב.")

פורסם (נערך)

הייתי הולך על אחד מאלו שמצורף אליהם גרירה.

אם לא, אז הייתי בודק את הריקים.

 

בלי מולטימטר, תצטרך לבדוק אחד אחד.

 

 

עריכה,

רגע, מחוסר תשומת לב הסתכלתי גם על הפיוזים שנמצאים בתא המנוע.

אל תגע בזה, אתה ממש לא רוצה להעביר חוט מבחוץ.

 

תבדוק את 43, נראה לי הוא יתאים.

גם 27.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

ראשית תודה על הסרטון מקודם, ענייני ויהיה שימושי לכשאתקין את המצלמה.

 

אבדוק את 43 ו-27 (שהם אכן אחרי סוויצ'). חשבתי אולי גם את 10?

פורסם
בעיה ידועה, גם אני סבלתי מזה.

תקפוץ להודעה#9789

ותפעל לפי ההוראות.

אצלי זה נפתר לצמיתות.

 

תעדכן

 

עריכה, זה יכול גם לנבוע משימוש במטען/ כבל לא ''מקוריים''.

המצלמה שלי עם GPS, שיחקתי איתה קצת על התושבת ונראה שבינתיים זה הסתדר.

תודה

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

לחברי הפורום , מבצע לשבוע בלבד עד 7-2-17 או עד גמר המלאי

 

vicovation MF1 רק 399 ש"ח http://www.vicovation.com/productdetial.asp?id=C8D8A8C9-5E65-4AC1-AC0F-8B9DADE2C823&lang=eng

vicovation MF3 רק 499 ש"ח http://www.vicovation.com/productdetial.asp?id=34CB3554-EA8E-4DBF-90BF-200D90C4778B&lang=eng

 

המלאי מוגבל . אחריות לשנה . ניתן לרכוש דרכנו כרטיסי זיכרון של LEXAR class 10 בגדלים של 16GB ו-32GB.

נא להזדהות כחברי הפורום 08-9331225

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם
לחברי הפורום , מבצע לשבוע בלבד עד 7-2-17 או עד גמר המלאי

 

vicovation MF1 רק 399 ש"ח http://www.vicovation.com/productdetial.asp?id=C8D8A8C9-5E65-4AC1-AC0F-8B9DADE2C823&lang=eng

vicovation MF3 רק 499 ש"ח http://www.vicovation.com/productdetial.asp?id=34CB3554-EA8E-4DBF-90BF-200D90C4778B&lang=eng

 

המלאי מוגבל . אחריות לשנה . ניתן לרכוש דרכנו כרטיסי זיכרון של LEXAR class 10 בגדלים של 16GB ו-32GB.

נא להזדהות כחברי הפורום 08-9331225

 

מחירים מדהימים.

מייתרים לחלוטין קנייה מחול

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...