Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

יש גם קופון ל70$ ללא gps, אני מניח שבדקת והוא לא עובד.

 

בכל מקרה, הgps זה נחמד.

נגיד ועצר אותך שוטר על מהירות, אתה בתום לב לא שמת לב שהגעת למהירות שהוא ציין.

תגיע לבית ותבדוק את עצמך.

כמובן שאם יוצא שנהגת במהירות יותר נמוכה מהמירות שהשוטר ציין, הGPS שלך לא יכול להוות הוחכה.

הנתונים שהוא נותן הם נטו בשביל הנהג.

 

לגבי הכניסה שעל התושבת GPS, לאחר שימוש הגעתי למסקנה שהיא לא אמינה, אמליץ לך להשתמש בכניסה הצידית של המצלמה.

גם דרך הכניסה הצידית הGPS יעבוד.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כוונתי היא, אם אתה משתמש בכרטיס זיכרון, מחבר אותו למחשב בעזרת DOK.

אז אחרי שימוש כזה רצוי שתעשה לכרטיס הזיכרון פורמט.

 

הדרך הכי טובה לעשות פורמט היא דרך המצלמה עצמה.

 

אוקי, הגדרתי מחדש לפי המלצותיך בסרטון את המצלמה, מחר אבדוק אותה שוב בערב ואעדכן.

 

רב תודות.

פורסם

A118-C עדיין מומלצת או שיצא דגם חדש ששווה עכשיו?

ובכללי, מאיפה להזמין? בדקתי ב-gearbest והמחירים שם זולים יותר אבל יש כמה מוכרים עם מחירים שונים ואני חושד שחלקם מזויפים.

פורסם
אוקי, הגדרתי מחדש לפי המלצותיך בסרטון את המצלמה, מחר אבדוק אותה שוב בערב ואעדכן.

 

רב תודות.

 

היי אלכס,

 

אכן המצלמה פעלה והקליטה כל מה שצריך כל זמן שהרכב היה עם סוויצ' פתוח.

 

המון תודה על העזרה והתמיכה.

פורסם (נערך)

טוב אז אחרי חודשיים של המתנה לאבזירים של ההתקנה,

עשיתי טעות..

איתרתי את הפיוז של הLIGHTER, מס' 28, פיוז גדול [שיניים עבות]

כמו בתמונה "]https://images-eu.ssl-images-amazon.com/images/I/21t5hCHvhfL.jpg

והגיע לי ההזמנה של המפצל פיוזים, ואני רואה שהוא לא מתאים לפיוז, הזמנתי מפצל של MINI בטעות

http://www.ebay.com/itm/1-x-MINI-ATM-Fuse-Adapter-tap-Dual-Circuit-Adapter-Holder-For-Car-Truck-Auto-/361168315550?hash=item54174f249e:g:z6YAAOSwECZUojVc

 

יש מה לעשות עם זה? אולי לקחת מפיוז אחר שיתן את אותו אפקט?

או פשוט להזמין שוב ולחכות עוד זמן..?

עריכה אחרונה על ידי MichaelCohen

Seat Ibiza FR

פורסם

אהלן חברים. מעוניין להזמין מצלמה ולהתקין ברכב טיוטה קורולה 2015 - מעונין לחבר אותה ישירות לפיוזים ולא לשקע המצת.

 

קצת הסתבכתי עם איזה מתאמים לפיוז אני צריך להזמין. האם לחשמלאי הרכב הממוצע יש את זה והוא יוכל להתקין לי ישירות או שעדיף להזמין?

 

מבחינת מצלמה - קראתי והחכמתי ואלך על הדגם הפופולרי יחסית שאלכס פירסם בעמוד הקודם (A119ׂ)

פורסם

מצלמה עד 50 דולר בסגנון A118C ?

 

קניתי A118C לפני כשנתיים במחיר הזה, יש כיום תחליף למצלמה הזו? מצלמה שיושבת צמוד לשמשה+איכותית במחיר הזה?

 
 

 

 
 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...