Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לאלה שמכם שעדיין נשארו נאמנים למוביוס,

החלפתי רכב לפני כחודש וחצי, וכמו ברכב הקודם המצלמה היתה מחוברת לשקע המצת דרך מפצץ usb. המצלמה עברה כמו שהיא מרכב לרכב ואני משתמש בדיוק באותו מפצל. מה שכן, בעוד שברכב הקודם המצלמה נדלקה אוטומטית בכל התנעה ללא יוצא מן הכלל, כאן לפעמים היא לא נדלקת אוטומטית ונדרש להוציא את הכבל ולחבר מחדש ואז היא נדלקת ומתחילה לצלם כרגיל. למי יש מושג מה זה יכול להיות?

נ.ב, הזמנתי מפצל פיוזים ושקע נקבה בשביל להתקין אותה בצורה מקצועית יותר במקום נסתר ליד בית הפיוזים, כמו שפורסם פה באחד המדריכים.

פורסם

מה ז"א החלפתי סוללה בקבלים? לא השתנה כלום בצורת החיבור בין הרכב הקודם לזה שעכשיו. על איזה מתג מדובר? אני יכול באותו האופן גם לחבר אותה כל פעם מחדש זה יחליף מפסק, אבל גם מאבד את כל הפואנטה.

פורסם

האם כאשר קיבלת את המצלמה, בצעת בה שינויים כלשהם?

פתחת אותה והחלפתה את הסוללה שבתוך המצלמה בזוג קבלים (cappacitors).

 

אם לא, סימן שבתוך המצלמה יש סוללה.

את הסוללה רצוי להחליף בזוג קבלים.

לאחר ההחלפה תצטרך לעדכן גירסה למצלמה.

חשוב לבחור גירסה של מצלמה עם קבלים.

פורסם
מה ז"א החלפתי סוללה בקבלים? לא השתנה כלום בצורת החיבור בין הרכב הקודם לזה שעכשיו. על איזה מתג מדובר? אני יכול באותו האופן גם לחבר אותה כל פעם מחדש זה יחליף מפסק, אבל גם מאבד את כל הפואנטה.

 

אלכס התייחס לגבי שאלתך על הקבלים.

אני הצעתי מפסק כי חשבתי שאתה משאיר את המצלמה מותקנת ומחוברת פיזית כל הזמן ברכב (ואם כן, זאת כנראה הסיבה שהסוללה שלך הלכה).

ואם אתה משאיר את המצלמה ברכב, יותר נוח למקם מפסק בדשבורד\קונסולה או משהו שתוכל ללחוץ עליו, מאשר לנתק את המצלמה ולחבר שוב בכל פעם, שגם שוחק מעט את חיבור ה-mini usb (הלוח שבמצלמה מאוד עדין והחיבורים שלו).

פורסם

המצלמה אצלי כבר כמה שנים טובות, לא ביצעתי בה שום שינוי. ספק שהסוללה הלכה כי אחרי דימום מנוע והוצאת מפתח היא ממשיכה לצלם עוד כרבע שעה...

פורסם
הייתי מתקין בצד שמאל על המדבקת נקודות.

אם מדובר בA119, ניתן להזיז את העדשה שמאלה וימינה.

 

יש מצב שהדבקה על גבי קופסת החיישנים תהיה גם פתרון טוב.

 

אם אף אחת מהאפשרויות לא באה לך טוב בעין, אין לך ברירה אלא להתקין מתחת לקופסת החיישנים.

 

 

עריכה,

תיקנתי את הכתוב לצד שמאל.

 

 

תודה על ההתייחסות אלכס.

בהמשך לשאלתי על התקנה במאזדה 3:

 

הדבקה על מדבקת הנקודות לא יכולה לפגוע בה?

מה לגבי התקנה בצד ימין? האם זה יהיה בסדר במידה ומדובר בעדשה שניתן להזיזה?

Mazda 3 2.0 SPIRIT

פורסם

לא יצא לי לשמוע שהדבקה על הנקודות פגעה בהן בעת ההסרה.

אצלי זה מודבק על הנקודות בצד ימין.

 

אצלי אין קופסת חיישנים כך שאני לא הדבקתי את המצלמה יותר מידי בצד ימין.

העדשה המתכוננת שמלה וימינה תעזור במקרה שלך.

פורסם
בגלל שהסוללה התרוקנה ונפילת המתח בעת ההתנעה ברכב החדש גדולה יותר מברכב הקודם.

הסוללה לא מספיקה להטען למתח שיחזיק אותה פועלת בעת ההנעה.

 

אנסה. תודה רבה.

פורסם

הגיע אתמול ( 12 ימים מההזמנה בgearbest) ה-A118C של VIOFO.

מה שמוזר הוא שכשאני מדליק אותה (אחרי שהכנסתי כרטיס מפורמט של transcend חדש מאמזון) כשהיא מחוברת עם ה-USB למחשב, יש לי הודעה על מסך המצלמה low battery ולא נותן לי להכנס ל menu. היא גם לא מתחילה אוטומטית להקליט כמו בסרטון אלכס.

ניסיתי להחליף כבל USB התוצאה זהה.

יש למישהוא רעיון?

You can’t really know someone until you fight them

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...