Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הgps אצלי החל לעבוד , מרוב הנסיונות אני לא בטוח מה היה הגורם אבל ההשערה שלי היא פירמוט כרטיס הזיכרון של המצלמה לאחר שינמוך התוכנה .

ל gps לוקח איזה 5 דקות להסתנכרן וזה דיי מבאס אבל תמורת 30₪ ... אין תלונות

( בפורום של dashcam הציעו לי gps ב 40$ שנראה אחד לאחד למה שיש לי כעת ) בקיצור נשאר עם הנוכחי

תודה לכולם

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה בנוגע למצלמות שמצלמות גם כשהרכב כבוי?

לפי חיישן תנועה או משהו כזה?

יש המלצה?

אשכרה גנבו לי היום את המגבים.. אם רק הייתי יודע מי זה..

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

פורסם (נערך)

לגבי הקלטה בזמן חנייה, תדלג להודעה מס 6169 ותמשיך משם.

יש גם מידע בהודעה 6252

 

בmini 0807החדשה שאמורה לצאת בעוד חודש -חודשיים, כנראה יהיה קוטע זרם שעובד דרך הODB.

עד שהמצלמה לא תצא לשוק, אי אפשר לדעת כמה טוב זה יתפקד והאם זה יכול להחליף קוטע זרם ייעודי.

 

ד''א, מצלמה שמצלמת עם חיישן תנועה היא מצלמה שתמיד עובדת, רק הקבצים שהיא שומרת הם קבצים שיש בהם תנועה.

זאת אומרת אתה לא תחסוך ממתח המצבר.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

אוקיי הבנתי תודה, התעסקות עם סוללות בעיקרון. לא דבר שאני רוצה.

אז אין פיתרון מתאים חבל.

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

פורסם (נערך)

יש קוטע זרם שעובד על מתח מהמצבר, אבל זה מקצר לך את חיי המצבר..

וזה מספיק ל6 שעות בערך, הכל תלוי.

אם אתה מרבה לנסוע, יכול להיות שזה יתאים לך.

 

תבדוק לגבי המוצר הזה:

eBay: http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=131600013883&alt=web

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

זה גם לא מתאים משני סיבות, רוב הנסיעות שלי קצרות בעיר ואני לא רוצה להעמיס על המצבר, ואני לא רוצה גם להשקיע הרבה כסף.

 

שאלה אחרונה, יש את הדגם G1W-CB שהמלצתם עליו ונראה נחמד, יש משהו מומלץ גם באיזור ה100 ש"ח? אין דרישות גבוהות רק שהאיכות תיהיה נורמלית ועם חיבור למצבר כמו הG1W-CB.

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

פורסם

אל תרד בתקציב יותר נמוך מg1wc, בגלל שהיא כוללת קבל היא תיהיה יותר טובה מכל מצלמה שתקנה ב100₪ מבחינת עמידות בקיץ.

ואיכות התמונה מעולה יחסית למחיר.

 

לא הבנתי את עניין החיבור למצבר, המצלמה מגיעה עם שנאי שמתחבר לשקע המצת.

פורסם
זה גם לא מתאים משני סיבות, רוב הנסיעות שלי קצרות בעיר ואני לא רוצה להעמיס על המצבר, ואני לא רוצה גם להשקיע הרבה כסף.

 

שאלה אחרונה, יש את הדגם G1W-CB שהמלצתם עליו ונראה נחמד, יש משהו מומלץ גם באיזור ה100 ש"ח? אין דרישות גבוהות רק שהאיכות תיהיה נורמלית ועם חיבור למצבר כמו הG1W-CB.

בקשר למצבר על תידאג. המצלמה לא קשורה למצבר!

היום: סקודה פאביה 2012 ידני

פעם: סיוויק 1.6 2003,ניסן אלמרה פרפקט 2006

פורסם

שלום,

מבקש את עזרתכם:

רכשתי מצלמת רכב G1W-C.

יש לי איתה בעיה: היא עושה כל יום ריסט לתאריך והשעה.

לאחר שאני מגדיר את התאריך והשעה, זה מחזיק שעות ספורות אך לא עד הבוקר שלמחרת.

ניסיתי להטעין כמה שעות, החלפתי כרטיס זיכרון, שיניתי גרסאות קושחה.

כלום לא פתר לי את הבעיה.

לאחר התכתבות עם המוכר, סוכם שהוא יזכה אותי על חצי המחיר והמצלמה תישאר אצלי.

אשמח אם מישהו יוכל להפנות אותי ישירות לקישור לעדכון קושחה משנת 2015.

במקביל, אם גם זה לא יצליח, יש לכם מצלמה אחרת ברמה של המצלמה הזו ועד 200 ש"ח?

או אולי קישור למוכר שמוכר את המצלמה המומלצת פה (G1W-CB) וידוע שהן מגיעות תקינות וללא צורך בעדכון קושחה.

תודה!

פורסם (נערך)

g1wc וg1wcb זה אותו מצלמה

עניין התאריך והשעה זה עניין של מזל ויכול להיות מזג אוויר, בגלל הקור.

בזמנו כשקניתי את המצלמה זה קרה לי כמה פעמים, ואז התופעה חלפה. תחכה קצת, אולי זה יחלוף עם הזמן.

 

אם ממש מגרדות לך היידים לקנות מצלמה אחרת תקנה a118c

או תחכה עד שתצא הmini0807 החדשה.

 

גילוי נאות, הקישור למצלמה מקנה לי קופון של 10% ממחיר המוצר. זה ללא שום תוספת כספית מצידך ולא חובה לקנות דרכו, הוא שם רק אם בא לך להודת לי.

 

עריכה:

במקרה שמת לב שלוקח למצלמה יותר מ2 שניות לכבות את עצמה לאחר הוצאת המפתח מהסויץ?

אתה משתמש בכרטיס זיכרון של סאנדיסק?

תנסה לפרמט את כרטיס הזיכרון לfat32.

בהגדרות, תעשה שומר מסך לאחר 2 דקות.

ותעשה הקלטה ל3 דקות במקום 5.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם (נערך)
g1wc וg1wcb זה אותו מצלמה

עניין התאריך והשעה זה עניין של מזל ויכול להיות מזג אוויר, בגלל הקור.

בזמנו כשקניתי את המצלמה זה קרה לי כמה פעמים, ואז התופעה חלפה. תחכה קצת, אולי זה יחלוף עם הזמן.

 

אם ממש מגרדות לך היידים לקנות מצלמה אחרת תקנה a118c

או תחכה עד שתצא הmini0807 החדשה.

 

גילוי נאות, הקישור למצלמה מקנה לי קופון של 10% ממחיר המוצר. זה ללא שום תוספת כספית מצידך ולא חובה לקנות דרכו, הוא שם רק אם בא לך להודת לי.

 

עריכה:

במקרה שמת לב שלוקח למצלמה יותר מ2 שניות לכבות את עצמה לאחר הוצאת המפתח מהסויץ?

תנסה לפרמט את כרטיס הזיכרון לfat32.

בהגדרות, תעשה שומר מסך לאחר 2 דקות.

ותעשה הקלטה ל3 דקות במקום 5.

 

תודה על התגובה.

האם אתה מתכוון שכל מצלמה שיש בה קבלים מכל חברה זה עניין של מזל, או רק מצלמה

g1w-cb/

g1w-c

עושה בעיות?



אני רואה שהמצלמה

a118c נצמדת עם דבק דו צדדי. לא בא לי על זה...

לגבי ה-

mini0807 - מתי היא אמורה לצאת ומה אמור להיות מחירה? ואיך היא נצמדת לשמשה?



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

המצלמה נכבית בין שניה ל-2 שניות מרגע כיבוי הרכב (מוגדר לי קובץ של 5 דקות וכיביתי פעם את הרכב לאחר 4 וחצי דקות צילום וזה שמר את הקובץ במלואו).

אגדיר ואעשה את כל הדברים כפי שכתבת (חייבים את הקטע הזה של שומר המסך? זה עשוי לסייע לפתור את הבעיה?)

מודה לך!

עריכה אחרונה על ידי wantootree
פורסם (נערך)

לגבי העניין של מזל, רוב הבעיות של התאריך והשעה שצצות הם במצלמותg1w . אבל זה יכול לקרות עם כל מצלמה רק בסבירות נמוכה יותר.

לגבי הmini0807 היא נצמדת עם דבק לשמשה, היא כוללת קבל ועוד, אם בכל זאת תתעניין, תדפדף טיפה אחורה להודעה 6755, יש וידאו של unboxing.

לגבי המחיר אי אפשר לדעת, דעתי האישית ינוע בין 110-85$.

 

לגבי השומר מסך, לא חובה, אבל לך תדע אולי זה יעזור.

ככה הגדרתי את המצלמה שלי, וטפו טפו טפו עובדת כמו שצריך.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
לא, זה המצלמות ששלחו לסוחרים, עדיין אין קו ייצור.

הסוחרים בודקים אותן ומודעים למפעל על תקלות שצריך לתקן לפני ייצור המוני.

 

אוקיי, תודה.

ודבר אחרון - מצלמת a118c היא ברמה זהה ל-

g1wcb?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...