Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
אוקיי,

השימוש ברכב הוא יום יומי?

תנסה לחבר את המצלמה למטען של הפלאפון, תתן לה להטעין את הקבלים 10 דקות.

בהגדרות תעביר את המסך לכיבוי אוטומטי לאחר 2 דקות.

יש מצב זה יעזור.

 

אין לי בהגדרות כיבוי מסך אוטומטי.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מישהוא יודע אם יש אפשרות לשדרג את המוביוס הקודם לC2 ע"י שקונים עדשה רחבה

http://www.banggood.com/Mobius-New-Version-Wide-Angle-Lens-C2-Module-p-985642.html

וגם פלסטיק מתאים

http://www.banggood.com/Replacement-Case-For-The-Mobius-Action-Sport-Camera-Case-Only-p-918013.html

אפשרי?

תודה

 

חברים, היום (די מהר) קיבלתי עדשה חדשה הנ"ל, עובד מצויין, גם החלפתי את הפלסטיק הנ"ל, הכל טוב, ממליץ

אני הגעתי לזה עקב מסך שחור ושמיעת קול בלבד.

 

שאלה: איך אפשר לכוון את ההגדרות שלא ימחק מספרי רכב ע"י ריבוי אור, כמו בתמונה המצורפת

 

Image3.jpg

פורסם

שלום לכולם

אני זמן רב עוקב אחרי הפורום תודה לכולם על העזרה הרבה

אני רציתי עזרה לגבי מלצה לרכב עבורי שאני מחליף המון רכבים כל יום על רכב אחר של החברה איזה מצלמה מומלצת מבין השתיים שהכי מומלצות פה בפורום ? ההבדל במחיר בין שניהם לא משנה לי העיקר המלצה מה לקנות והאם צריך להוסיף עוד משו בהזמנה. תודה

פורסם (נערך)

שתיהן טובות ה a118c אמינה יותר.

אם אתה מחילף רכבים עדיף לך g1w-cb

כי היא לא קבועה.

תדאג גם לקנות תושבת למראה, הואקום הוא לא הכי מוצלח ולא מחזיק בשמש הישראלית.

קישור לתושבת: http://m.gearbest.com/gps-accessories/pp_68511.html

 

גילוי נאות, הקישורים למצלמות מקנים לי קופון של 10% ממחיר המוצר. זה ללא שום תוספת כספית מצידך ולא חובה לקנות דרכם, הם שם רק אם בא לך להודות לי.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

שאלה למומחים שאולי נתקלו בבעיה הזו.

יש לי מצלמת DOME G90:

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_110175.html

 

הוואקום הפסיק לעבוד, פשוט לא נתפס יותר. ניקיתי את השמשה, ייבשתי, וכנ"ל על הווקום עצמו.

היא פשוט נופלת אחרי זמן ממש קצר. לפעמים כמה שניות ולפעמים דקה.

 

מצאתי באלי אקספרס את התופסן עם הוואקום ואקנה אותו אבל להיות בלי מצלמה 2-4 שבועות זה די קריטי.

למישהו יש פתרון אפילו זמני איך לתפוס את המצלמה כמו שצריך במידהו אין וואקום?

תודה!

פורסם

^ האמת שעשיתי את זה בבוקר כשניקיתי שוב את השמשה (ב5:40 בבוקר) וזה באמת נדבק לנסיעה (הפעם שכחתי לייבש).

כשחזרתי אחה"צ לרכב היא כבר נפלה. אבל עכשיו שאתה אומר, יש מצב שזה באמת בגלל הרטיבות.

כי אחה"צ ניסיתי שוב ושוב ולא עבד כלום.

תודה! :wink:

פורסם

באם אני יקנה אין לי בעיה לפרגן לך בכיף את שמגיע לך רק שאם החנות הנ"ל יש לי נסיון לא טוב

שתיהן טובות ה a118c אמינה יותר.

אם אתה מחילף רכבים עדיף לך g1w-cb

כי היא לא קבועה.

תדאג גם לקנות תושבת למראה, הואקום הוא לא הכי מוצלח ולא מחזיק בשמש הישראלית.

קישור לתושבת: http://m.gearbest.com/gps-accessories/pp_68511.html

 

גילוי נאות, הקישורים למצלמות מקנים לי קופון של 10% ממחיר המוצר. זה ללא שום תוספת כספית מצידך ולא חובה לקנות דרכם, הם שם רק אם בא לך להודות לי.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...