Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ד''א, אם יש לך כוח וזמן להתעסקות במצלמה, אתה יכול לבדוק לגבי הmobius, מצלמה טובה רק טיפה יותר יקרה.

צריך לקנות לה קבל בנפרד, לפתוח אותה ולהחליף את הסוללה בקבל.

+ לעדכן גרסא למצלמה, לגירסא שתומכת בקבל.

+ לדאוג לתושבת וכבל מאריך מתאים, (תלוי מה יש בערכה) .

 

אם אתה מעוניין, יש פה משתמש בשם nissan, יש מצב הוא ידריך אותך, רק מזמן לא ראיתי אותו מגיב פה.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אלכס,

אני דווקא אוהב להיתעסק בדברים ולעשות לבד, אבל מצלמה זה משהו שלצערי או לשמחתי אני מעדיף לקנות, לחבר ולשכוח.

אבל תודה רבה בכל מקרה!

 

ס נובים גודום!:wink:

פורסם (נערך)

יש התקדמות בנוגע לmini 0807.

כוללת קבל.

מעבד A7LA50.

כבל ODB שנותן מתח למצלמה כשהרכב כבוי, וכנראה ישמש כקוטע זרם.

אפשרות לשתי כרטיסי זכרון.

חיישן צילוםCMOS ov4689 .

אפשרות לGPS מובנה בתושבת(ללא כרטיס סים).

בקיצור הכל מהכל.

 

עורך הוידאו משער שתוך חודש היא תגיע לחנויות.

 

עריכה:

כנראה חיישן הצילום הוא sony IMX322.

מקור אחר הטעה אותי.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
יש התקדמות בנוגע לmini 0807.

כוללת קבל.

מעבד A7LA50.

כבל ODB שנותן מתח למצלמה כשהרכב כבוי, וכנראה ישמש כקוטע זרם.

אפשרות לשתי כרטיסי זכרון.

חיישן צילוםCMOS ov4689 .

אפשרות לGPS מובנה בתושבת(ללא כרטיס סים).

בקיצור הכל מהכל.

 

עורך הוידאו משער שתוך חודש היא תגיע לחנויות.

 

עריכה:

כנראה חיישן הצילום הוא sony IMX322.

מקור אחר הטעה אותי.

 

אני בדיוק בהתלבטות עם עצמי האם להחליף את המוביוס לאחת כזאת 0806 - ראיתי שהיא עולה 85$.

עכשיו שיוצאת 0807 אני חושב אחכה עוד קצת.

 

תודה על המידע.

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

פורסם

הg1w-cb שלי מתה סופית (תקוע על מסך הWELCOME) וגירבסט פשוט העלימו את הפניה שלי.

הייתה פה הצעה לצריבת פיירוור מעודכנת שאני לא מוצא עכשו - אני אשמח לקישור שמסביר מה לעשות ואיך אם אפשר

 

במידה וזה לא יעבוד אני חושב לקנות אחת נוספת (בתקווה שלא תתקלקל גם). איזה מקום אמין יש (לא גירבסט)?

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם (נערך)

https://spytec.freshdesk.com/support/solutions/articles/5000629859-g1w-c-current-firmware

 

אף פעם לא עידכנתי גרסא בg1w שלי, לא נוגע במה שעובד טוב :) .

בכל מקרה הכי חשוב זה שלא יתנתק לך באמצע מהusb.

תכתוב בyoutube, בטוח תמצא הסבר לתהליך.

 

אם לא תמצא, אתה לוקח את הקובץ וגורר אותו לתיקיה הראשית של המצלמה.

תעשה הוצאה בטוחה של המצלמה מהמחשב.

תחבר את הכבל לשנאי של הפלאפון ותדליק את המצלמה.

אל תכבה אותה בשום אופן באמצע התהליך.

ברגע שהעידכון הסתיים, אתה מחבר אותה בחזרה למחשב ומוחק את הקובץ של הגרסאת תוכנה.

 

כל מה שכתוב, תקח בערבון מוגבל, כי אני לא עידכנתי את הg1wc שלי.

זה בא מניסיון של עידכון מצלמה אחרת.

 

אם אתה מתכוון לקנות מצלמה חדשה, אולי עדיף לך לפזול לכיוון הa118c.

 

אם לא, אז תקנה g1wcb בestore009 באיביי.

קישור בהודעה 6722#.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
הg1w-cb שלי מתה סופית (תקוע על מסך הWELCOME) וגירבסט פשוט העלימו את הפניה שלי.

הייתה פה הצעה לצריבת פיירוור מעודכנת שאני לא מוצא עכשו - אני אשמח לקישור שמסביר מה לעשות ואיך אם אפשר

 

במידה וזה לא יעבוד אני חושב לקנות אחת נוספת (בתקווה שלא תתקלקל גם). איזה מקום אמין יש (לא גירבסט)?

תיקח a1

18יותר אמינה ויותר קטנה

היום: סקודה פאביה 2012 ידני

פעם: סיוויק 1.6 2003,ניסן אלמרה פרפקט 2006

פורסם
אתה בטוח שקנית gps שמתאים לארץ?

 

אתה צריך להגדיר apn.

יכול להיות הסים קארד לא מתאים.

 

http://www.eFly.co.il/forums/showthread.php?t=72868

אתה ממש מטעה.

GPS לא חייב כרטיס סים או קישור לאינטרנט מכל סוג שהוא. תיזכר לרגע בכל מכשיר ה- PND, ה-GPS-ים היעודיים, מכשירי הניווט שהיו לפני פריחת עידן הסמרטפונים. מקלט GPS קולט את שידורי לווייני המיקום (שידורים הכוללים את חותמת הזמן של הלווין ברגע השידור) מצליב את המידע הנקלט ממספר לוויינים תוך התחשבות במיקומו המקורב (ע"ס מדידות המיקום הקודמות שלו) וכך מחשב את המיקום.

לסמרטפונים יש תמיכה ב-AGPS, Assistance GPS המאפשר לקצר את זמן החישוב בעזרת הורדת טבלאות מעודכנות (מיקום לוויני ה-GPS המקורב), אבל זה בהחלט אינו חובה, במיוחד למקלט GPS העובד ברכב מספר פעמים ביום, כך שמתאפשר לקבל קירוב למיקום הלווינים מההפעלה הקודמת.

 

ארז גור

פורסם
Blueskysea זה חברה מותג מצלמות? או סתם

 

מותג מדבקה סיני

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
אתה ממש מטעה.

GPS לא חייב כרטיס סים או קישור לאינטרנט מכל סוג שהוא. תיזכר לרגע בכל מכשיר ה- PND, ה-GPS-ים היעודיים, מכשירי הניווט שהיו לפני פריחת עידן הסמרטפונים. מקלט GPS קולט את שידורי לווייני המיקום (שידורים הכוללים את חותמת הזמן של הלווין ברגע השידור) מצליב את המידע הנקלט ממספר לוויינים תוך התחשבות במיקומו המקורב (ע"ס מדידות המיקום הקודמות שלו) וכך מחשב את המיקום.

לסמרטפונים יש תמיכה ב-AGPS, Assistance GPS המאפשר לקצר את זמן החישוב בעזרת הורדת טבלאות מעודכנות (מיקום לוויני ה-GPS המקורב), אבל זה בהחלט אינו חובה, במיוחד למקלט GPS העובד ברכב מספר פעמים ביום, כך שמתאפשר לקבל קירוב למיקום הלווינים מההפעלה הקודמת.

 

ארז גור

הבהרתי לו שהידע שלי בכל הקשור לgps דל. כמו כן נתתי לו את הקישור שממנו דליתי את המידע והמלצתי לחכות לעוד תגובות( בדיוק כאלו כמו שלך) + הוספתי קישור לתוכנה יעודית שקשורה לgps והמלצתי לבדוק האם ישנם הגדרות בתוכנה שאפשר לפתור דרכם את הבעיה.

פורסם
https://spytec.freshdesk.com/support/solutions/articles/5000629859-g1w-c-current-firmware

 

אף פעם לא עידכנתי גרסא בg1w שלי, לא נוגע במה שעובד טוב :) .

בכל מקרה הכי חשוב זה שלא יתנתק לך באמצע מהusb.

תכתוב בyoutube, בטוח תמצא הסבר לתהליך.

 

אם לא תמצא, אתה לוקח את הקובץ וגורר אותו לתיקיה הראשית של המצלמה.

תעשה הוצאה בטוחה של המצלמה מהמחשב.

תחבר את הכבל לשנאי של הפלאפון ותדליק את המצלמה.

אל תכבה אותה בשום אופן באמצע התהליך.

ברגע שהעידכון הסתיים, אתה מחבר אותה בחזרה למחשב ומוחק את הקובץ של הגרסאת תוכנה.

 

כל מה שכתוב, תקח בערבון מוגבל, כי אני לא עידכנתי את הg1wc שלי.

זה בא מניסיון של עידכון מצלמה אחרת.

 

אם אתה מתכוון לקנות מצלמה חדשה, אולי עדיף לך לפזול לכיוון הa118c.

 

אם לא, אז תקנה g1wcb בestore009 באיביי.

קישור בהודעה 6722#.

תודה.

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם
הזמנתי מצלמה מהאתר gearbest בבלאק פריידי ב-27/11 ושלחו ב-29/11

עבר מלא זמן ונכנסתי לדואר ישראל ורשמתי את המספר מעקב ורשום שמה רק שזה נשלח מהולנד בתאריך 13/12

מתי זה אמור להגיע? מישהו פעם הזמין מgearbest, כמה זמן הזמני משלוח שלהם ?

אני גם הזמנתי בתאריכים האלה וקיבלתי לפני 5-6 ימים

פורסם

הזמנתי A118C בבלאק פריידי (אלכס מהלינק שלך). אתר הדואר הראה שנשלח ב-12 לדצמבר והגיע לישראל ב-23 אבל את ההודעה קיבלתי רק ביום חמישי. לך תבין.

לעניין המצלמה, היא גדולה יותר מהמיני 0801 שיש לי כרגע. איכות הצילום ביום טובה יותר (בלילה טרם יצא לי לבדוק). אהבתי את החיבור שלה לחלון, מצלמה סימטרית שלא מקבלת זוית צילום עקומה תוך כדי נסיעה. לי חשובה היכולת להוציא את המצלמה מהרכב ומחר במשרד אני אשקול אותה ואז אדע איזה מגנט לשים. בכל מקרה אני מחכה שתגיע המיני 0807. בקרוב יהיו סרטונים בשרשור הנהגים הדבילים.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...