Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סוף סוף התקנתי את הA118C.

הנה שני סרטוני דוגמא, אחד בלילה ואחד כרבע לאחר השקיעה:

 

 

הכנסתי למצלמה כרטיס 16GB class 4 של סאנדיסק ולהפתעתי אין איתו בעיות וחסכתי 50 שקל על כרטיס קלאס 10 חדש :twisted::lol:

האמת שחשבתי שבתנאי התאורה של הסרטון הראשון ניתן יהיה לזהות לוחיות רישוי דיי בקלות אך כנראה שציפיתי ליותר מדי ממצלמה ב50$.

מישהו יודע על דרך כלשהי לצמצם את ההשתקפויות של פתחי המיזוג והדשבורד בלי פילטר מקטב?

פורסם
יש לך פיוזים גם בתוך הרכב, אל תדאג, יש הכל מהכל.

 

תחפש אותם מתחת להגה או בצדדים.

רמז, אתה צריך להוציא חלק פלסטיק בכדי לראות אותם.

תראה ביוטיוב וידאו או שניים ותבין על מה מדובר.

אם אתה מרגיש שזה גדול עליך, תפנה למתקין מערכות שמע או חשמלאי רכב ותבקש מהם שיתקינו לך. זה יעלה לך בין 100-150₪.

וצריך מחבר לא?

כי זה מגיע הכבל של המצת וצריך חיבור של פיוזים

 

אז מאיפה משיגים תמחבר הזה?

פורסם (נערך)

לא הבנתי את השאלה שלך.

אתה צריך לקנות שלושה דברים.

 

מפצל פיוזים בגודל שיש ברכב שלך, בכל רכב פיוזים שונים.

 

eBay: http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=161885965047&globalID=EBAY-US&alt=web

 

 

 

תוסיף לזה גם פיוז של 3 אמפר, שכנראה תצטרך לקנות בנפרד.

 

וזה השנאי, אתה לא חייב לקנות את זה בדיוק, תחפש לפי מה שנראה לך. תשים לב שהחיבור מתאים למצלמה:

 

 

 

 

eBay: http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=381347792603&alt=web

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
סוף סוף התקנתי את הA118C.

הנה שני סרטוני דוגמא, אחד בלילה ואחד כרבע לאחר השקיעה:

 

 

הכנסתי למצלמה כרטיס 16GB class 4 של סאנדיסק ולהפתעתי אין איתו בעיות וחסכתי 50 שקל על כרטיס קלאס 10 חדש :twisted::lol:

האמת שחשבתי שבתנאי התאורה של הסרטון הראשון ניתן יהיה לזהות לוחיות רישוי דיי בקלות אך כנראה שציפיתי ליותר מדי ממצלמה ב50$.

מישהו יודע על דרך כלשהי לצמצם את ההשתקפויות של פתחי המיזוג והדשבורד בלי פילטר מקטב?

 

פ"ת :-)

אגב, תשנה את השנה ל- 2016.

פורסם

שלום לכולם !!

מעוניין לקנות מצלמה אך לא להשתגע..

האם מצלמה של 50-70 ש"ח יכולה לעשות את העבודה?

כמו:

http://www.ebay.com/itm/Full-HD-1080P-Car-DVR-Camera-Dash-Cam-Video-2-7-LCD-G-sensor-Night-Vision-/191717111120?hash=item2ca33af550:g:tyAAAOSwAYtWINR3

http://www.ebay.com/itm/2-4-Full-HD-1080P-Car-DVR-Vehicle-Camera-Video-Recorder-Dash-Cam-G-Sensor-/271982114521?hash=item3f5365b6d9:g:J4AAAOSwHmhV8VTu

 

אם לא אשמח לקישור מאיביי למצלמה לא יקרה ..

פורסם

חברים ערב טוב, זקוק לקישור "למחזיק" ( לא יודע איך לתאר את זה ) של המצלמה g1wh שנדבק על השמשה ומתחבר למצלמה, הוא נשבר אצלי.

ראיתי בעבר שפורסם פה גם אחד כזה שיושב על המראה עצמה, יתאים למאזדה 3 ? .

 

אשמח לקישורים מאייבי.

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם (נערך)

תהנה:

eBay: http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=272085869096&globalID=EBAY-GB&alt=web

 

eBay: http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=141639298145&alt=web

 

eBay: http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=131523933451&alt=web

 

eBay: http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=171336264119&alt=web

 

eBay: http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=171337892269&alt=web

 

 

אני לא יודע האם זה יתאים למראה של המזדה, אבל תמיד אפשר לעשות קומבינה.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

אני מחכה כבר חודש וחצי למתקן הזה של המראה.

(גם לי יש G1WH, המתקן נשבר אחרי 11 חודשים של שימוש)

כרגע המצלמה תפוסה עם קומבינה הזויה של אזיקונים על המגן שמש של הנוסע.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

חודש וחצי, זה כבר מוגזם.

זה הזמן לפתוח קייס ולהזמין מחדש.

לפעמים חבילות נאבדות, קרה לי כמה פעמים שהשכנים שלי הפכו להיות דוורים והביאו לי חבילות.

תודה ענקית לדואר ישראל.

פורסם
אני מחכה כבר חודש וחצי למתקן הזה של המראה.

(גם לי יש G1WH, המתקן נשבר אחרי 11 חודשים של שימוש)

כרגע המצלמה תפוסה עם קומבינה הזויה של אזיקונים על המגן שמש של הנוסע.

שלך הודעה למוכר

היום: סקודה פאביה 2012 ידני

פעם: סיוויק 1.6 2003,ניסן אלמרה פרפקט 2006

פורסם

בכל הסרטונים שאני רואה לא מצליחים אפילו לזהות מספרי רישוי, זה יוטיוב שמוריד מהאיכות או מה?

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

פורסם (נערך)

כמובן שיוטיוב מוריד מהאיכות, אבל גם המצלמה לא תמיד מצלמת כמו שהייתה רוצה, הכל תלוי בתנאי תאורה ומהירות נסיעה וכמובן בחומרה של המצלמה.

 

כשאתה צופה ביוטיוב, תשתדל לקבוע שאיכות הוידאו תהיה הכי גבוהה שאפשר.

אם אתה רוצה לראות סירטונים של איכות המצלמה, עדיף להוריד קבצי מקור.

תכתוב בגוגל את שם המצלמה ו Raw.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...