Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כל עוד תשתמש בספק כוח (אם זה מתאם USB או שנאי יעודי) שמספק לפחות את האמפר הדרוש, אז הכל בסדר.

משמע: צרכן החשמל שלך (המצלמה) צורך עד אמפר אחד. המטען יכול לספק לו אפילו יותר, גם אם זה 2.4 אמפר, הצרכן ימשוך רק את הזרם שהוא צריך, ז"א הוא לא אמור לעבור את ה1 אמפר.

סיכום:

אתה יכול להשתמש במתאמים שיתנו 1A, 1.5A, 2A וגם 2.4A.

בהצלחה.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה רבה!

 

חיברתי היום את המצלמה, החיווט לא היה קשה, אבל יש לי בעיה אחרת.

כאשר אני מעביר את הסוויטץ' למצב ON, המצלמה נדלקת. אני נוהג לחכות 2-3 שניות לראות שכל הנורות נכבות ורק אז להניע. אחרי שאני מניע, המצלמה ניכבת! המצב היחיד שבוא היא לא ניכבת זה אם אני מניע ישר בלי לחכות 2-3 שניות.

ניסיתי דרך השנאי שלי, וגם ישירות חיבור למצת.

למה זה יכול לקרות ומה עלי לעשות?

פורסם

זה תלוי אם אתה מניע טיפה אחרי או לפני ההפעלה עצמה של התוכנה במצלמה.

יש כמה שניות עד שהתוכנה עולה ואז היא מתחילה לצלם.

תעשה ניסוי:

1. הנעה בצורה מהירה.

2. הנעה רק לאחר שהמצלמה כבר סיימה את כל התהליך של ההפעלה וכבר התחילה להקליט.

פורסם

אלכס, תודה על ההסבר! חשבתי שזה קשור לנפילת מתח בהתנעה.

לצערי לתת סוויטץ' קצר ככל שאפשר - זה לא אופציה בשבילי. יש לי סריטה לבדוק שכל הנורות בדשבורד נכבות.

אני אבדוק את מה שניסן סקיילין המליץ, לחכות שהמצלמה תתחיל לצלם.

פורסם

יש לי מצלמה A118C אולם אני רוצה להשאיר אותה ברכב שתצלם לי באופן קבוע, אני משתמש ברכב שלי פעם ביום או אפילו יומיים אפשר להשאיר את הרכב בחניה.

אם וכאשר אני מחבר את המצלמה ישירות לפיוזים למתח קבוע יש סכנה כל שהי להרס המצלמה (בלאי) או אפשרות למצב שיגמר לי המצבר?

תודה,

פורסם

אם תחבר את המצלמה ישירות למתח קבוע, יגמר לך המצבר.



אתה צריך לקנות קוטע זרם.

http://www.ebay.com/itm/131600013883?rmvSB=true

הבעייה בו שאם אתה לא מרבה לנסוע, אז תמיד המצבר שלך יהיה על וולטים נמוכים.



אבל הוא מצויין לשעתיים שלוש חנייה (חנייה בסופר\ מרכז מסחרי כלשהו).

 

 

http://lukashd.com/dashcam/product_info/power_570.html

פה מדובר בסוללה נטענת מיחודת המתאימה לרכב, זה לא יגמור לך את המצבר אבל זה מאוד יקר.



אישית לא הייתי מחבר את זה ברכב בגלל החום בישראל.

http://www.ebay.com/itm/321423817248?rmvSB=true

 

אל תתפתה לחבר סוללה נטענת רגילה למצלמה ולהשאיר אותה ברכב! הן לא בטיחותיות ויכולות להתלקח בגלל החום.



 

פורסם

מצלמה שמצלמת דו כיווני בדרך כלל תצלם באיכות ירודה.

אם התקציב שלך מעל 1200₪ אז אתה יכול למצוא מצלמה שתענה על הדרישות שלך.

 

אם התקציב 300₪ אז תצטרך להסתפק במצלמה דו כיוונית שאיכות הצילום בה תהיה פחות טובה ממצלמה חד כיוונית, והמצלמה תכלול סוללה.

בגלל החום בארץ מצלמות שכוללות סוללה בדרך כלל מפסיקות לתפקד מהר מאוד, והסוללה בהן יכולה להתנפח.

 

אתה יכול לשקול לקנות 2 מצלמות שכוללות קבל, תפקידו של קבל זה להחליף את הסוללה, הוא לא יפגע בגלל החום ואורך החיים של המצלמה גדל משמעותית.

פורסם

חוזר לעדכן.

חיכיתי המון זמן אחרי פתיחת הסוויטץ', משהוא כמו 15-20 שניות. המצלמה כבר התחילה לצלם ועדיין, אחרי שאני מניע, היא ניכבת..

פורסם

ניסן סקיילין,

כן מפסק זה רעיון נחמד. למרות שאני לא ממש רוצה להעתסק בלהדליק ולכבות דברים אחרי התנעת הרכב מהסיבה שאני עלול לשכוח..

אני אבדוק אצל חנויות רדיו נראה מה האופציות שלי, אם אין פתרון פשוט וזול אז כנראה אתקין מפסק או שפשוט אדליק את המצלמה ידנית אחרי ההתנעה.

תודה רבה!

פורסם
חוזר לעדכן.

חיכיתי המון זמן אחרי פתיחת הסוויטץ', משהוא כמו 15-20 שניות. המצלמה כבר התחילה לצלם ועדיין, אחרי שאני מניע, היא ניכבת..

מעניין, אצלי ברכב, יש כמה מכשירים שנכבים ונדלקים שוב בהצתה כמו שאתה מציין, אבל המצלמה לא נכבה, אולי זה כן קשור איך התקינו אותה? יש מצב כדאי לבקר אצל מתקין מומחה, אולי?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...