Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

איזה פורמט צריך לשים לכרטיס זיכרון שמתחבר למצלמה ברכב?

 

oP9Dc4c.png

 

אגב ככה אמור להיות הכרטיס זיכרון?

ZiqS3wV.jpg

עריכה אחרונה על ידי Ron7
פורסם
ממש לא, אתה צריך לדחוף את הכרטיס פנימה עד הקליק.

 

כנראה הוא הפוך בכלל.

פורמט fat32

תודה יש לי פורמט FAT32

ורושם לי את זה custer size wrong please format

 

מה עושים ?

פורסם
תעשה פורמט דרך המצלמה עצמה.

ראיתי ביוטוב והיה צריך לעשות 32 קילובייט במקום ה16 שעושים אתחול לכרטיס זיכרון

 

בכל מקרה הכל עובד פיקס ברוך השם ומראה לי במצלמה שזה מצלם, מה שמעצבן שזה הכבל, איך מסדרים שיהיה יפה ברכב ולא יראו את הכבל?

יש מדריך?

פורסם
תכתוב ביוטיוב a118c hard wire.

זה הסבר איך לחבר את המצלמה לתיבת הפיוזים, על הדרך מראים שם איך להחביא את הכבל.

אל תתרגש מזה, זה מאוד קל.

אפשרי לשנות מיקום? כיאלו שמתי תמצלמה ממש צמוד מאחורי המראה ולא נוח להוציא תכרטיס זיכרון ככה

ואגב צריך לעדכן משהו במצלמה?

פורסם
כבר הדבקת, אין דרך חזרה.

לגבי העידכון, אל תתקן את מה שעובד.

צודק

אבל שמע אפשר להוריד את המצלמה עם החוט הזה הלבן שקיבלתי? כי אני רוצה לשנות את המיקום, קצת אחרי המראה ויש לי עוד מדבקה שקיבלתי

ואתה מכיר מכירה שמוכר איזה פלטה של מדבקה גדולה ואז אפשר פשוט לגזור?

 

ועוד שאלה קטנטונת, העלתי היום את הכרטיס זיכרון למחשב וראיתי שכבר תפס 17GB!!

זה המון וזה מיתוך ה29GB, מה קורה אחרי שזה מתמלא לגמרי? ומה קורה לסירטונים הקודמים?

וזה נורמלי שהסירטונים בנויים מ3 דקות בלבד? כיאלו כל 3 דקות זה מכין סירטון

פורסם (נערך)

אתה יכול להוריד עם החוט, לדעתי לא שווה התעסקות.

לפי התמונה המצלמה שלך ממוקמת טוב מאוד.

 

הקבצים שוקלים הרבה כי זה באיכות 1080p.

ברגע שהכרטיס יתמלא, הקובץ הכי ישן ימחק אוטומטית, אל תדאג הכל טוב.

לגבי אורך הוידאו, זה נורמאלי ואתה יכול להגדיר אותו ל5 דקות אם אתה רוצה.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

הגיע לי היום המצלמה A118C,

אני רוצה לשים אותה בחלון האחורי,

איפה אתם ממליצים לשים אותה בחלון?

אני צריך שגם יצלם בזוית טובה, שכמה שפחות יראו את הכבל והכי חשוב שלא יסתיר לי במראה.

זה החלון אצלי:

Screenshot_2.jpg

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם
אתה יכול להוריד עם החוט, לדעתי לא שווה התעסקות.

לפי התמונה המצלמה שלך ממוקמת טוב מאוד.

 

הקבצים שוקלים הרבה כי זה באיכות 1080p.

ברגע שהכרטיס יתמלא, הקובץ הכי ישן ימחק אוטומטית, אל תדאג הכל טוב.

לגבי אורך הוידאו, זה נורמאלי ואתה יכול להגדיר אותו ל5 דקות אם אתה רוצה.

תודה רבה על הכל אחי

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...