Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הזמנתי מצלמה מהאתר gearbest בבלאק פריידי ב-27/11 ושלחו ב-29/11

עבר מלא זמן ונכנסתי לדואר ישראל ורשמתי את המספר מעקב ורשום שמה רק שזה נשלח מהולנד בתאריך 13/12

מתי זה אמור להגיע? מישהו פעם הזמין מgearbest, כמה זמן הזמני משלוח שלהם ?

פורסם
הזמנתי מצלמה מהאתר gearbest בבלאק פריידי ב-27/11 ושלחו ב-29/11

עבר מלא זמן ונכנסתי לדואר ישראל ורשמתי את המספר מעקב ורשום שמה רק שזה נשלח מהולנד בתאריך 13/12

מתי זה אמור להגיע? מישהו פעם הזמין מgearbest, כמה זמן הזמני משלוח שלהם ?

זה נשמע תקין יחסית להזמנות קודמות שלי מהם, אני מעריך שבשבוע-שבועיים

הקרובים כבר תקבל את המשלוח.

פורסם
אמור להגיע תוך 30-35 ימים.

בגלל החגים, אז לוקח לזה יותר זמן.

 

זה נשמע תקין יחסית להזמנות קודמות שלי מהם, אני מעריך שבשבוע-שבועיים

הקרובים כבר תקבל את המשלוח.

תודה

המצלמה שקניתי היא A118C, קל להתקין אותה ברכב?

יש מדריך לזה?

פורסם

מה נסגר הם האתר gearbest.אני כבר חודשים מחכה למוצרים שהזמנתי ורשום בפרופיל שלי

Processing!



 

היום: סקודה פאביה 2012 ידני

פעם: סיוויק 1.6 2003,ניסן אלמרה פרפקט 2006

פורסם

שלחתי להם הודעה וכתבו לי שאני יבדוק בסטטוס ושהבנתי שבסטטוס מה זה אומר שלחתי שוב אבל לא קיבלתי תשובה.

היום: סקודה פאביה 2012 ידני

פעם: סיוויק 1.6 2003,ניסן אלמרה פרפקט 2006

פורסם (נערך)

שתי המצלמות הכי מומלצות בפורם הן:

 

a118c

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_142025.html?vip=76158

מחיר סביב ה50$.

 

g1w-cb

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_196898.html?vip=72021

מחיר: סביב 40$.

 

יש בהן אותו מעבד בדיוק ושתיהן מופעלות ע''י קבל.

תפקידו של קבל הוא להחליף את הסוללה, זאת אומרת המצלמה ללא סוללה כלל, היא לא תתנפח בקיץ.

הa118c יותר אמינה ויותר דיסקרטית, אצלי יש g1wc כבר שנה ואני מבסוט ממנה, היא ללא בעיות כלל.

השוני העיקרי בין המצלמות הוא זווית עדשה וצורת חיבור המצלמה לרכב.

לa118c יש זווית עדשה רחבה של 170 מעלות וצורת החיבור לרכב היא הדבקה לשמשה.

לg1wc זווית העדשה צרה, 120 מעלות אבל מספיק טובה לרכב פרטי.

את המצלמה g1wcb ניתן לחבר לשמשה ע''י חיבור ואקום או למראה של הרכב, אם המוט של המראה צר, יתכן שתצטרך לעשות קומבינה וללפף משהו בין המוט למחבר. קישור למוצר http://www.gearbest.com/car-gadgets/pp_68511.html.

לשתי המצלמות צריך לקנות כרטיס זיכרון class 10 עם 32 גיגה זיכרון מקסימום.

 

חשוב לשים לב, אם במקרה אתה רואה באתר את אותה המצלמה טיפה זולה יותר או יקרה יותר, לא לקנות אותה כי היא ללא קבל, אם תשים לב לשם המצלמה, תראה את סיומת של c או ,cb הסיומת אומרת שהמצלמה כוללת קבל.

 

מומלץ גם לקנות קורא כרטיסי זיכרון אך לא באמת חייב, המצלמה נשלפת מהתושבת המודבקת לשמשה:

http://www.gearbest.com/memory-cards/pp_261098.html

או

http://www.gearbest.com/memory-cards/pp_226001.html

קישור לכרטיס זיכרון:

http://www.gearbest.com/memory-cards/pp_28060.html

 

 

גילוי נאות, הקישורים למצלמות מקנים לי קופון של 10% ממחיר המוצר. זה ללא שום תוספת כספית מצידך ולא חובה לקנות דרכם, הם שם רק אם בא לך להודת לי.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

תודה רבה!

מעניין אותי מה ההבדל בין G1W-C ו G1W-CB?

 

את ה A118C אני אוהב פחות דווקא בגלל החיבור שלה.. להדביק מדקבה 3M (שהמטרה שלהם היא לא לרדת ולהחזיק כמה שיותר חזק), לשמשה של הרכב לא נראה לי כמו רעיון טוב..

פורסם (נערך)

ההבדל בצבע של הטבעת מסביב לעדשה, פחות בולט לעיין.

 

עריכה:

סתם מעניין אותי.

אתה מכיר את המצלמות, למה אתה שואל?

 

עריכה לעריכה :

תתחדש!

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם (נערך)

סבבה תודה רבה! נראה לי אלך על ה G1W-C או CB.

 

עריכה לעריכה שלך:

לא לא מכיר. אבל ראיתי שיש את שתי הדגמים שעולים +- אותו הדבר ולכן עניין אותי מה ההבדל..

עריכה אחרונה על ידי raiden

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...