Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הראשון מעולה, היה לי כזה שעבד כשלוש שנים (ונשרף אחרי שחיברתי דרכו שואב אבק).

הזמנתי אחד כזה נוסף, בינתיים עובד כבר כשנה ללא כל בעיה. מחוברים דרכו באופן קבוע

אייפון + מצלמה לרכב, גם כשאני מטעין מכשיר נוסף אין בעיות.

פורסם
לדעתי חבל על הכסף, אני בכל אופן לא הייתי מהמר על זה.

עם זאת, אם בכל זאת תקנה, נשמח אם תעשה סיקור קצר ותחווה דעתך על המצלמה.

 

הזמנתי בשביל הקטע,אם היא תהיה טובה יותר ממה שמוכרים בארץ ב100 שקל זה כבר הישג.

נראה מה יגיע.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

בזמנו, אבא של זוגתי קנה מצלמה ב100₪, ''התמזל מזלו'' והוא עבר תאונת טוטאל לוס, וכצפוי הקובץ האחרון לא נשמר.

במקרה הזה הוא לא נזדקק להוכחות ולא היו נפגעי גוף, השיבו לו את כספי הביטוח.

עדיף לקנות מצלמה ב200₪ ולהיות עם ראש שקט.

פורסם
בזמנו, אבא של זוגתי קנה מצלמה ב100₪, ''התמזל מזלו'' והוא עבר תאונת טוטאל לוס, וכצפוי הקובץ האחרון לא נשמר.

במקרה הזה הוא לא נזדקק להוכחות ולא היו נפגעי גוף, השיבו לו את כספי הביטוח.

עדיף לקנות מצלמה ב200₪ ולהיות עם ראש שקט.

 

רוב האנשים שמתשמשים במצלמות לרכב, לא בודקים כלל אם באמת המצלמה מצלמת (למי יש ראש לבדוק את הכרטיס מדי פעם),רוב התקלות שמדווחים פה , זה על טוטאל לוסט של המצלמה (לא נדלקת ותקלות מהסוג הזה) ופחות אם המצלמה צילמה ברגע האמת.

לכן יש חשיבות גבוהה לרכוש מצלמות איכותיות .

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם

שלום לכולם,

קניתי מצלמה G1WC ויש לי בעיה מעצבנת איתה:

אני מכוון את התאריך והשעה ולצערי למחרת בבוקר הם מתאפסים.

הבנתי שיש עדכון קושחה, אבל מה שהורדתי לא פתר את הבעיה.

הגירסה שהורדתי זו 2013.1112.18

הבנתי שיש גירסאות של 2014 וגם 2015, אבל אני לא מצליח למצוא.

אם מישהו יוכל לעזור לי, אשמח!

תודה מראש!

[h=2][/h]

פורסם (נערך)

תתאר את כיבוי המצלמה.

כמה זמן לוקח לה להתכבות?

תבדוק שהקובץ האחרון נשמר.

כשאתה פותח סויץ, יש נפילת מתח חזקה שמצריכה ממך להדליק את המצלמה ידנית?

 

עריכה:

https://spytec.freshdesk.com/support/solutions/articles/5000629859-g1w-c-current-firmware

אתה יכול לבדוק את זה, אני לא בטוח אבל מצב גדול שזה הגרסא האחרונה.

רק שתדע, התעסקות עם גרסאות יכולה להכניס את המצלמה למצב brick, על אחריותך בלבד.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
שלום לכולם,

קניתי מצלמה G1WC ויש לי בעיה מעצבנת איתה:

אני מכוון את התאריך והשעה ולצערי למחרת בבוקר הם מתאפסים.

הבנתי שיש עדכון קושחה, אבל מה שהורדתי לא פתר את הבעיה.

הגירסה שהורדתי זו 2013.1112.18

הבנתי שיש גירסאות של 2014 וגם 2015, אבל אני לא מצליח למצוא.

אם מישהו יוכל לעזור לי, אשמח!

תודה מראש!

 

נראה לי שיש לך תקלת קבל במצלמה , אין אגירת מתח לשמירת זיכרון , תעבור על ההלחמות של הקבלים ,תראה אם אחד מהם נפוח בצורה קיצונית , אם זה המקרה כנראה טוטאל לוסט של הקבל.

זה גם יכול להיות פריצת דיודה במעגל החשמלי.

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם
תתאר את כיבוי המצלמה.

כמה זמן לוקח לה להתכבות?

תבדוק שהקובץ האחרון נשמר.

כשאתה פותח סויץ, יש נפילת מתח חזקה שמצריכה ממך להדליק את המצלמה ידנית?

 

עריכה:

https://spytec.freshdesk.com/support/solutions/articles/5000629859-g1w-c-current-firmware

אתה יכול לבדוק את זה, אני לא בטוח אבל מצב גדול שזה הגרסא האחרונה.

רק שתדע, התעסקות עם גרסאות יכולה להכניס את המצלמה למצב brick, על אחריותך בלבד.

 

לוקח למצלמה כ-2 שניות עד לכיבוי.

המצלמה נדלקת באופן אוטומטי.

הקובץ שבקישור זה הגירסה שעידכנתי.

תודה.

פורסם
נראה לי שיש לך תקלת קבל במצלמה , אין אגירת מתח לשמירת זיכרון , תעבור על ההלחמות של הקבלים ,תראה אם אחד מהם נפוח בצורה קיצונית , אם זה המקרה כנראה טוטאל לוסט של הקבל.

זה גם יכול להיות פריצת דיודה במעגל החשמלי.

 

זו מצלמה חדשה ואני לא בקטע של פירוק מצלמה.

תודה בכל אופן

פורסם

אוקיי,

השימוש ברכב הוא יום יומי?

תנסה לחבר את המצלמה למטען של הפלאפון, תתן לה להטעין את הקבלים 10 דקות.

בהגדרות תעביר את המסך לכיבוי אוטומטי לאחר 2 דקות.

יש מצב זה יעזור.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...