Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

חברים, יש מצב שכמה חברות השקיעו להעתיק את מצלמת המוביוס?

כי יש ממש בזול, הצורה ממש נראה דומה, ויש אפילו 170

http://www.gearbest.com/action-cameras/pp_177551.html?utm_source=shareasale&utm_medium=shareasale&utm_campaign=shareasale

עוד אחד

http://www.gearbest.com/action-cameras/pp_143376.html

מישהוא יודע מה קורה פה?

תודה

נ. ב. אפשר לקבל את ה10 אחוז שעשיתם עלי? :oops:

 

עדכון:

עכשיו ראיתי 1) זה די ישן. 2) שיש הבדלים משמעותיים באיכות, וגם הם עדכנו ושיפרו את הEKOO אבל המחיר גם עלה מאוד.

עריכה אחרונה על ידי naani000
עדכון
  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

לגבי המצלמות, שום דבר מיוחד. הן מצלמות אקסטרים כמו המוביוס, רק כנראה אי אפשר לשים בהן קבל.

 

לגבי ה10%, תגיד את האמת, התבאסת על זה שקנית מהלינקים?

אם הייתי כותב מתחת לפוסט את המשפט שבהמשך זה יהיה משפר את הרגשתך?

ורק שתדע גם אם לא היה את ה10% הייתי ממליץ על אותו המצלמות ומכל הלב.

 

גילוי נאות, הקישורים למצלמות מקנים לי קופון של 10% ממחיר המוצר. זה ללא שום תוספת כספית מצידך ולא חובה לקנות דרכם, הם שם רק אם בא לך להודות לי.

 

 

I. G

אתה כבר יודע מה המצלמה השנייה שאפשר להמליץ עליה, ואם לא היא אז מוביוס.

אל תפזול לכיוון מצלמות עם סוללה.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם (נערך)
לגבי המצלמות, שום דבר מיוחד. הן מצלמות אקסטרים כמו המוביוס, רק כנראה אי אפשר לשים בהן קבל.

גם נראה שאין אפשריות תוכנה כמו במוביוס

 

 

לגבי ה10%, תגיד את האמת, התבאסת על זה שקנית מהלינקים?

חס וחלילה, סתם צחקתי, אבל כשיש אינטרסים זה נותן טיפונת טעם לפגם, אבל אני מקווה להיות מרוצה באמת כשיגיע, ואני באמת מפרגן, אתם עושים שירות יקר לאנשים, הרבה מעבר לתמלוגים, מגיע לכם תודה.

עריכה אחרונה על ידי naani000
יופי
פורסם
לגבי המצלמות, שום דבר מיוחד. הן מצלמות אקסטרים כמו המוביוס, רק כנראה אי אפשר לשים בהן קבל.

 

לגבי ה10%, תגיד את האמת, התבאסת על זה שקנית מהלינקים?

אם הייתי כותב מתחת לפוסט את המשפט שבהמשך זה יהיה משפר את הרגשתך?

ורק שתדע גם אם לא היה את ה10% הייתי ממליץ על אותו המצלמות ומכל הלב.

 

גילוי נאות, הקישורים למצלמות מקנים לי קופון של 10% ממחיר המוצר. זה ללא שום תוספת כספית מצידך ולא חובה לקנות דרכם, הם שם רק אם בא לך להודות לי.

 

 

I. G

אתה כבר יודע מה המצלמה השנייה שאפשר להמליץ עליה, ואם לא היא אז מוביוס.

אל תפזול לכיוון מצלמות עם סוללה.

 

אתה לא אותו אחד שדיברת על גילוי נאות מצד ויקו?

פורסם
מוביוס זאת לא בדיוק מצלמת רכב: יש לקנות בנפרד מטען לרכב וזרוע + לקנות בנפרד קבל + לפתוח את

המצלמה ולהחליף.

זה לא מסובך בכלל (ראיתי באינטרנט, לא ביצעתי לבד) - אבל למשתמש הממוצע זה לא מתאים.

אני בעד שנגדיל את השיח לגבי מצלמות נוספות, כך שלפחות אני אשמח אם תעלה אילו מצלמות נוספות קיימות.

המוביוס מגיעה עם כל מה שציינת מלבד הקבל.

זו מצלמת רכב לכל דבר, אצלי אחרי שנה הלכה הסוללה, החלפתי לקבל ומאז שקט.

איכות שרק מצלמות יקרות בהרבה מגיעות אליה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

לדעתי המוביוס היא מצוינת כמצלמת רכב, אצלי מעל לשנתיים ועושה עבודתה נאמנה. נשארת קבוע ברכב.

מה שכן, לאחר שנתיים התושבת ואקום משוחררת מידיי, כך שממליץ לרכוש עבורה את התושבת שנדבקת לשמשה.

פורסם
אני לא מזהה את המצלמה במחשב. כל הפעולות שניסיתי לעשות לא רגמו למצלמה להגיב. אני לא חושב שהיא במצב להתקין משהו

 

אני רוצה לחכות לתשובה. אם לא מסתדר עוד שבוע ככה אני אנסה לבדוק פתרונות אחרים. יש הצעה למצלמה חלופית עד 200 ש"ח? :)

אתה לא חייב לזהות את המצלמה בשביל זה - קורא כרטיסים למחשב יספיק לך (או מתאם לגודל SD מלא, במקרה

של מחשב נייד). אם תראה שאינך מצליח להשיג מענה ראוי וכבר אין לך אפשרות להתנהל מול פייפאל,

אני מציע לא להתייאש ולנסות בכל זאת לצרוב את הקושחה שהמלצתי. במקרה הגרוע הפסדת כמה דקות.

המוביוס מגיעה עם כל מה שציינת מלבד הקבל.

זו מצלמת רכב לכל דבר, אצלי אחרי שנה הלכה הסוללה, החלפתי לקבל ומאז שקט.

איכות שרק מצלמות יקרות בהרבה מגיעות אליה.

לפחות ממה שיצא לי לראות בדפי המכירה, היא איננה מגיעה עם

כבל תואם לרכב (כ 3 מטר) וגם לא עם תושבת וואקום תואמת לשמשה.

יכול להיות שחלק מהמוכרים מספקים חבילה הכוללת את כל אלו.

האמת שאם היה קם שמוכר את המצלמה עם הקבל מורכב בפנים (בלי הצורך לבצע

את ההחלפה עצמאית) ועם כל הערכה, זה יכול היה להתאים גם למשתמש הממוצע.

בפועל, רוב האנשים יחפשו מצלמה שצריך רק להוציא מהקופסה ולחבר למצת - אפילו

קניית כרטיס הזיכרון בנפרד הוא בעייתי (וכראיה לכך, תוכל לראות שהרבה ממוכרי

מצלמות הרכב בארץ מספקים כרטיס זיכרון בסיסי יחד עם המצלמה).

פורסם (נערך)

בעייתי, אין שום פרטים לגבי מה יש בתוך המצלמה. אין לדעת מה תקבל.

כבר הזמנת אותה אז כל מה שנשאר לך זה לחכות.

אם יש לך אפשרות לבטל את ההזמנה, לדעתי עדיף.

שתי המצלמות הכי מומלצות בפורם הן:

 

a118c

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_142025.html?vip=76158

מחיר סביב ה49.99$.

 

g1w-cb

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_196898.html?vip=72021

מחיר: סביב ה41$.

 

יש בהן אותו מעבד בדיוק ושתיהן מופעלות ע''י קבל.

תפקידו של קבל הוא להחליף את הסוללה, זאת אומרת המצלמה ללא סוללה כלל, היא לא תתנפח בקיץ.

הa118c יותר אמינה ויותר דיסקרטית, אצלי יש g1wc כבר שנה ואני מבסוט ממנה, היא ללא בעיות כלל.

השוני העיקרי בין המצלמות הוא זווית עדשה וצורת חיבור המצלמה לרכב.

לa118c יש זווית עדשה רחבה של 170 מעלות וצורת החיבור לרכב היא הדבקה לשמשה.

לg1wc זווית העדשה צרה, 120 מעלות אבל מספיק טובה לרכב פרטי.

את המצלמה g1wcb ניתן לחבר לשמשה ע''י חיבור ואקום או למראה של הרכב, אם המוט של המראה צר, יתכן שתצטרך לעשות קומבינה וללפף משהו בין המוט למחבר. קישור למוצר http://www.gearbest.com/car-gadgets/pp_68511.html.

לשתי המצלמות צריך לקנות כרטיס זיכרון class 10 עם 32 גיגה זיכרון מקסימום.

 

חשוב לשים לב, אם במקרה אתה רואה באתר את אותה המצלמה טיפה זולה יותר או יקרה יותר, לא לקנות אותה כי היא ללא קבל, אם תשים לב לשם המצלמה, תראה את סיומת של c או ,cb הסיומת אומרת שהמצלמה כוללת קבל.

 

מומלץ גם לקנות קורא כרטיסי זיכרון:

http://www.gearbest.com/memory-cards/pp_261098.html

או

http://www.gearbest.com/memory-cards/pp_226001.html

קישור לכרטיס זיכרון:

http://www.gearbest.com/memory-cards/pp_28060.html

 

גילוי נאות, הקישורים למצלמות מקנים לי קופון של 10% ממחיר המוצר. זה ללא שום תוספת כספית מצידך ולא חובה לקנות דרכם, הם שם רק אם בא לך להודות לי.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

בהמשך להמלצה הוזמן קבל על מנת להחיות מחדש את המוביוס.

קפץ לי רעיון למצלמה לחלון אחורי, ע"מ לתעד את המתרחש מאחור.

האם כל מצלמה תתאים לזוית שמשה האחורית (c2 vts) ואיך מומלץ לחבר לחשמל?

פורסם

A118C, קטנה דיסקרטית ונצמדת לשמשה.

 

לגבי החיבור אני העברתי בשני רכבים כבל USB של 5 מטר מקדימה לאחורה מתחת לפלסטיקים ולריפוד.

אתה יכול גם לחבר את המצלמה לזרם של אחד הפנסים האחוריים.

פורסם (נערך)

לפנסים, לא חכם לחבר. כי המצלמה תעבוד רק כשהם דולקים.

עידף לחבר למשהו שעובד קבוע מאחורה ואם אין אז לחבר מקידמת הרכב.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...