Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
ממה שאני מבין שאתה חסר חיים ומשעמם לך .

ויקו,

במקום לתת תגובה ראויה לטענות והעובדות, אתה פונה להעלבות כאילו ממש מדובר פה בילד בגיל העשרה.

כנראה שאין לך משהו טוב להגיד, אז את השפה שלך כבר הבינו פה.

חבל, את הכבוד שרכשתי לך עד עכשיו, איבדת.

אני רואה שהמנהלים לא מטפלים בך ובמקרים דומים, אז בכל פעם שאני אתקל בפרסום שלך ללא גילוי נאות כראוי ו\או שקרים וסילופים תוך הטעיית המשתמשים פה, אני כבר אגיד את האמת למשתמשים, גם אם זה יפגע בכבודך ולצערי גם בפרנסתך.

כידוע לך, בערוצי פרסום רשמיים ולא רשמיים, מה שאתה עושה זה עניין של פרסום כוזב והטעיית הצרכן.

מזלך שלא טובעים אותך.

 

 

בראבו.

כמו שרואים שמחת לקבל את התגובה הכנה.

המוצרים שלך טובים והמחירים סבירים, אין ספק.

אבל התגובה שלך מראה בדיוק עם מי יש עסק.

 

בדיעבד אני מצטער על זה שהפנתי אליך אנשים בפרטי.

אלכס, חבל שאין עוד אנשים כמוך שמבינים עניין.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ממה שאני מבין שאתה חסר חיים ומשעמם לך .

זאת לא רמה ראויה לפורום (ובכלל) לדעתי. חשבתי שהשתפרת אחרי שהחלפת לכינוי "רשמי" שמייצג את

מה שאתה מוכר.

בזמן האחרון נראה שכאן ממליצים רק על שתי מצלמות סיניות.וניקו..זה מראה כילו פה אנשים משווקים את המצלמות ומקבלים בונוסים שנכנסים דרך לינק מסיום.מה אין מצלמות אחרות!

אינטרסים או לא, אך בפועל באמת איננו מכירים מצלמות טובות מספיק עם קבל.

כך שאכן זה אחת משלושת הסיניות (שהן למעשה 2) או הויקו - אלו היחידות

שמספקות יחס תמורה-מחיר טוב ומתאימות לשימוש בארץ. לפחות מבחינתי, מצלמת

רכב עם סוללה לא באה בחשבון לצורך שימוש בארץ.

אם תמצא מצלמה אחרת טובה ובעלת קבל - כולנו נשמח לשמוע.

פורסם

מוביוס זאת לא בדיוק מצלמת רכב: יש לקנות בנפרד מטען לרכב וזרוע + לקנות בנפרד קבל + לפתוח את

המצלמה ולהחליף.

זה לא מסובך בכלל (ראיתי באינטרנט, לא ביצעתי לבד) - אבל למשתמש הממוצע זה לא מתאים.

אני בעד שנגדיל את השיח לגבי מצלמות נוספות, כך שלפחות אני אשמח אם תעלה אילו מצלמות נוספות קיימות.

פורסם

השתיים הראשונות רצות פה כבר תקופה והן אכן המובילות, השתיים האחרונות אינן מוכרות

לי ואנסה לבדוק לגביהן ולעדכן (מניח שלקראת הסופ"ש יהיה לי קצת זמן פנוי לכך).

פורסם (נערך)

יש מצלמת papago 510, אין המצלות עליה.

הסאבפורם שלה desh cam talk דיי מת ואין עליה פרטים.

היא כוללת קבל ומעבד מצויין של ambarella a7.5 חיישן הצילום לא נודע.

מחירה מופקע עד מאוד.130+/- כרגע.

 

 

בזמנו הכנסתי קישור של המוביוס, אבל בשל חוסר ידע תכני ותפעולי שלי הורדתי אותו.

גם אף אחד לא התעניין בה כל כך.

 

כרגע אני מצפה שהmini 0808 ההצלחה הגדולה של 2016 אבל מחירה ההתחלתי לא יהיה פחות מ120$.

 

עריכה עקב תגובתך:

למה שמשהו יתעניין במצלמה שמצלמת 720p? ומחירה מגיע כמעט למחיר הa118c.

 

הgs90c היא ללא קבל.

גם הgs98c היא ללא קבל.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

באופן כללי מצלמות מבוססות Ambarella ובמיוחד A7 ו-A12 יהיו יקרות יותר מהמצלמות האחרות כי הצ'יפסט יקר יותר.

ה-A7 מאפשר רזולוציות טובות יותר של עד 2560X1080 אך אני אישית לא התרשמתי יתר על המידה מאיכות בתמונה במצלמות השונות שעושות בה שימוש והאמת אפילו מה A12 - Dome 201.

כך שנכון לעכשיו בעיניי מצלמות מבוססות Novatek כמו G1W מספיק טובות אלא אם כן רוצים פיצ'רים נוספים כמו GPS, מצב חניה, אחריות יצרן :lol:, או WIFI

פורסם

קיבלתי לפני כמה ימים את המיני 806.

מעולה. איכותית. קטנה ויושבת בצורה מושלמת על החלון.

מצלמת מצויין באור ובחושך. הגיעה גם עם פילטר מקטב מגנטי.

400 שקלים.

שווה כל שקל

 

מקבץ של כמה דקות דוגמה.

במיוחד אהבתי את התוצאה מול שמש ישירה. עדיין רואים מספרי רכב והכל כמו שצריך. בניגוד להרבה מצלמות אחרות שבאור שמש ישיר רואים רק שחור.

 

קחו בחשבון שיוטיוב מורידים את האיכות.

 

[video=youtube_share;cOEeBhuBNuk]

פורסם

אין שום הבדלים בתאורה, רק בהשתקפויות.

בלילה הוא לא היה מכוון כמו שצריך, אם תשים לב ההשתקפויות בשמשה עם הפילטר ובלי נשארות בדיוק אותו הדבר.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...