Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז ככה - לפני שקניתי את המצלמות שבידיי כבר 4 שנים ערכתי בדיקות רבות והוצאתי מקסימום מידע על הרבה דגמים. מצלמת דרך הטובה ביותר והעיקר פראקטית באופן מושלם במיוחד באקלים הישראלים vico vation tf2+ הבחירה היחידה. לא מפחדת מחום כלל! תקראו עליה ותבינו. המצלמה היחידה שנועדה לתפקד בחום גבוה במיוחד ואני מבטיח זאת לאחר וברשותי 2 מכשירים האחד בן 4 שנים והשני קניתי לפני כמה חודשים גם לרכב שני.

ממליץ בחום.

Speed up! (when you're alone in the car and on the road) Maximum it'll be a suicide...

May your horses be with you, always! :evil:

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
טוב אז ככה - לפני שקניתי את המצלמות שבידיי כבר 4 שנים ערכתי בדיקות רבות והוצאתי מקסימום מידע על הרבה דגמים. מצלמת דרך הטובה ביותר והעיקר פראקטית באופן מושלם במיוחד באקלים הישראלים vico vation tf2+ הבחירה היחידה. לא מפחדת מחום כלל! תקראו עליה ותבינו. המצלמה היחידה שנועדה לתפקד בחום גבוה במיוחד ואני מבטיח זאת לאחר וברשותי 2 מכשירים האחד בן 4 שנים והשני קניתי לפני כמה חודשים גם לרכב שני.

ממליץ בחום.

כמה עלה לך?

היום: סקודה פאביה 2012 ידני

פעם: סיוויק 1.6 2003,ניסן אלמרה פרפקט 2006

פורסם
כמה עלה לך?

בישראל לא ראיתי את החברה הזאת, הקניות בוצעו דרך ebay ושם המחירים קופצים ונעים בין 500 ל-800 תלוי במוכר.

Speed up! (when you're alone in the car and on the road) Maximum it'll be a suicide...

May your horses be with you, always! :evil:

פורסם (נערך)
טוב אז ככה - לפני שקניתי את המצלמות שבידיי כבר 4 שנים ערכתי בדיקות רבות והוצאתי מקסימום מידע על הרבה דגמים. מצלמת דרך הטובה ביותר והעיקר פראקטית באופן מושלם במיוחד באקלים הישראלים vico vation tf2+ הבחירה היחידה. לא מפחדת מחום כלל! תקראו עליה ותבינו. המצלמה היחידה שנועדה לתפקד בחום גבוה במיוחד ואני מבטיח זאת לאחר וברשותי 2 מכשירים האחד בן 4 שנים והשני קניתי לפני כמה חודשים גם לרכב שני.

ממליץ בחום.

לי יש ויקו SF2, מצלמה אמינה מאוד. החיסרון היחיד של מצלמות האלו זה מחיר וחומרה. חומרה כזאת אפשר להשיג בדגמים זולים יותר (בהמון).

למשל החיישן שיש בMARCUS 3 אפשר למצוא בG1WC.

החיישן שיש בMARCUS 4 אפשר למצוא בG90.

 

יחד עם זאת, אני חושב שMARCUS 4 היא מצלמה נפלאה - יש לה חיישן מעולה, מעבד חזק ואופטיקה טובה (זכוחית).

MARCUS 3 גם טובה, יש לה מעבד חזק מאוד, אבל מבחינת אופטיקה וחיישן היא נפילה רצינית.

בין מצלמות ויקו העדכניות הייתי בוחר MARCUS 4 - שילוב מעולה של חיישן מעולה עם HDR אמיתי, מעבד חזק, ואמינות.

TF2 היא כבר דגם יחסית מיושן, היא החליפה את הSF2. עכשיו יש את סדרת הMARCUS העדכנית. אם חשובה האיכות בלילה, אני ממליץ על דגם עם מפתח צמצם כמה שיותר טוב וחיישן כמה שיותר טוב (דברים האלו שום עיבוד תמונה לא יכול להחליף).

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
שאלה:

כתבת שאם יש בסיומת C זה עם קבל

למה מציין בפרטי המצלמה: Battery type: Built-in

לא צריך לציין שזה עם קבל ללא בטריה?

רוצה לוודא שזה באמת עם כבל

תודה

הסיומת c מסמלת capacitor. בכדי לא להתחיל להסביר לכל קונה איך בדיוק זה

עובד (וכדי שקונים לא יחשבו שעליהם לרכוש סוללה בנפרד כי אין סוללה במצלמה), הם פשוט רושמים built-in.

מניסיון אישי עם גירבסט (עם ה g1wc וה g1wc-b) הם לא משקרים.

באנגוד לעומת זאת דווקא כן משקרים ושולחים מצלמה עם סוללה.

אני קניתי, והמוכר כתב לי שאין במלאי עכשיו, ויגיע רק תוך 7-15 יום, זה מקובל בדרך כלל?

תודה

כן, לעיתים זה לוקח להם זמן. ברגע שאתה קונה עם paypal אתה מבוטח, יש לך 180 יום להודיע

במידה ולא קיבלת את המוצר ולקבל החזר של כל הכסף. הם לא מרמים, עם זאת יכול להיווצר חוסר במלאי וליצור עיכוב

של מספר ימים.

מי אלה, gearbest? לא מפתיע יש לי 3 הזמנות של מוצרים שונים אצלהם ואין להם כלום במלאי

זאת חנות סינית. מבחינתי ברגע שאני משלם עם paypal הכל בסדר. חוץ מזה, הזמנתי מהם כבר כמה הזמנות

ולא נתקלתי בבעיות מיוחדות איתם. חבילה אחת לא הגיעה והם החזירו את כל הכסף בלי להתווכח ובלי צורך לערב את paypal.

יש המלצה למצלמה שהיא לא מודבקת לשמשה?

ה g1wc וה g1wc-b מעולות עבורך, אתה מוזמן לעיין בעצמך (קישור 1, קישור 2).

טוב אז ככה - לפני שקניתי את המצלמות שבידיי כבר 4 שנים ערכתי בדיקות רבות והוצאתי מקסימום מידע על הרבה דגמים. מצלמת דרך הטובה ביותר והעיקר פראקטית באופן מושלם במיוחד באקלים הישראלים vico vation tf2+ הבחירה היחידה. לא מפחדת מחום כלל! תקראו עליה ותבינו. המצלמה היחידה שנועדה לתפקד בחום גבוה במיוחד ואני מבטיח זאת לאחר וברשותי 2 מכשירים האחד בן 4 שנים והשני קניתי לפני כמה חודשים גם לרכב שני.

ממליץ בחום.

הויקו היא מצלמה טובה - עם זאת, היא לא התמורה הטובה ביותר לכסף. היתרון הגדול שלה זה הקבל, זהו יתרון שקיים בשלושת



המצלמות הסיניות האלו: a118c, g1wc, g1wc-b. מי שמאוד חשובה לו הקנייה בארץ, הויקו זאת אופציה טובה עבורו.

פורסם

היי.

 

משהו קרה למשתמש המקורי שלי, אז נרשמתי מחדש.

הזמנתי את ה-A118C ביום שישי השחור ב-50 דולר, יש לי שאלה האם היא מגיעה כבר עם כבל לחיבור לתיבת הפיוזים או שצריך לרכוש בנפרד? מפצל פיוזים אני אזמין גם, אבל חשוב לי לדעת לגבי הכבל.

 

כמו כן שאלה האם ניתן להוריד אותה בקלות בסוף כל נסיעה? הנחתי שאין עם זה בעיה אם ממליצים עליה כל כך הרבה, לכן הזמנתי, אבל אודה על תשובה.

פורסם

היא מגיעה ללא שנאי, לתיבת הפיוזים.

יש בערכה רק שנאי שמתאים לשקע המצת.

אפשר להוריד אותה בקלות, אבל אין צורך, אחרי 5 פעמים שתוריד אותה, תבין שאתה סתם עובד קשה בשביל כלום.

פורסם

תודה.

תוכל בבקשה לתת קישור לכבל כזה שיחבר אותה לפיוז?

 

אני מתכוון להוריד אותה בעיקר בימים חמים כדי שלא תיפגע. אפילו שהיא בלי סוללה, בטח הפלסטיקה לא תשרוד הרבה בשמש.

פורסם
לתיבת הפיוזים הייתי מחבר כבל שבקצה ראש מצת (עלות חצי דולר) ואליו הייתי מתחבר עם הכבל המקורי שמגיע עם המצלמה.

 

אפשר קישור גם לזה בבקשה? פשוט אני לא יודע איך זה נקרא. אגב אפשר לשחיל את הכבל המקורי שמגיע עם המצלמה דרך הקורה ברכב וכו עד לתיבת הפיוזים?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...