Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

עוד לא קניתי, אלך מחר לרכוש.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שתי המצלמות הכי מומלצות בפורם הן:

 

a118c

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_142025.html?vip=72020

מחיר סביב ה54$.

 

g1w-cb

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_196898.html?vip=72021

מחיר: סביב ה41$.

 

יש בהן אותו מעבד בדיוק ושתיהן מופעלות ע''י קבל.

תפקידו של קבל הוא להחליף את הסוללה, זאת אומרת המצלמה ללא סוללה כלל, היא לא תתנפח בקיץ.

הa118c יותר אמינה ויותר דיסקרטית, אצלי יש g1wc כבר שנה ואני מבסוט ממנה, היא ללא בעיות כלל.

השוני העיקרי בין המצלמות הוא זווית עדשה וצורת חיבור המצלמה לרכב.

לa118c יש זווית עדשה רחבה של 170 מעלות וצורת החיבור לרכב היא הדבקה לשמשה.

לg1wc זווית העדשה צרה, 120 מעלות אבל מספיק טובה לרכב פרטי.

את המצלמה g1wcb ניתן לחבר לשמשה ע''י חיבור ואקום או למראה של הרכב, אם המוט של המראה צר, יתכן שתצטרך לעשות קומבינה וללפף משהו בין המוט למחבר. קישור למוצר http://www.gearbest.com/car-gadgets/pp_68511.html.

לשתי המצלמות צריך לקנות כרטיס זיכרון class 10 עם 32 גיגה זיכרון מקסימום.

 

חשוב לשים לב, אם במקרה אתה רואה באתר את אותה המצלמה טיפה זולה יותר, לא לקנות אותה כי היא ללא קבל, אם תשים לב לשם המצלמה, תראה את סיומת של c או ,cb הסיומת אומרת שהמצלמה כוללת קבל.

 

מומלץ גם לקנות קורא כרטיסי זיכרון:

http://www.gearbest.com/memory-cards/pp_261098.html

או

http://www.gearbest.com/memory-cards/pp_226001.html

קישור לכרטיס זיכרון:

http://www.gearbest.com/memory-cards/pp_28060.html

 

זה נמצא אצלי בהעתק הדבק למקרים כאלו.

לפי התגובה שלך אני כנראה אלך על:

A118C

אני אצליח להדביק אותה על השמשה האחורית בצורה טובה ?

לפי התמונות לא ממש הבנתי איך אני מצליח להדביק אותה בשמשה האחורית.

 

ולגבי הכרטיס זכרון,

למצלמה הקדמית שלי קניתי את הכרטיס הזה:

http://direct-israline.com/sandisk-micro-sdhc-32gb-sdsdqm-032g-%D7%9B%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%A1-%D7%96%D7%99%D7%9B%D7%A8%D7%95%D7%9F.html

ב 62 שקל, (יש אפשרות למטה לבחור CLASS 10 )

 

הכרטיס זכרון ששלחת יותר זול בכמעט חצי מחיר,

הוא באיכות טובה? זה באמת 32 GB? הרבה אמרו לי שרושמים סתם 32 וזה לא באמת,

לא ימחקו לי ממנו סרטונים ?

תודה מראש :)

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם (נערך)

הי, ברשותי מצלמת מוביוס חדשה שרכשתי באיביי. אליה התווסף כרטיס זכרון בנפח 32GB ובהמלצתכם הסוללה הפנימית הוחלפה בקבל. עידכנתי את גרסת המצלמה בעזרת המחשב. לאחר התקנתה ברכב ונסיון צילום גיליתי משהו לא תקין. בהגדרות המצלמה בחרתי שכל הקלטה תימשך 5 דקות, ובאמת בנסיעה של 10 דקות נשמרים במצלמה שני סרטונים של 5 דקות.

 

אך כשנסעתי 13 דקות, ה-3 דקות של הההקלטה האחרונה לא נשמרות במצלמה. כלומר בנסיעה של 13 דקות ישמרו רק 2 סרטונים של 5 דקות. משום מה המצלמה לא מצליחה לחתוך ולשמור את הדקות האחרונות לפני כיבוי הרכב והמצלמה.

 

מנסיון מצלמה קודמת, הבנתי שברגע שהמפתח יוצא מהסוויץ למצלמה נשאר מספיק חשמל לבצע חיתוך ושמירה של חלק הוידאו האחרון שהוקלט. לבעלי המצלמה, אולי החשמל שהוטען בכבל אינו מספיק לשמירת הסרטון? האם אני צריך להגדיר משהו מיוחד בתוכנה?

תודה לעוזרים

עריכה אחרונה על ידי avimorde
פורסם (נערך)
לגבי ההדבקה, לא אמורה להיות בעיה להדביק אותה מאחור, תכנס ליוטיוב ותראה שם יותר טוב.

לגבי הכרטיסי זכרון, היה לנו דיון קטן לגביהם תתחיל בהודעה מספר 6390.

הזמנתי את המצלמה a118c ועם הכרטיס זכרון ששלחת,

תודה על העזרה :)

עריכה אחרונה על ידי yoelb00

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם
הי, ברשותי מצלמת מוביוס חדשה שרכשתי באיביי. אליה התווסף כרטיס זכרון בנפח 32GB ובהמלצתכם הסוללה הפנימית הוחלפה בקבל. עידכנתי את גרסת המצלמה בעזרת המחשב. לאחר התקנתה ברכב ונסיון צילום גיליתי משהו לא תקין. בהגדרות המצלמה בחרתי שכל הקלטה תימשך 5 דקות, ובאמת בנסיעה של 10 דקות נשמרים במצלמה שני סרטונים של 5 דקות.

 

אך כשנסעתי 13 דקות, ה-3 דקות של הההקלטה האחרונה לא נשמרות במצלמה. כלומר בנסיעה של 13 דקות ישמרו רק 2 סרטונים של 5 דקות. משום מה המצלמה לא מצליחה לחתוך ולשמור את הדקות האחרונות לפני כיבוי הרכב והמצלמה.

 

מנסיון מצלמה קודמת, הבנתי שברגע שהמפתח יוצא מהסוויץ למצלמה נשאר מספיק חשמל לבצע חיתוך ושמירה של חלק הוידאו האחרון שהוקלט. לבעלי המצלמה, אולי החשמל שהוטען בכבל אינו מספיק לשמירת הסרטון? האם אני צריך להגדיר משהו מיוחד בתוכנה?

תודה לעוזרים

תוריד את זמן ההקלטה ל3 דקות ותנסה, אם לא עוזר אז תוריד למינימום שאפשר.

הכרטיס זיכרון class 10?

הזמנתי את המצלמה a118c ועם הכרטיס זכרון ששלחת,

תודה על העזרה :)

תתחדש :)

פורסם
הי, ברשותי מצלמת מוביוס חדשה שרכשתי באיביי. אליה התווסף כרטיס זכרון בנפח 32GB ובהמלצתכם הסוללה הפנימית הוחלפה בקבל. עידכנתי את גרסת המצלמה בעזרת המחשב. לאחר התקנתה ברכב ונסיון צילום גיליתי משהו לא תקין. בהגדרות המצלמה בחרתי שכל הקלטה תימשך 5 דקות, ובאמת בנסיעה של 10 דקות נשמרים במצלמה שני סרטונים של 5 דקות.

 

אך כשנסעתי 13 דקות, ה-3 דקות של הההקלטה האחרונה לא נשמרות במצלמה. כלומר בנסיעה של 13 דקות ישמרו רק 2 סרטונים של 5 דקות. משום מה המצלמה לא מצליחה לחתוך ולשמור את הדקות האחרונות לפני כיבוי הרכב והמצלמה.

 

מנסיון מצלמה קודמת, הבנתי שברגע שהמפתח יוצא מהסוויץ למצלמה נשאר מספיק חשמל לבצע חיתוך ושמירה של חלק הוידאו האחרון שהוקלט. לבעלי המצלמה, אולי החשמל שהוטען בכבל אינו מספיק לשמירת הסרטון? האם אני צריך להגדיר משהו מיוחד בתוכנה?

תודה לעוזרים

 

אתה צריך לסמן בתוכנה את האפשרות:

power off disconnect -> immediate

פורסם
תוריד את זמן ההקלטה ל3 דקות ותנסה, אם לא עוזר אז תוריד למינימום שאפשר.

הכרטיס זיכרון class 10?

 

תתחדש :)

 

איני זוכר מה סוג הכרטיס אך הוא מתקבל ונתמך במצלמה. אבדוק כשאהיה עם הרכב.

 

אתה צריך לסמן בתוכנה את האפשרות:

power off disconnect -> immediate

 

תודה אנסה ואעדכן, אני זוכר שבחרתי השעיה של 30 שניות לאחר הפסקת המתח במטרה להשאיר זמן לשמירת הקובץ.

 

שאלה נוספת על הדרך - בנסיעה ממוצעת החלק המתכתי במצלמה מתחמם בטירוף, למרות שאני נוסע עם מזגן. זה מצביע על תקלה? האם יכול להיווצר נזק למצלמה במהלך הזמן?

שוב תודה

פורסם

תודה אנסה ואעדכן, אני זוכר שבחרתי השעיה של 30 שניות לאחר הפסקת המתח במטרה להשאיר זמן לשמירת הקובץ.

שאלה נוספת על הדרך - בנסיעה ממוצעת החלק המתכתי במצלמה מתחמם בטירוף, למרות שאני נוסע עם מזגן. זה מצביע על תקלה? האם יכול להיווצר נזק למצלמה במהלך הזמן?

שוב תודה

 

ה"תקלה" התגלתה.

30 שניות גמרו את האנרגיה שנאגרה בקבל, אתה חייב לסמן ניתוק מיידי כפי שציינתי קודם.

 

החלק המתכתי הוא ההיטסינק (heatsink) והוא אמור להתחמם.

הוא מקרר את המעבד בכך שהוא "לוקח" ממנו את החום. הכל בסדר גמור ועובד כשורה.

פורסם

אין לי מזל, לא נשארו המצלמות במחסני חשמל. :(

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

ברור שאלו המקומות, רק שלא נראה לי הגיוני לשלם 100₪ על מצלמה שהייתה עולה באיביי 10$.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...