Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל תנסה להכניס כרטיס זיכרון של חברה טובה (חוץ מ-SANDISK שעושה בעיות), של 32GB עם מהירות של CLASS 4 לפחות.

אתה עובד עם סוללה ולא קבל, נכון?

אני מבין שהכרטיס שלך הוא 64GB, של איזו חברה ומהירות?

מאז הפעם האחרונה שאתה זוכר שהמצלמה הקליטה כמו שצריך, המצלמה קיבלה מכה כלשהי או נפלה או ספגה כל נזק אפילו הכי קטן שאתה יכול לחשוב עליו?

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אהלן חברים, לפני כמספר שנים קניתי את המוביוס וזאת לאחר ששבה חיים קניתי w1c עם סוללה. כרגע החלו מספר בעיות עם הנוכחית ונראה שהסוללה היא המקור לבעיות. למישהו יש לינק אמין לקניית כבל להחלפת הסוללה בw1c?

כנראה שגם במוביוס התקלה נובעת מסוללה, ואני שוקל האם להזמין בנוסף גם בשבילה.

לגבי המוביוס, כדאי לקנות קבל.

לגבי הg1wh, לא הייתי מתעסק איתה, חבל על הזמן.

פורסם (נערך)

אם אתה מתחבר למתח קבוע בחלק האחורי של הרכב, אז לא צריך לקנות כלום חוץ מזה.

אם אתה מתחבר למתח קבוע מתיבת הפיוזים וכבל שבקישור מספיק ארוך להגיע לחלק האחורי של הרכב אז אתה צריך לקנות גם "add fuse" שמתאים לגודל הפיוזים ברכב שלך.

תעשה חיפוש בyoutube בכדי שתבין על מה אני מדבר.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם (נערך)

משום מה לא הוזכרה כאן מצלמה G90 (א אולי לא שמתי לב בדפדוף של השרשור הארוך - אינדקס כלשהו שהיה מאפשר למיין לפי דגמים היה יכול לעזור), מדובר על מצלמה זולה (יחסית) עם מעבד A7, עדשת זכוחית 1.8 זויית רחבה 170 מעלות, חיישן טוב.

מחיר כ70$ ופחות.

כאן מדברים עליה:

https://dashcamtalk.com/g90/

וכאן למשל מוכרים אותה (אני הזמנתי את זו כי סומך על המוכרת) :

http://www.ebay.com/itm/310957516835?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

מבחינתי, היתרון שיש שחרור מהיר של המצלמה, החשמל מגיע כחלק מהתושבת. החיסרון: סוללה ולא קבל.

 

יש למצלמה חיישן כמו בMARCUS 4 שתומך בHDR, בדגם שאני מדבר אליו, מעבד מסדרה בסיסית יותר A7L30, אבל זה מספיק ל1080P. יש דגמים עם מעבד חזק יותר ורזולוציות גבוהות יותר.

למשל בMARCUS 3 יש מעבד חזק A7LA70D, אבל החיישן כמו בG1WC (לא ברור למה הם הלכו על המעבד החזק וחיישן שמשתמשים בו בדרך כלל במצלמות זולות יחסית - צילום לילה בהתאם) ומפתח עדשה רק 2.2 ולא 1.8 (אפילו בG1W זה 1.8 )

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

הכרטיס יקרה מאוד של חברת TRANSCEND U3 קלאס 10 מהיר במיוחד

גם עם הכרטיס של 32 שעובד כבר 3 שנים ברציפות ללא תקלות

כשבן אדם אומר שניסה הכל אתה עדיין מתעקש להביא צילומים

נראה לי שמי שיכול לעזור היה עוזר כבר

בכל אופן תודה רבה

פורסם (נערך)
הבחור באמת מנסה לעזור לך ויש לו ידע רב. חבל שאתה מזלזל כך.

בהצלחה.

סליחה אם פגעתי, ממש לא התכוונתי.

פשוט אני מתמצא מאוד בכל הפרטים שכולם כותבים כאן, קניתי לפני שנים קבל, וכל מה שהיה צריך עשיתי, ואם יש ווידאו שחור עם קול ללא צילום, יש בכלל אופציה כזאת לצייר דבר כזה עם האפשרויות בטאבים?

אפילו אם תנסה לעשות כך, לא תצליח, כי אין אפשרות רק בכיסוי העדשה עם פלסטיק שחור.

עריכה אחרונה על ידי naani000
טעות
פורסם
הכרטיס יקרה מאוד של חברת TRANSCEND U3 קלאס 10 מהיר במיוחד

גם עם הכרטיס של 32 שעובד כבר 3 שנים ברציפות ללא תקלות

כשבן אדם אומר שניסה הכל אתה עדיין מתעקש להביא צילומים

נראה לי שמי שיכול לעזור היה עוזר כבר

בכל אופן תודה רבה

חבל, יש דרך מסוימת לטיפול בכל בעיה.

הדרך הראשונה היא לפסול גורמים לבעיה, אחד-אחד.

קודם כל מבחינת ההגדרות. שנית יש לבדוק את הגרסה המותקנת.

לאחר מכן החומרה הנשלפת כגון: סוללה\קבל, כרטיס זיכרון (אני לא הייתי פוסל כל כך מהר את הכרטיס זיכרון כגורם לבעיה - יש סיבות נוספות שאשמור אותן לעצמי עכשיו).

כמובן שיש לבדוק גורמים נוספים. אבל אני אעצור פה מהסיבה הפשוטה שאתה לא מעריך את העזרה, מזלזל ולא מקשיב להנחיות.

אתה לא ישר מחליף את הרכב אם נתגלתה בעיה ודרך הטלפון\מרחוק מהמוסך שואלים אותך שאלות לגבי התקלה.

 

למען הסר ספק, אני עובד עם 3 מצלמות מוביוס. הראשונה נרכשה לפני איזה שנתיים או יותר (מעט אחרי שהיא יצאה).

שתיים נוספות הצטרפו אליה בשנה-שנה וחצי האחרונות. בנוסף, אני משתתף פעיל בפורומים יעודיים למצלמה הנ"ל וקראתי מספיק על גורמים לתקלות.

 

ממליץ לך לשנות גישה, בהצלחה.

 

 

הבחור באמת מנסה לעזור לך ויש לו ידע רב. חבל שאתה מזלזל כך.

בהצלחה.

תודה על ההבנה.

פורסם
חבל, יש דרך מסוימת לטיפול בכל בעיה.

אני משתתף פעיל בפורומים יעודיים למצלמה הנ"ל וקראתי מספיק על גורמים לתקלות.

 

ממליץ לך לשנות גישה, בהצלחה.

תודה על ההבנה.

אני ממש מצטער ומבקש סליחה, מוחל?

בבקשה תבין אותי, אני על קוצים, ממש אובססיה לא לנסוע מטר ללא מצלמה, במדינה הזאת צריך להיות זהיר כפול10, ופתאום אני רואה שכל קובצי הוידאו שנמצא בכרטיס שלי מאז חודש 09 פשוט הכל שחור משחור רק קול ותאריך צילום.

ישבתי אתמול 4 שעות לנסות כל דרך אפשרית, פירמוט, גירסה, שינויים בכל הזוויות, וכלום. חיפשתי בפורום ולא הגעתי למסקנה אחרת רק שצריך אולי לקנות עדשה חדשה.

פורסם
כמובן שיש אפשרות, למה אתה מבאס את הבנאדם.

 

אפשרות ראשונה:

[ATTACH=CONFIG]444939[/ATTACH]

אתה משייף את ארבעת הפינים הבולטים ומדביק על הפלטה הזאת את החלק שאתה אמור להדביק על השמשה.

 

 

אפשרות אחרת:

רוכש מספר מחזיקים כאלו:

[ATTACH=CONFIG]444940[/ATTACH]

מסוגים שונים (הT קצת שונה מאחד לאחר).

ומקווה שאחד מהם יתאים בצורה טובה.

 

מהיכן ניתן להזמין את מי מאלו והאם יש המלצה על אחד ספציפי?

תודה,

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

Alex Not-Exist

אני מבקש שוב סליחה, אתה ממש לא חייב לי כלום ואתה פשוט עוזר לאנשים בחסד וללא שום תמורה

אתה בכלל לא חייב לענות לי על שאלותי ואני בסערת מוחות לא דיברתי יפה, סליחה :oops:

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...