Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני יודע שזה לא קשור לנושא, אבל זה צילום, מישהו יודע במקרה איפה הכי זול לקנות גו פרו 4?

ואם יודע מה ההבדל בין הסילבר לבלאק?

 

ועוד משהו, קניתי באתר

כרטיס זיכרון למצלמת רכב

http://www.gearbest.com/memory-cards/pp_28060.html

2 כרטיסי זיכרון רציתי למצלמת רפלקס

http://www.gearbest.com/memory-cards/pp_80721.html

 

הכרטיסים מקוריים נכון? לא יהיה בעיה איתם נכון?

עריכה אחרונה על ידי Ron7
  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

תחזור כמה הודעות אחורה, דיברנו לגבי הכרטיסים...

לגבי הגו פרו, לדעתי יהיה הכי זול בksp, במיוחד בבלאק פראיידי.

למה שלא תקנה מצךמת אקסטרים סינית?

יש עכשיו מבצעים טובים.

http://www.gearbest.com/action-cameras/pp_239152.html

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
תחזור כמה הודעות אחורה, דיברנו לגבי הכרטיסים...

לגבי הגו פרו, לדעתי יהיה הכי זול בksp, במיוחד בבלאק פראיידי.

למה שלא תקנה מצךמת אקסטרים סינית?

יש עכשיו מבצעים טובים.

אני רק רוצה להיות בשקט, הכרטיסים מקוריים נכון? עובד פיקס?

אני אבדוק גו פרו בKSP, לגבי הסינים, לא יודע תמיד סיני נשמע לי מעפן כזה ונהרס מהר ולא איכותי

הסינים מביאים את אותה תמורה כמו גו פרו? יש הבדלים בינהם מבחינת איכות חומרים וכו'?

פורסם

המצלמה הסינית עולה רבע מהגופרו, לא באמת אפשר להשוות אותם, אבל איכות הבנייה טובה מאוד ואיכות הצילום קרובה לגופרו..

חבל לזרוק כסף על הגופרו אם אתה לא מתעסק בספורט אקסטרימל ביום יום.

פורסם
המצלמה הסינית עולה רבע מהגופרו, לא באמת אפשר להשוות אותם, אבל איכות הבנייה טובה מאוד ואיכות הצילום קרובה לגופרו..

חבל לזרוק כסף על הגופרו אם אתה לא מתעסק בספורט אקסטרימל ביום יום.

מהמצלמות הסיניות, מה מצלמת אקסטרים הכי טובה מהסינים?

פורסם

מה שבקישור לדעתי

http://www.gearbest.com/action-cameras/pp_239152.html.

 

יש גם את הsj5000x שיצא לא מזמן, אבל בגלל שהוא יצא לא מזמן יש כמה פאקים ביצור באיזה 1000 יחידות לפי היצרן, יש בעיה עם המיקרופון וחלק מהמשתמשים מדווחים על פסים צהובים כלשהם בצילום, אם אתה רוצה לקנות sj5000x אז עדיף לחכות איזה חודש חודשיים עד שירגע העניין...

פורסם
מה שבקישור לדעתי

http://www.gearbest.com/action-cameras/pp_239152.html.

 

יש גם את הsj5000x שיצא לא מזמן, אבל בגלל שהוא יצא לא מזמן יש כמה פאקים ביצור באיזה 1000 יחידות לפי היצרן, יש בעיה עם המיקרופון וחלק מהמשתמשים מדווחים על פסים צהובים כלשהם בצילום, אם אתה רוצה לקנות sj5000x אז עדיף לחכות איזה חודש חודשיים עד שירגע העניין...

האמת אני מפחד שהיא תהרס בגלל שזה סיני, היו תלונות על המצלמה הזאת?

פורסם

לא זכור לי שראיתי תלונות, אבל על כל דבר יש לאנשים תלונות, גם עך הגו פרו.. וגם כל דבר נהרס אם זה סיני אמריקאי או קוריאני, זה עניין של מזל.

 

אני אישית קניתי xiaomi yi עלתה לי בערך 64$ היא אחלה והכל, אבל אני מצטער על זה שלא הזמנתי את הFIREFLY 6S .

פורסם

לכן אני מתלבט בין הA118C לבין המצלמה הזאת.

אין הG1W-C אני לא הולך להזמין שוב. הזמנתי 2 כאלו, אחת ברכב המשפחתי, והשניה ברכב של אחותי.

אצלי מותקנת מצלמה מסוג G1WH ששבקה חיים בגלל הסוללה, המצלמה עובדת , אבל הקובץ האחרון לא נשמר ולכן זה משגע אותי.

הוזמנה סוללה מאלי אקספרס 3.7V עם 280mAh , ננסה לתקן, הקטע שאני לא הולך לפרק מצלמה לפני שלא תהיה לי מצלמת גיבוי :D

והמצלמה שפרסמתי "AUSDOM A261" יש לי גם 3 דולר הנחה עליה אבל יש שם פאקינג GPS , (טוב גם בA118C) אני אקבל את ההנחה.

מ

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...