Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי לפני כ-10 ימים את אותה מצלמה מאותו מקור - הסיפור לקח - למיטב ידיעתי - בסביבות חודש (מדובר במתנה, כך שאני לא יודע במדויק).

 

ובאותו עניין: המצלמה מגיעה עם לוחית להדבקה על השמשה. אני מעדיף, לפחות בשלב הראשון, מתקן עם כוסית ואקום. האם מישהו יודע היכן אפשר להשיג מתקן כזה ל-118?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
למי שיש היכרות עם גירבסט: הזמנתי לפני 7 ימים את ה-118C. רשום שההזמנה עדיין ב-processing.

הגיוני שאחרי שבוע ההזמנה עדיין לא יצאה לדרך? איך מקבלים מס' מעקב?

שבוע זה באמת הרבה זמן, מספר המעקב יופיע לך כשאתה תלחץ על מספר ההזמנה ברגע שישלחו אותה.

יצא לי לדבר עם הנציגים בלייב צאט', אחד הדברים הכי ביזיוניים שאשפר להציע ללקוחות. לקח להם שעה לענות לי וכל הזמן הזה הייתי חייב להיות מול המחשב, אחרת הם בורחים לך.

אם יש לך כוח תשלח להם מכתב ותשאל מה קורה עם החבילה, אם אתה עצלן, תחכה קצת היא תצא מתישהו...

קיבלתי לפני כ-10 ימים את אותה מצלמה מאותו מקור - הסיפור לקח - למיטב ידיעתי - בסביבות חודש (מדובר במתנה, כך שאני לא יודע במדויק).

 

ובאותו עניין: המצלמה מגיעה עם לוחית להדבקה על השמשה. אני מעדיף, לפחות בשלב הראשון, מתקן עם כוסית ואקום. האם מישהו יודע היכן אפשר להשיג מתקן כזה ל-118?

אין אפשרות לחבר את המצלמה למתקן ואקום.

פורסם (נערך)

כמובן שיש אפשרות, למה אתה מבאס את הבנאדם.

 

אפשרות ראשונה:

51470605.jpg

אתה משייף את ארבעת הפינים הבולטים ומדביק על הפלטה הזאת את החלק שאתה אמור להדביק על השמשה.

 

 

אפשרות אחרת:

רוכש מספר מחזיקים כאלו:

Suction-Cup-360-1_grande.jpg

מסוגים שונים (הT קצת שונה מאחד לאחר).

ומקווה שאחד מהם יתאים בצורה טובה.

עריכה אחרונה על ידי Nissan Skyline GTR
פורסם

ערכתי את ההודעה הקודמת שלי והוספתי הסברים, שים לב.

לגבי מגנטים, אני נוהג שלא לקרב מגנטים (במיוחד החזקים) לרכיב אלקטרוני, כרטיסי זיכרון, כרטיסי אשראי ועוד.

גם אם מיליון איש יסבירו לי מיליון פעמים שהנה להם זה עובד בצורה טובה, אני מעדיף שלא.

פורסם

אהלן,

כרגע יש לי מצלמה רק מקדימה:

G1WH

לפני חודש בערך ביקשתי מצלמה דו כיוונית והומלץ לי לקנות מצלמה נוספת במקום מצלמה דו כיוונית,

כדאי לי לקנות את אותה מצלמה גם לשמשה האחורית או שיש לכם המלצות אחרות ?

תקציב עד 40$,

לבנתיים זאת המצלמה שאני חושב אם לקנות:

http://www.banggood.com/Full-HD1080P-G1WH-LCD-Car-DVR-Recorder-G-sensor-Novatek-NT96650-p-916394.html

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם

שתי המצלמות הכי מומלצות בפורם הן:

 

a118c

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_142025.html?vip=72020

מחיר סביב ה54$.

 

g1w-cb

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_196898.html?vip=72021

מחיר: סביב ה41$.

 

יש בהן אותו מעבד בדיוק ושתיהן מופעלות ע''י קבל.

תפקידו של קבל הוא להחליף את הסוללה, זאת אומרת המצלמה ללא סוללה כלל, היא לא תתנפח בקיץ.

הa118c יותר אמינה ויותר דיסקרטית, אצלי יש g1wc כבר שנה ואני מבסוט ממנה, היא ללא בעיות כלל.

השוני העיקרי בין המצלמות הוא זווית עדשה וצורת חיבור המצלמה לרכב.

לa118c יש זווית עדשה רחבה של 170 מעלות וצורת החיבור לרכב היא הדבקה לשמשה.

לg1wc זווית העדשה צרה, 120 מעלות אבל מספיק טובה לרכב פרטי.

את המצלמה g1wcb ניתן לחבר לשמשה ע''י חיבור ואקום או למראה של הרכב, אם המוט של המראה צר, יתכן שתצטרך לעשות קומבינה וללפף משהו בין המוט למחבר. קישור למוצר http://www.gearbest.com/car-gadgets/pp_68511.html.

לשתי המצלמות צריך לקנות כרטיס זיכרון class 10 עם 32 גיגה זיכרון מקסימום.

 

חשוב לשים לב, אם במקרה אתה רואה באתר את אותה המצלמה טיפה זולה יותר, לא לקנות אותה כי היא ללא קבל, אם תשים לב לשם המצלמה, תראה את סיומת של c או ,cb הסיומת אומרת שהמצלמה כוללת קבל.

 

מומלץ גם לקנות קורא כרטיסי זיכרון:

http://www.gearbest.com/memory-cards/pp_261098.html

או

http://www.gearbest.com/memory-cards/pp_226001.html

קישור לכרטיס זיכרון:

http://www.gearbest.com/memory-cards/pp_28060.html

 

זה נמצא אצלי בהעתק הדבק למקרים כאלו.

פורסם
רכיבים אלקטרוניים פועלים אני מבין, אבל למה כרטיסי אשראי וזכרון?

תחפש קצת באינטרנט איך פועלים כרטיסי אשראי וזיכרון, מה המנגנון וכו'.

אם עדיין תהיה בעיה, תשאל שוב ואשתדל לענות בצורה מסוימת.

בדר"כ אני אוהב שאנשים מקבלים תשובה חלקית ומחפשים בעצמם את התשובה ומחכימים עוד יותר מאשר מה שאני הייתי כותב להם - דרך מעט פילוסופית, סליחה.

פורסם

אני צריך המלצה למצלמה זולה זמנית,

משהו הכי זול שאפשר שיגיע מהר ושיש בארץ בזמינות. לא צריך שיהיה איכותי או משהו מיוחד. זה זמני.

ראיתי בKSP ב68₪ ואין במלאי, צריך משהו בסביבות המחיר הזה בנתיים. (בחנות שמוכרת בבאר שבע)

מכירים משהו?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אני צריך המלצה למצלמה זולה זמנית,

משהו הכי זול שאפשר שיגיע מהר ושיש בארץ בזמינות. לא צריך שיהיה איכותי או משהו מיוחד. זה זמני.

ראיתי בKSP ב68₪ ואין במלאי, צריך משהו בסביבות המחיר הזה בנתיים. (בחנות שמוכרת בבאר שבע)

מכירים משהו?

מחסני חשמל, לא יודע אם יש שם ומה יש שם, אבל זה מה שצץ לי בראש.

פורסם
מחסני חשמל, לא יודע אם יש שם ומה יש שם, אבל זה מה שצץ לי בראש.

היו כמה פעמים שהם פרסמו בעיתון מצלמות דרך ב20/50₪, יצא לך או למישהו להתקל לאחרונה?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

האמת שפעם אחרונה שראיתי עיתון היה לפני 3 שנים.

בכל מקרה, אם תיגש לסניף קי אס פי ותבקש שיזמינו לך, זה יכול להגיע דיי מהר.

עשיתי את זה כמה פעמים וזה הגיע תוך 2-5 ימים בדרך כלל.

 

עריכה: צילום עם הפלאפון לא בא בחשבון??

יש כל מיני אפליקציות יעודיות בשביל זה.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

לא רוצה להזיז את התושבת מאיפה שהיא עכשיו (מימין לידית ההילוכים) והיא יושבת שם טוב בלי לחסום את שדה הראיה.

מצאתי במחסני חשמל מצלמה ב50₪ ב"מבצע בלאק פריידי".

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

תתחדש!! =)

 

עריכה:

אם כבר דיברנו על תושבות,ואני יודע כמה קשה למצוא אחת טובה ואמינה, יש פה שירשור שמזמן לא הגיבו בו.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=486299

 

המלצתי שם על תושבת שמאוד אהבתי, קצת יקרה אך שווה.

אז אם משהו מחפש תושבת טובה מוזמן לעיין.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...