Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זקוק לעזרתכם,

אני משתמש ב sj4000 בתור מצלמת רכב, הייתי מחבר אותה ברכב הקודם לראי בעזרת האביזר:

http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/1654569897_4/Bicycle-Helmet-Installation-Fitting-for-Sports-DV-Case-for-SJ1000-SJ3000-SJ4000.jpg

 

הבעיה ברכב החדש היא שמוט הראי עבה מדי והאביזר לא יכול להיתפס עליו.

יש רעיונות לאביזרים שיכולים לתת פיתרון?

פורסם
אין לך מה לבקש ממני סליחה, לא אני זה שנפגע.

מבחינתי הכל טוב! =)

אין לי את הידע לגבי המצלמה הזאת, אני לא יכול לעזור לך.

אהה, סליחה טעיתי בשם

Nissan Skyline GTR לתשומת לבך

פורסם

אז... בשעה טובה ומוצלחת קיבלתי את הA118C(שילמתי 62 דולר :-().

ניסיתי לחבר אותה בעזרת מפצל פיוזים, ומתאם כזה לצרכן חשמל תלוי סוויץ' - המשאבה של הוישרים(פיוז 20AMP).

משום מה ובדרך שאני לא מבין, גם כשהסוויץ' כבוי מגיע זרם למתאם. הווישרים לא עובדים(אי אפשר להדליק), והUSB כן.

מה אני לא עושה נכון? :?:

פורסם
אז... בשעה טובה ומוצלחת קיבלתי את הA118C(שילמתי 62 דולר :-().

ניסיתי לחבר אותה בעזרת מפצל פיוזים, ומתאם כזה לצרכן חשמל תלוי סוויץ' - המשאבה של הוישרים(פיוז 20AMP).

משום מה ובדרך שאני לא מבין, גם כשהסוויץ' כבוי מגיע זרם למתאם. הווישרים לא עובדים(אי אפשר להדליק), והUSB כן.

מה אני לא עושה נכון? :?:

 

למה צריך מתאם?

חבר את המפצל פיוז לצרכן חשמל אחר, אני חיברתי לפיוז שקע מצת.

 

קיבלת בערכה גם כבל חשמל עם ממיר מתח(מלבד המטען)?

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

היי יש לי A118C .

רציתי לדעת מה קורה ברגע שנגמר הזכרון? הוא מתחיל להקליט מחדש במקום הקובץ הראשון או שצריך ידנית למחוק הכל?

פורסם (נערך)

מקליט מחדש אוטומטית, אתה לא צריך למחוק כלום.

 

אם אתה רואה שקבצים לא נמחיקים לך אוטומטית, סימן שחיישן הg שלך רגיש מידי.

במצב זה כדאי לנטרל אותו או לשים אותו על low sensitive.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם (נערך)

זה אצלי בהעתק הדבק, יש הסבר לשאלתך...

ברגע זה המצלמה היותר זולה היא הבחירה הנכונה, כי יש מבצע, זה הכל.

הכי טוב זה פשוט לקנות מהלינקים.

 

שתי המצלמות הכי מומלצות בפורם הן:

 

a118c

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_142025.html?vip=76158

מחיר סביב ה54$.

כרגע המחיר 49.99$ לרגל הסייבר מאנדיי.

 

 

g1w-cb

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_196898.html?vip=72021

מחיר: סביב ה41$.

כרגע המחיר 39.99 לרגל הסייבר מאנדיי.

 

יש בהן אותו מעבד בדיוק ושתיהן מופעלות ע''י קבל.

תפקידו של קבל הוא להחליף את הסוללה, זאת אומרת המצלמה ללא סוללה כלל, היא לא תתנפח בקיץ.

הa118c יותר אמינה ויותר דיסקרטית, אצלי יש g1wc כבר שנה ואני מבסוט ממנה, היא ללא בעיות כלל.

השוני העיקרי בין המצלמות הוא זווית עדשה וצורת חיבור המצלמה לרכב.

לa118c יש זווית עדשה רחבה של 170 מעלות וצורת החיבור לרכב היא הדבקה לשמשה.

לg1wc זווית העדשה צרה, 120 מעלות אבל מספיק טובה לרכב פרטי.

את המצלמה g1wcb ניתן לחבר לשמשה ע''י חיבור ואקום או למראה של הרכב, אם המוט של המראה צר, יתכן שתצטרך לעשות קומבינה וללפף משהו בין המוט למחבר. קישור למוצר http://www.gearbest.com/car-gadgets/pp_68511.html.

לשתי המצלמות צריך לקנות כרטיס זיכרון class 10 עם 32 גיגה זיכרון מקסימום.

 

חשוב לשים לב, אם במקרה אתה רואה באתר את אותה המצלמה טיפה זולה יותר, לא לקנות אותה כי היא ללא קבל, אם תשים לב לשם המצלמה, תראה את סיומת של c או ,cb הסיומת אומרת שהמצלמה כוללת קבל.

 

מומלץ גם לקנות קורא כרטיסי זיכרון:

http://www.gearbest.com/memory-cards/pp_261098.html

או

http://www.gearbest.com/memory-cards/pp_226001.html

קישור לכרטיס זיכרון:

http://www.gearbest.com/memory-cards/pp_28060.html

 

..

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

ניסיתי לחבר אותה בעזרת מפצל פיוזים, ומתאם כזה לצרכן חשמל תלוי סוויץ' - המשאבה של הוישרים(פיוז 20AMP).

משום מה ובדרך שאני לא מבין, גם כשהסוויץ' כבוי מגיע זרם למתאם. הווישרים לא עובדים(אי אפשר להדליק), והUSB כן.

משאבה או מנוע של וישרים?

יש מצב שבמנוע של הוישרים מקבל מתח לא דרך סויץ' והפיקוד אליו (כולל מהירות נמוכה, גבוהה, טיימר השהייה וכו' מגיע ממתח שהוא SWITCHED).

:turn-l:
פורסם
A118c מתומחרת ב GEARBEST כשתי מצלמות שונות במחירים שונים:

 

יש הבדל ביניהם, להעדיף אחת על אחרת?

 

תודה

יש הבדל, הראשונה זאת הגרסה העדיפה לארץ (ה a118c, קישור) מכיוון שיש לה קבל

ולא סוללה (הסוללה היא החוליה החלשה של המצלמות הללו באקלים הישראלי).

 

----

מי שבכיוון של ה a118c, שימו לב שעדיין יש מבצע טוב (49.99$), שווה לנצל (קישור).

עדיין יש מבצע גם על ה g1wc-b לעוד כמה מצלמות (ב 39.99$), לדעתי מדובר

בתמורה מעולה ביחס למחיר (קישור).

עכשיו גם ה g1w-c נכנסה למבצע (סוף סוף, כרגע ב 38.99$), זה המחיר הכי זול הזכור לי

למצלמה זו - יש לי אותה בקרוס-אובר כבר כחצי שנה (כולל כל הקיץ, בלי להוריד אותה מהשמשה)

והיא ממשיכה לתפקד מעולה (קישור).

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...