Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה היה מחובר למשאבה(WASHER PUMP). בסוף הלכתי לחשמלאי. רצה 50 ש"ח על רבע דקת עבודה, הקקה הקטן.

אפילו המינוס היה מחובר וכל החיבורים מולחמים. בסוף שילמתי 40 ולקחתי לו חבילה של פיוזים.

-תודה לכל העוזרים :)

פורסם

אני מעוניין לקנות את ה VIOFO A118C, לא הצלחתי להבין אם יש לו אפשרות להקלטה בזמן חנייה ואם כן האם זה עובד בצורה טובה.

בנוסף האם המצלמה הזאת היא אותו דבר? http://www.aliexpress.com/store/product/Free-Shipping-Brand-SAMOON-DV5E5-Manufacture-Orange-Menu-GS1000-CAR-DASH-CAM-DVR-HD-1080P-GPS/906231_1597633072.html

פורסם (נערך)

נראה שזה אותו המצלמה, אבל למה לשלם יותר?

 

לגבי הקלטה בזמן חנייה, תדלג להודעה מס 6169 ותמשיך משם.

יש גם מידע בהודעה 6252.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם (נערך)

ברגע זה המצלמה היותר זולה היא הבחירה הנכונה, כי יש מבצע, זה הכל.

הכי טוב זה פשוט לקנות מהלינקים.

 

שתי המצלמות הכי מומלצות בפורם הן:

 

a118c

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_142025.html?vip=76158

מחיר סביב ה54$.

כרגע המחיר 49.99$ לרגל הסייבר מאנדיי.

 

 

g1w-cb

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_196898.html?vip=72021

מחיר: סביב ה41$.

כרגע המחיר 39.99 לרגל הסייבר מאנדיי.

 

..

 

אלכס ואחרים , תודה על התשובות המפורטות אני קmת מבולבל עם המידע.

אלכס, כתבת שיש מבצע על הזולה אבל בלינק שמת את זו של ה 54$.



אז אשאל שוב.

 

Viofo A118C 50$ ו 54$ A118C הם אותן מצלמות למרות שמוצגים בשמות שונים?

לקנות את זו של ה 50$ או זו של 54$?

 

תודה

עריכה אחרונה על ידי ilanafri
פורסם

a118c

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_142025.html?vip=76158

מחיר סביב ה54$.

כרגע המחיר 49.99$ לרגל הסייבר מאנדיי.

..

שאלה:

כתבת שאם יש בסיומת C זה עם קבל

למה מציין בפרטי המצלמה: Battery type: Built-in

לא צריך לציין שזה עם קבל ללא בטריה?

רוצה לוודא שזה באמת עם כבל

תודה

 

פורסם

עדיין יש מבצע גם על ה g1wc-b לעוד כמה מצלמות (ב 39.99$), לדעתי מדובר

בתמורה מעולה ביחס למחיר (קישור).

אני קניתי, והמוכר כתב לי שאין במלאי עכשיו, ויגיע רק תוך 7-15 יום, זה מקובל בדרך כלל?

תודה

פורסם (נערך)
שאלה:

כתבת שאם יש בסיומת C זה עם קבל

למה מציין בפרטי המצלמה: Battery type: Built-in

לא צריך לציין שזה עם קבל ללא בטריה?

רוצה לוודא שזה באמת עם כבל

תודה

 

אל תדאג, 100% קבל.

הסינים לא משקעים בפירוט המוצר, הם עושים העתק הדבק מהמסמך שהמפעל נותן להם.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

יש המלצה למצלמה שהיא לא מודבקת לשמשה?

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם
יש המלצה למצלמה שהיא לא מודבקת לשמשה?

כן.

g1w-cb

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_196898.html?vip=72021

 

מצלמה מעולה, אני משתמש בה כבר שנה ואצלי היא מקובעת למראה .

את המצלמה g1wcb ניתן לחבר לשמשה ע''י חיבור ואקום או למראה של הרכב, אם המוט של המראה צר, יתכן שתצטרך לעשות קומבינה וללפף משהו בין המוט למחבר. קישור למוצר http://www.gearbest.com/car-gadgets/pp_68511.html.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...