Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
איפה ראית מרקוס 3 ב500?

דפדף אחורה תראה!

ויש את 4 ב600 באיבי

עריכה אחרונה על ידי david86

היום: סקודה פאביה 2012 ידני

פעם: סיוויק 1.6 2003,ניסן אלמרה פרפקט 2006

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אפשר קישור גם לזה בבקשה? פשוט אני לא יודע איך זה נקרא. אגב אפשר לשחיל את הכבל המקורי שמגיע עם המצלמה דרך הקורה ברכב וכו עד לתיבת הפיוזים?

 

 

דורש הלחמה אבל גם ככה אתה הולך להתעסק עם הלחמות.

 

http://www.aliexpress.com/item/Durable-Car-Styling-Accessory-12V-24V-Female-Cigarette-Lighter-Inline-Socket-Connector-Conversion-Plug/32513767651.html

פורסם

אמנם לא שאלתי פה על העניין, אבל עברתי על המון המון הודעות בשרשור בעניין רכישת מצלמה מומלצת, ואכן הזמנתי היום את G1W-CB כאן - http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_196898.html?vip=72021 (שילמתי דולר אחד פחות בצהריים :wink:)

עם הכרטיס הזה - http://www.gearbest.com/memory-cards/pp_28060.html?utm_source=shareasale&utm_medium=shareasale&utm_campaign=shareasale

 

רציתי פשוט לומר תודה על העזרה הרבה בנושא!

פורסם
הויקו 5 רמות מעל הסיניות האלו ששובקות חיים כל יומיים. אל תשווה בכלל.

הויקו sf 2 לא יותר טובה מהן - בטח שלא באיכות הצילום. בנוסף, היא גם הרבה יותר מגושמת, יותר יקרה ופחות נסתרת.

לגבי האמינות - אם זיכרוני אינו מטעני, התקלקלה אצלך גם מצלמה של dod, לא?

אם אני זוכר נכון, גם במקרה של המצלמה הסינית שהגיעה לא תקינה קיבלת פיצוי על התקלה.

 

למי שיש ספק - ברור שבקרת האיכות במצלמות לא ממותגות (וה dod לא נכללת תחת הגדרה זו) נמוכה יותר - אך אם קיבלת

מוצר פגום, יש את שירות הלקוחות (ואם לא עוזרים לך, בפייפאל ישמחו לסייע לך).

פורסם

לא הייתה לי אף פעם מצלמה של דוד.

היו לי סיניות שהתנפחו והפסיקו לעבוד ושעבו צילמו/לא צילמו.

 

אל תשווה את הויקו שעושה את מה שהיא צריכה לסיניות האלו שיש או אין שירות לקוחות בסין, רק אם קנית את הדגם והתת דגם הנכון בחנות הנכונה.

פורסם

לגבי סוללות שמתנפחות - אתה צודק ב 100%, רק שגם במצלמות מותג יש סיכוי גבוה שזה יקרה, לא בגלל איכות נמוכה

אלא בגלל חוסר ההתאמה של סוללות ליתיום לשהייה ארוכה בטמפרטורות גבוהות כמו אלו השוררות ברכבים באקלים הישראלי.

 

אתה לא יכול להשוות מצלמה אחת מספק מסוים לכל המצלמות הסיניות הקיימות.

לדעתי מי שיקנה אחת משלושת המצלמות בעלות הקבל (a118c, g1wc, g1wcb) לא

אמור לסבול מבעיות. את ה g1wc וה g1wcb יש לי באופן אישי (אחת בכל רכב), שתיהן נרכשו מגירבסט

ואני מבסוט מהן (את שתיהן אגב פירקתי ווידאתי שיש בפנים קבל ולא סוללה - העלתי בעבר גם תמונות).

פורסם (נערך)
לא הייתה לי אף פעם מצלמה של דוד.

היו לי סיניות שהתנפחו והפסיקו לעבוד ושעבו צילמו/לא צילמו.

 

אל תשווה את הויקו שעושה את מה שהיא צריכה לסיניות האלו שיש או אין שירות לקוחות בסין, רק אם קנית את הדגם והתת דגם הנכון בחנות הנכונה.

כמו שאתה אומר, התנפחו.

במצלמות הסיניות שאנחנו ממליצים בכוונה אין סוללה, לכן לא יתנפחו.

ואם כבר מדברים לגבי שירות לקוחות, מי אמר שבארץ יהיה שירות לקוחות יותר טוב?

יצא לך להשתמש באחריות שבארץ? לי יצא וואללה לא מאחל לאויבים שלי שירות כזה.

אם כבר יישום אחריות על מוצר אז רק בריטניה, גרמניה או ארה''ב.

אבל, אז מחיר המשלוח מגיע לחצי ממחיר המוצר וזה הופך להיות לא כדאי.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

חסר דוגמאות למצלמות קבל כאן שהתפגרו?

תגיד מה שאתה רוצה, אבל אין מה להשוות בין האמינות של המצלמות מותג לכל הסיניות האלו. גם אם קונים את הדגם הנכון מהמוכר הנכון.

 

דויד86 - ההוא שפרסם מרקוס 3 ב-500 זה סתם ספאם.

תוכל להעלות קישור ל-4 ב-600?

פורסם

את ה G1W-H שלי קיבלתי מדפוקטוב ב2014-07-16, קצת מעל שנה של "האקלאים הישראלי הנוראי" ולא קרה לה שום דבר.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
את ה G1W-H שלי קיבלתי מדפוקטוב ב2014-07-16, קצת מעל שנה של "האקלאים הישראלי הנוראי" ולא קרה לה שום דבר.

האמת זה דגם בעייתי, אפשר לקרוא לזה נס :)

תשתדל לבדוק מדי פעם שהקובץ האחרון לא נפגם.

פורסם

משתמש בכרטיס Samsung Evo+ 32GB, טרם נתקלתי בקובץ דפוק.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...