Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

יש הבדל. ירידה בכמות התאורה ששווה לצמצם שלם. אבל בגלל שהחשיפה אוטומטית לא רואים. ההבדל יתבטא בגרעון יתר של הסרט.

בא לביטוי רק במקומות חשוכים במיוחד.

לגבי הכוון מאחר ובחניון התאורה מגיעה מעשרות מקורות שונים (לא כמו ביום שם השמש היא המקור היחיד) אי אפשר באמת לכוון את הפילטר כך שיחסום את כל מקורות האור המקוטב.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
''שווה לצמצם שלם"- קראתי את זה 8 פעמים ולא הגעתי להחלטה, האם זה שגיאת הקלדה או שזה מושג.

 

אתה יכול לפשט את המשפט בבקשה?

הפילטר צבוע באפור ומונע במעט מעבר אור.

 

במצלמה, בתוך העדשה ולפני החיישן נמצא צמצם שאחראי (ואני מסביר בצורה מאד פשטנית כדי לא לחפור) על כמות האור שנכנס ופוגע בחיישן. מדידת כמות האור הזה נעשית במספרי F. כשהצמצם סגור יותר, פחות אור נכנס למצלמה בזמן נתון. (אפשר לפצות על זה עם מהירות סגר גבוהה יותר אבל זה לא שייך כרגע)

יש לזה גם תופעות "לוואי" אחרות כמו חדות ועומק שדה אבל שוב, זה לא קשור לכאן.

 

בד"כ ההשפעה של הרכבת פילטר מקטב (או את חברו האפור ללא אופצית הקיטוב-ND) היא כמו סגירת צמצם במספר אחד - כלומר הפחתת התאורה שמגיעה לחיישן בזמן נתון. מצלמת דרך היא פשוטה מאד ולא יכולה לפצות על חוסר האור הזה בדרך אחרת חוץ מהגדלת הרגישות של החיישן לאור, מה שגורר מצידו תופעה של "רעש לבן" בסרט.

 

לכן אולי לא רואים את השפעת הפילטר מבחינת חשיפה נכונה אבל איכות הסרט נפגעת מעט. באור יום זה בלתי מורגש לחלוטין אבל בלילה כן.

 

 

 

בחצי השני זה כביש נס הרים המפורסם?

כן. אני נוהג דרך הכביש הזה כמעט על בסיס קבוע בדרך הביתה. חבל על הזמן של העמידה בפקקים בשער הגיא עד בואכה ירושלים כשאפשר לנהוג בכביש כמעט מקביל עם נוף משגע ובלי כמעט רכב אחד על הכביש.

פורסם
בתור אחד שלא פרסם (עד היום :lol:) לינקים ממומנים אני יכול להגיד שמהנסיון האישי שלי ה- G1W-CB באמת נותנת תמורה טובה למחירה.

מצלמה פח.

חצי מהפונקציות לא עובדות או תוקעות את המצלמה, לפני כמה ימים התחילו לי גליצ'ים ותקיעות (בעיקר בבוקר ובחושך), היום היא החליטה להתקע על ה"וולקום" ושום דבר לא עוזר.

שלחתי עכשו תלונה בגירבסט

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם
מצלמה פח.

חצי מהפונקציות לא עובדות או תוקעות את המצלמה, לפני כמה ימים התחילו לי גליצ'ים ותקיעות (בעיקר בבוקר ובחושך), היום היא החליטה להתקע על ה"וולקום" ושום דבר לא עוזר.

שלחתי עכשו תלונה בגירבסט

אני קניתי G1W-CB מ-Foxoffer1 באיביי. המצלמה הגיעה תקולה ואחרי 30 שניות התחילה להציג מסך שחור עם שלג.

פניתי אליהם והם ישר אמרו לי לשלוח את המצלמה חזרה וישלחו לי חדש. עלה 25 ש"ח לשלוח חזרה. אחרי 3 שבועות זה הגיע אליהם ואיך שזה הגיע הם החזירו לי $10 על המשלוח ושלחו חזרה מצלמה חדשה, שהגיעה אחרי שבועיים (יצא מסינגפור ולא מסין).

מאז המצלמה עובדת לי פיקס.

 

בסה"כ חווית קנייה מאוד טובה ואני מאוד ממליץ על המוכר הזה.

פורסם

דברים כאלה קוראים גם במוצרים לא סינים.מה שחשוב בסוף קיבלתה חדשה

היום: סקודה פאביה 2012 ידני

פעם: סיוויק 1.6 2003,ניסן אלמרה פרפקט 2006

פורסם (נערך)

המצלמה אצלי 3 חודשים (גם ה-CB) אז הגרסה כנראה לא עודכנה מאז (לא יודע)- בכל מקרה זה לא משנה כי אני גם ככה לא יכול לעשות איתה שום דבר חוץ מלהסתכל על ה"וולקום".

 

מחיפוש קצר ברשת מצאתי שזה קורה לעוד אנשים וגם עדכון גרסה (למי שמצליח) לא עוזר

 

אתמול בערב שלחתי פניה לגירבסט וענו לי בלילה (בקשו עוד פרטים). שלחתי את מה שרצו ועכשו מחכה לתשובה.

דווק הבנתי שהשרות שלהם סבבה, בגלל זה קניתי משם.

עריכה אחרונה על ידי I.G

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

הזמנתי מהם לפני 4 חודשים מוצר שעלה 3.5$, ועד עכשיו לא קיבלתי אותו.

פתחתי 3 פניות לגבי זה שהמוצר לא הגיעה, רק אחרי חודש של חפירות הם החזירו לי את התשלום היום.

בגלל החוויה הזאת אני כבר לא ממש מתלהב להזמין מהם, אני במקומך לא הייתי סומך עליהם יותר מידי.

יש הבדל. ירידה בכמות התאורה ששווה לצמצם שלם. אבל בגלל שהחשיפה אוטומטית לא רואים. ההבדל יתבטא בגרעון יתר של הסרט.

בא לביטוי רק במקומות חשוכים במיוחד.

לגבי הכוון מאחר ובחניון התאורה מגיעה מעשרות מקורות שונים (לא כמו ביום שם השמש היא המקור היחיד) אי אפשר באמת לכוון את הפילטר כך שיחסום את כל מקורות האור המקוטב.

אני יכול להגיד לך שאצלי גם בחניונים אפשר להעלים את השתקפויות.

ושההבדל בתאורה גם במקומות חשוכים מאוד הוא אפסי.

אבל זה גם תלוי באיכות של הפילטר.

פורסם
מצלמה פח.

חצי מהפונקציות לא עובדות או תוקעות את המצלמה, לפני כמה ימים התחילו לי גליצ'ים ותקיעות (בעיקר בבוקר ובחושך), היום היא החליטה להתקע על ה"וולקום" ושום דבר לא עוזר.

שלחתי עכשו תלונה בגירבסט

לא שמעתי על תופעה כזאת, זה נשמע כמו תופעה של סוללה שהתנפחה ולא מתפקדת כראוי (במקרה

שלך אמור להיות שם קבל, כך שזה מוזר). בעבר העלתי פה קישור והנחיות לצריבת גירסה שונה - כפי שכתב אלכס,

יש הסתברות שזה יפתור לך את הבעיה. אם לא תמצא לבד, תרשום ואנסה לחפש את הקישור שוב עבורך.

דברים כאלה קוראים גם במוצרים לא סינים.מה שחשוב בסוף קיבלתה חדשה

דברים כאלו קורים גם במוצרים שאינם סיניים, אל לצערי במוצרים סיניים הם קורים יותר בגלל בקרת איכות פחותה.

מכיוון שרוב הבעיות שנובעות בבקרת איכות נמוכה מתגלות עם קבלת המוצר, ניתן להתנהל מול המוכר לצורך

זיכוי/החלפה/פיצוי עם פחות קשיים.

הזמנתי מהם לפני 4 חודשים מוצר שעלה 3.5$, ועד עכשיו לא קיבלתי אותו.

פתחתי 3 פניות לגבי זה שהמוצר לא הגיעה, רק אחרי חודש של חפירות הם החזירו לי את התשלום היום.

בגלל החוויה הזאת אני כבר לא ממש מתלהב להזמין מהם, אני במקומך לא הייתי סומך עליהם יותר מידי.

במקרה הזה זה הכי פשוט - המוצר לא הגיע יותר מ 60 יום? סביר מאוד שהוא כבר לא יגיע.

הודעה במערכת הפניות של גירבסט -> באין מענה ראוי אתה פותח קייס בפייפאל ומקבל את

מלוא הכסף בחזרה.

פורסם

הם מדברים על 45 ימי עסקים, בכל מקרה אני העדפתי לבדוק את האיכות של השירות לקוחות שלהם ולא ישר לרוץ לפייפאל.

מהמקרה הזה הבנתי שאין על מי לסמוך שם.

פורסם
לא שמעתי על תופעה כזאת, זה נשמע כמו תופעה של סוללה שהתנפחה ולא מתפקדת כראוי (במקרה

שלך אמור להיות שם קבל, כך שזה מוזר). בעבר העלתי פה קישור והנחיות לצריבת גירסה שונה - כפי שכתב אלכס,

יש הסתברות שזה יפתור לך את הבעיה. אם לא תמצא לבד, תרשום ואנסה לחפש את הקישור שוב עבורך.

 

אני לא מזהה את המצלמה במחשב. כל הפעולות שניסיתי לעשות לא רגמו למצלמה להגיב. אני לא חושב שהיא במצב להתקין משהו

 

אני רוצה לחכות לתשובה. אם לא מסתדר עוד שבוע ככה אני אנסה לבדוק פתרונות אחרים. יש הצעה למצלמה חלופית עד 200 ש"ח? :)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...