Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

את המצלמה מחברים למתח (לא לזרם). אני חיברתי את המצלמה האחורית לשקע מצית שיש לי בתא המטען ובנוסף הוספתי מתג ליד המושב (אצלי השקעים מוציאים מתח גם כשהמנוע כבוי והמפתח בחוץ). במידה ואין לך שקע ממליץ לחבר את המצלמה כמו ש Car141 רשם, עם חוט עד לשקע מצית. נראה לי בעייתי בטיחותית לחבר את המצלמה לנורות נסיעה/בלם.

אני אצלם ואעלה תמונה של המתקן שעשיתי לתליית המצלמה (G1W). בגדול עשיתי מתאם בצורת ריבוע מפרספקס (פלסטיק שקוף) אליו הצמדתי את המצלמה עם התושבת שלה אבל בלי החלק של הואקום. את הפרספקס הדבקתי עם דבק דו"צ איכותי לכיסוי של נורת הבלם האמצעית (אצלי היא בחלק העליון של החלון).

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קניתי מספר

G1W , אחת מ EBAY ו 3 מאמזון.



זאת מאי ביי מתה אחרי כמה חודשים ולכן את המחליפה קניתי אמאמזון (בשביל השרות).

זאת מאמזון מתה לפני כמה ימים, אמאזון בלי להתווכח אמרו לשלוח חזרה והם יחזירו את העלות (מוצר בן כמעט שנה).

בהתחשב ש 2 מתוך 4 לא החזיקו שנה אני רוצה מוצר טוב ואמין.

הביקורות עם על AC-118 לא מזהירות

http://www.amazon.com/gp/product/B00SK8B47W?keywords=VIOFO%20A118C&qid=1450032816&ref_=sr_1_1&sr=8-1

וגם זה עולה כמעט כפול, האם אין מוצר טוב יותר כרגע משני אלו ?



 

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם (נערך)

הg1w שקנית היא עם סיומת h? אם כן, היא כוללת סוללה וזאת הסיבה שהיא מתפגרת לך פעם אחר פעם.

 

אם בכל זאת אתה רוצה להיסתכן, עקב התגובות הרעות שקראת ולקנות את הa118c במחיר יותר זול, יש יותר זול בgearbest.

 

בכללי אם אתה רוצה לקנות מצלמה בזול כדאי לחפש באתר הזה, רק אם תיהיה לך תקלה, אל תצפה לשירות לקוחות כמו של אמזון.

 

עריכה:

יש את הmobius, מצלמת שגר ושכח.

יש עליה הרבה המלצות טובות, כדאי לך לבדוק לגביה.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

G1W שקניתי באמזון זה עם קבל , זאת זקניתי באיביי היתה עם סוללה (יענו המוכר שיקר) אבל מה שהתפגר זה המשהו שקשור שבצילום כי המצלמה נדלקה אבל איכות הוידאו היתה גרועה מאד.

יש קישור למוביאוס עם "קיט" לרכב (יענו התקן לשמשה וכבל מתח ארוך) ? ורצוי מאמזון , מוכן לשלם יותר עבור האין דאגות של אמזון.

לגבי ה A118C זה לא עניין שלמחיר , כי שוב אמזון יפצו אותי אם המצלמה תמות (ואני מוכן לשלם יותר עבור זה שמוצר מגיע לרוב באותו יום).

 

עריכה: ה

Mini 0806 מקבלת ביקורות גרועות עוד יותר באמזון.





New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

אני מרוצה. הביקורות של אמזון לא מעניינות אותי. אני יודע שבינואר כשהמצלמה יצאה היו בה תקלות ביצור שנפתרו בסדרות היצור הבאות.

פורסם
G1W שקניתי באמזון זה עם קבל , זאת זקניתי באיביי היתה עם סוללה (יענו המוכר שיקר) אבל מה שהתפגר זה המשהו שקשור שבצילום כי המצלמה נדלקה אבל איכות הוידאו היתה גרועה מאד.

יש קישור למוביאוס עם "קיט" לרכב (יענו התקן לשמשה וכבל מתח ארוך) ? ורצוי מאמזון , מוכן לשלם יותר עבור האין דאגות של אמזון.

לגבי ה A118C זה לא עניין שלמחיר , כי שוב אמזון יפצו אותי אם המצלמה תמות (ואני מוכן לשלם יותר עבור זה שמוצר מגיע לרוב באותו יום).

 

עריכה: ה

Mini 0806 מקבלת ביקורות גרועות עוד יותר באמזון.





A118C מצלמה נחשבת יותר אמינה מי

G1Wc! עדיף לך על הדגם הזה

A118C

היום: סקודה פאביה 2012 ידני

פעם: סיוויק 1.6 2003,ניסן אלמרה פרפקט 2006

פורסם

אם אתה קונה מצלמה, סיכוי גבוהה שאתה לא תרוץ לתת חוות דעת באתר שקנית.

אם המצלמה מפסיקה לעבוד, פתאום אתה נזכר לתת תגובה רעה על המצלמה.

בגלל זה יש לך את התחושה שכל המצלמות על הפנים. תשתדל לא לקרוא תגובות של קונים לא מרוצים, חבל על הזמן שלך.

פורסם

חברים אני שוקל לקנות A118C לשמשה הקידמית

כיצד מעניקים לה חיבור שתדלק כשהסויץ דולק? ניתן לחבר אותו לרדיו?

 

תודה לעוזרים!

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם (נערך)

אתה צריך משהו כזה, http://m.gearbest.com/car-gadgets/pp_254193.html

ותוסיף לזה גם מפצל פיוזים מתאים.

את כל זה תחבר לרדיו.

 

אתה יכול לקנות גם שקע של מצת12v

לחבר אליו מפצל פיוזים ואת כל זה לחבר לפיוז מערכת השמע.

 

אני רק אבהיר, המצלמה נכבת ונידלקת לבד גם אם היא רק מחוברת לשקע המצת הקבוע ברכב.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

המצלמה מגיעה עם חיבור לשקע המצית.

כאשר הסוויץ פתוח, יד חשמל בשקע המצית טבלה מופעלת.

 

כך זה ישר מהקופסה, ללא רכש חדש נוסף.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...