Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
g1wc וg1wcb זה אותו מצלמה

עניין התאריך והשעה זה עניין של מזל ויכול להיות מזג אוויר, בגלל הקור.

בזמנו כשקניתי את המצלמה זה קרה לי כמה פעמים, ואז התופעה חלפה. תחכה קצת, אולי זה יחלוף עם הזמן.

 

אם ממש מגרדות לך היידים לקנות מצלמה אחרת תקנה a118c

או תחכה עד שתצא הmini0807 החדשה.

 

גילוי נאות, הקישור למצלמה מקנה לי קופון של 10% ממחיר המוצר. זה ללא שום תוספת כספית מצידך ולא חובה לקנות דרכו, הוא שם רק אם בא לך להודת לי.

 

עריכה:

במקרה שמת לב שלוקח למצלמה יותר מ2 שניות לכבות את עצמה לאחר הוצאת המפתח מהסויץ?

אתה משתמש בכרטיס זיכרון של סאנדיסק?

תנסה לפרמט את כרטיס הזיכרון לfat32.

בהגדרות, תעשה שומר מסך לאחר 2 דקות.

ותעשה הקלטה ל3 דקות במקום 5.

 

ביצעתי את כל מה שכתבת ולצערי זה לא עזר.

כנראה שאצלי זה מצב קיצון. משהו דפוק במצלמה מן היסוד.

לפחות המוכר זיכה אותי על חצי מהסכום (העדפתי להימנע ממשלוח בחזרה ולהיות כמה חודשים בלי מצלמה).

עריכה אחרונה על ידי wantootree
פורסם

בסוף הורדתי את המצלמה A118C, כי זה היה ממש מאחורי המראה ואני לא רואה אותה בכלל, נכון שאני לא אמור לראות וזה סך הכל אמור לצלם את הדרך, אבל זה עיצבן אותי, אז הצלחתי להוריד והאמת ירד בקלות, אולי בגלל שרק שלשום שמתי או בגלל הקור, אז זה נחלש קצת, קיצר הורדתי ושמתי מדבקה חדשה ושמתי את המצלמה משמאל למראה, כלומר המצלמה בצד שמאל של המראה ורואים אותה והאמת זה יותר נוח, רק נשאר לסדר את הכבל.

פורסם

תעלה תמונות. נראה איך יצא

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

בוקר טוב :) , מותקנת אצלי g1wh, המצלמה התחילה לגסוס ולהראות סימני עייפות.

המצלמה לא מצליחה להישאר דלוקה אחרי ניתוק הכבל מהחשמל, הסוללה פשוט מתרוקנת בשניות.

בזמן כיבוי הרכב המצלמה נכבת ונדלקת כמה וכמה פעמיים, עד שהסוללה מתרוקנת.

לפעמים המצלמה שומרת את הקבצים פגומים ולא ניתנים לצפייה.

 

מה אתם אומרים?, לקנות חדשה?, איזה מצלמה מומלצת היום?.

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם (נערך)

הגיע זמנה וצריך להחליף אותה.

שתי המצלמות הכי מומלצות בפורם הן:

 

a118c

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_142025.html?vip=76158

מחיר סביב ה50$.

 

g1w-cb

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_196898.html?vip=72021

מחיר: סביב 40$.

 

יש בהן אותו מעבד בדיוק ושתיהן מופעלות ע''י קבל.

תפקידו של קבל הוא להחליף את הסוללה, זאת אומרת המצלמה ללא סוללה כלל, היא לא תתנפח בקיץ.

הa118c יותר אמינה ויותר דיסקרטית, אצלי יש g1wc כבר שנה ואני מבסוט ממנה, היא ללא בעיות כלל.

בעיה אפשרית בg1wc היא תאריך ושעה שמתאפסים, זה לא קורה בכל מצלמה אבל זה יכול לקרות.

השוני העיקרי בין המצלמות הוא זווית עדשה וצורת חיבור המצלמה לרכב.

לa118c יש זווית עדשה רחבה של 170 מעלות וצורת החיבור לרכב היא הדבקה לשמשה.

לg1wc זווית העדשה צרה, 120 מעלות אבל מספיק טובה לרכב פרטי.

את המצלמה g1wcb ניתן לחבר לשמשה ע''י חיבור ואקום או למראה של הרכב, אם המוט של המראה צר, יתכן שתצטרך לעשות קומבינה וללפף משהו בין המוט למחבר. קישור למוצר http://www.gearbest.com/car-gadgets/pp_68511.html.

לשתי המצלמות צריך לקנות כרטיס זיכרון class 10 עם 32 גיגה זיכרון מקסימום.

 

חשוב לשים לב, אם במקרה אתה רואה באתר את אותה המצלמה טיפה זולה יותר או יקרה יותר, לא לקנות אותה כי היא ללא קבל, אם תשים לב לשם המצלמה, תראה את סיומת של c או ,cb הסיומת אומרת שהמצלמה כוללת קבל.

 

מומלץ גם לקנות קורא כרטיסי זיכרון אך לא באמת חייב, המצלמה נשלפת מהתושבת המודבקת לשמשה:

http://www.gearbest.com/memory-cards/pp_261098.html

או

http://www.gearbest.com/memory-cards/pp_226001.html

קישור לכרטיס זיכרון:

http://www.gearbest.com/memory-cards/pp_28060.html

 

גילוי נאות, הקישורים למצלמות מקנים לי קופון של 10% ממחיר המוצר. זה ללא שום תוספת כספית מצידך ולא חובה לקנות דרכם, הם שם רק אם בא לך להודת לי.

 

עריכה:

אתה יכול לקפוץ להודעה 6755, אמורה לצאת לאור עוד מצלמה שתתוסף לרשימה עוד חודש חודשיים.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
כרגע שמתי לב שאתה מתכוון לרכוש שנאי עם חיבור usb.

עדיף לך לקנות שנאי עם כבל כמו זה:

http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=161447441688&alt=web

או

http://m.gearbest.com/other-car-gadgets/pp_254193.html

 

אתה לא חייב לקנות את זה ספציפית, תחפש משהו שבא לך טוב בעיין.

זה יפתור אותך מקניית כבל usb ארוך.

 

קצת באיחור, תודה רבה אני יזמין את מה שהמלצת עליו מEBAY, רק שאלה האם כל הממירים האלה בטיחותים? אני צריך לא צריך לחשוש מקצרים, שרפות, התחממות וכו'? קצת מלחיץ אותי להכניס משהו סיני שעולה 3 דולר למערכת חשמל של הרכב :o

פורסם (נערך)

שאלה טובה, אבל אני לא יודע לענות עליה.

לא שמעתי על מקרים וכו', חוץ מזה זה מוגן ע''י פיוז.

יש לך חיישני רוורס ברכב? אם כן, מקורם גם מסין ואיכותם לא תהיה יותר טובה מהשנאי הזה.

 

עריכה:

משום מה היה זכור לי שהקוטע זרם של ויקו מגיע כשנאי עם כבל, מחקתי את מה שכתבתי.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

יש לי A118C עם המודול GPS

אבל לא מצאתי איפה בהגדרות מגדירים שהוא ישמור נתוני GPS?

בכרטיס יש רק סרטוני וידאו ללא נתוני GPS

 

השעה והתאריך מתעדכנים לפי ה-GPS, מוצגת מהירות אבל אין מידע GPS בכרטיס הזיכרון

 

תודה

פורסם

תודה, האם נתוני ה-GPS נשמרים יחד עם קובץ הוידאו או קובץ txt נפרד?

כי לי אין אף קובץ אחר חוץ מקבצי הוידאו

אז לדעתי חסרים נתוני ה-GPS - הם לא נשמרים

כיצד אני משנה זאת בהגדרות?

פורסם (נערך)

אני לא משתמש בgps, אז אין לי את היכולת לעזור לך.

 

ד''א, התקנת את התוכנה?

עזרה לך במשהו?

יש שם אפשרות לשלוט בהגדרות הgps?

 

עריכה: הרגע ניסיתי להוריד את הקובץ וקפצה הודעה:

 

האתר שאתה עומד לעבור אליו מכיל תוכניות מזיקותיפגעו בחוויית הגלישה שלך (לדוגמה, על ידי שינוי דף הבית או הצגת מודעות נוספות באתרים שבהם אתה מבקר).

 

אני אשתדל למצוא לך מקור אחר להוריד את התוכנה ואשלח לך בפרטי.

 

 

עריכה לעריכה:

estore009 פרסמו את אותו האתר להורדת התוכנה, כנראה שהדפדפן שלי סתם ממציא :).

אני לא חושב שיש צורך לדאוג.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

חברים אני צריך המלצה למצלמה טובה לרכב שמצלמת גם חוץ וגם פנים ושתהיה דיסקרטית כמה שאפשר, לא כיף לראות את המצלמה בולטת בצורה מגעילה באמצע הנוף שלך מהשמשה זה מבאס.

מחיר בסביבות ה 50 דולר למרות שאם יש אחת שעונה בול על הדרישות שלי אני מוכן להשקיע עוד כסף

פורסם

למישהו יש המלצה לתושבת עבור G1WH שניתן לרכוש בארץ? מצאתי ב100₪ אבל זה יותר מדי בעיניי. 30-40₪ זה סביר.

המקורית נשברה, והזמנתי תושבת למראה מגיר בסט לפני חודש וחצי ועד עכשיו לא קיבלתי אותה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...