Jump to content

avi100100

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של avi100100

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. בהמלצתכם הזמנתי כרגע את המצלמה http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_196898.html?vip=91170 מאתר גירבסט. אני אין לי נסיון טוב איתם מהעבר אבל בלית ברירה הזמנתי מהם תודה לכולם על העזרה מקווה לטוב
  2. באם אני יקנה אין לי בעיה לפרגן לך בכיף את שמגיע לך רק שאם החנות הנ"ל יש לי נסיון לא טוב
  3. שלום לכולם אני זמן רב עוקב אחרי הפורום תודה לכולם על העזרה הרבה אני רציתי עזרה לגבי מלצה לרכב עבורי שאני מחליף המון רכבים כל יום על רכב אחר של החברה איזה מצלמה מומלצת מבין השתיים שהכי מומלצות פה בפורום ? ההבדל במחיר בין שניהם לא משנה לי העיקר המלצה מה לקנות והאם צריך להוסיף עוד משו בהזמנה. תודה
×
×
  • תוכן חדש...