Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אגב סתם הערה לגבי ה-G1W אם לא ידעתם.

גם לה יש אפשרות ל-File lock כמו מצלמות אחרות, רק שלא אומרים על זה שום דבר בהוראות.

לחיצה כפולה על כפתור ה-M הופכת את הקובץ הנוכחי ל-read only כך שאם אתם רואים משהו מעניין אפשר ללחוץ ולא לדאוג שזה ימחק בקרוב.

צודק, מניסיוני מספיקה לחיצה אחת לצורך נעילת הקובץ מדריסתו בעת ה"לופ".

מה זה על העדשה?

ד''א תתחדש על הרחפן.

על העדשה המדבקה כפי שזה מגיע מהמפעל, כמובן שהורדתי את זה טרם השימום.

תודה, סחטיין על חדות האבחנה ;-) .

פורסם
הזמנתי ממוכר באיביי שני כרטיסי זיכרון:

http://www.ebay.com/itm/351052775026?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

בסוף הגיעו כרטיסים אחרים, שלפי הנתונים שלהם יותר טובים:

TRANSCEND CLASS 10 400X 60MB/s 32GB Micro SD Memory Card

 

transcend-class-10-400x-60mb-s-16gb-32gb-64gb-micro-sd-memory-card-ookas-1511-03-ookas@2.jpg

 

הבעיה היחידה שלי שאני לא מוצא עליהם מידע אמין באינטרנט, ואין לי מושג אם הכרטיסים באמת מקוריים ושייכים ל TRANSCEND.

איך אפשר לבדוק אם המהירות והנפח שלהם אמתיים?

 

 

איזה קטע גם אני הזמנתי מהמוכר הזה שני כרטיסים וקיבלתי את הגרסא של הX400

אפילו לא שמתי לב עד שכתבת את הפוסט הזה.

 

באמת מקווה שזה מקורי כי אין הרבה מידע על הגרסא הזו ומה שמוזר שייש לה בדיוק אותו מספר קטלוגי כמו הגירסא הישנה

פורסם
הG1 על שלל הוריאציות שלה חולקת עם הA118 והמוביוס את המעבד Novatek NT96650וחיישן הצילום Aptina AR0330.

טעות בידך,

המעבד של המוביוס נשמר בסוד.

היצרן בכוונה לא פרסם ואף אחד לא יודע בוודאות באיזה מעבד מדובר, גם על המעבד עצמו אין מידע.

ישנן רק השערות שונות.

פורסם

עצם זה שקבעת נחרצות שזהו המעבד, שם הטעות.

יש השערות שונות.

גם המידע שלי הוא מאותו פורום ובנוסף גם מהפורום הראשי של מצלמות לטיסנים ששם הבחור שהכי קרוב ליצרן (ובודק עבורו גרסאות עדכון) נמצא ומשתתף.

פורסם
איזה קטע גם אני הזמנתי מהמוכר הזה שני כרטיסים וקיבלתי את הגרסא של הX400

אפילו לא שמתי לב עד שכתבת את הפוסט הזה.

 

באמת מקווה שזה מקורי כי אין הרבה מידע על הגרסא הזו ומה שמוזר שייש לה בדיוק אותו מספר קטלוגי כמו הגירסא הישנה

 

כתבתי ליצרן, קיבלתי בתשובה שניתן לבדוק את מקוריות הכרטיס כאן.

תעדכן אותנו בתוצאות.

פורסם

לא מצאתי מקום יותר טוב לפרסם את זה, ואשמח לעזרה.

 

רכשתי את המצלמה הזאת והיא הגיע הלפני מספר ימים - חיברתי אותה ללא בעיה כולל חיווט והכל.

הבעיה היא שמדי יומיים שלושה אני מגיע לרכב ורואה שהיא נפלה מהשמשה - כנראה שה-Suction Cup לא עושה עבודה טובה.

יש לציין שבעת החיבור הראשוני לשמשה, המצלמה לא זזה מילימטר והחיבור חזק ויציב.

הרכב אינו חונה תחת השמש במהלך היום, לכן לא ברורה לי הסיבה מדוע המצלמה נופלת כך.

 

חשבתי על להדביק את המתקן לשמשה, אך לא ידעתי כל כך איך ובעזרת מה.

 

אשמח לכל עזרה בנושא.

 

בתודה מראש :-)

פורסם

ללא שם.jpg

כתבתי ליצרן, קיבלתי בתשובה שניתן לבדוק את מקוריות הכרטיס כאן.

תעדכן אותנו בתוצאות.

במילה אחת מוזר.

לפי דעתי כל ה400X זה סתם ניסיון של נוכלים לקבל עוד כמה דולרים על כרטיס רגיל.

פורסם (נערך)
לא מצאתי מקום יותר טוב לפרסם את זה, ואשמח לעזרה.

 

רכשתי את המצלמה הזאת והיא הגיע הלפני מספר ימים - חיברתי אותה ללא בעיה כולל חיווט והכל.

הבעיה היא שמדי יומיים שלושה אני מגיע לרכב ורואה שהיא נפלה מהשמשה - כנראה שה-Suction Cup לא עושה עבודה טובה.

יש לציין שבעת החיבור הראשוני לשמשה, המצלמה לא זזה מילימטר והחיבור חזק ויציב.

הרכב אינו חונה תחת השמש במהלך היום, לכן לא ברורה לי הסיבה מדוע המצלמה נופלת כך.

 

חשבתי על להדביק את המתקן לשמשה, אך לא ידעתי כל כך איך ובעזרת מה.

 

אשמח לכל עזרה בנושא.

 

בתודה מראש :-)

ניקית את אזור ההדבקה עם apc?, (חומר לניקוי כללי) אם לא, תנקה.

תנקה גם את גומי על הדרך.

אם זה לא עוזר לך, המקסימום שאתה יכול לנסות זה להדביק לשמשה עם דבק 3M, אני לא יודע כמה זה יחזיק טוב על הגומי...

אם תשאיר את הגומי טיפה רטוב אחרי הניקוי, זה ידבק יותר טוב לשמשה.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם
אני גם בדקתי 2 כרטיסים שהזמנתי מאותו המוכר, וקיבלתי את אותם התוצאות (פרט למספר הסידורי).

אגב, מה הבעיה לזייף את המספר?

 

אין בעיה לזייף מספר, לכן זו עדיין בעיה לבדוק. על הכרטיסים שקיבלת יש מספר שונה מזה של CAR141?

המחיר זול, מדי.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...