Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

למוביוס אפשר לחבר קבל.

יש עוד מצלמה שמצאתי אתמול עם מעבד a7 וקבל, היא יקרה מאוד.

אם אתה מספיק אמיץ לקנות אותה בלי חוות דעת, אתה מוזמן.

הקישור נמצא כמה הודעות אחורה.

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תחפש ביוטיוב, בטוח תמצא משהו.

דעתי האישית, עדיף לא להתעסק, לך תדע במקרה הצורך פתאום לא ישמר לך הקובץ האחרון.

אני גם זוכר מישהו פה ניסה להחליף לg1wh וזה החזיק לו זמן קצר.

 

המצלמה הנוחכית שלך במצב בעייתי גם אם היא עובדת, אף אחד לא מבטיח שהיא תשמור את הקובץ האחרון בגלל שהסוללה שלה גמורה.

עדיף שתתחדש במצלמה.

פורסם

קניתי מצלמה מסוג g1W הגרסא עם הקבל.

יש לי בעיות בסאונד בזמן ההקלטה, לדוגמא בסרטון:

 

ממה הוא נובע וכיצד אפשר לפתור את זה?

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

נשמע כמו בעית חומרה, כנראה המיקרופון גמור. תבדוק שאין רעש כזה כשאתה מצלם ללא רעש כלל, זאת אומרת ללא נסיעה ומוזיקה.

אחרי כמה שניות צילום תתחיל לדבר כדי לבדוק אם הרעש נובע מקליטה גרועה של המיקרופון.

פורסם
קניתי מצלמה מסוג g1W הגרסא עם הקבל.

יש לי בעיות בסאונד בזמן ההקלטה, לדוגמא בסרטון:

 

ממה הוא נובע וכיצד אפשר לפתור את זה?

כמה זמן יש לך את המצלמה?הם זה קצת זמן תוכל לשלוח למוכר..

היום: סקודה פאביה 2012 ידני

פעם: סיוויק 1.6 2003,ניסן אלמרה פרפקט 2006

פורסם (נערך)

אתר סיני, דיי אמין, אם כתוב שהמוצר מקורי הוא רוב הסיכויים יהיה מקורי, מעל 40$ משלוח עם מספר מעקב ללא תוספת תשלום, יש לו ים מחסנים ממוקמים בכל העולם, למשל אני מצפה לחבילה אחת משוודיה אחת מהונגריה ואחת נnetherlansd אין לי מושג איפה זה.

 

הם ידועים הקפצת מחירים, מחר אתה יכול לראות את אותו המוצר ב 20$ יותר.

לגבי התגובות באתר, לדעתי הם מוחקים תגובות שליליות.

סה''כ אני נהנה לקנות שם.

 

אם אתה מתכוון לקנות את אחת מהמצלמות האלו:

A118c

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_142025.html?vip=61749

 

וg1whc

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_196898.html?vip=61707

 

ובמקרה תראה באתר מצלמה עם מחיר טיפה יותר נמוך, אל תקנה אותה כי היא בלי קבל.

 

תשים לב שהשם של המצלמות האלו נגמר בcb או c.

 

לגבי כרטיס זכרון אתה צריך class 10 עד 32 גיגה.

http://www.ebay.com/itm/351052775026?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

או אם אתה רוצה באותו חבילה אז

http://www.gearbest.com/memory-cards/pp_28060.html?vip=66178

עריכה אחרונה על ידי Alex Not-Exist
פורסם

אלכס,

netherlands = הולנד.



אבל מידע מספיק נכון שנתת לבחור.

 

אני מוסיף את דעתי על האתר: קניתי A118C עבור בן משפחה והמשלוח יצא או משוודיה או מהולנד (מצטער, כבר לא זוכר).

המצלמה הגיעה תוך פחות מחודש והכל בסדר.

האתר די טוב, אני מוסיף אותו לרשימת השוטטות באתרי הקניות השונים (ebay, banggood ועוד כמה קטנים) כשאני מחפש משהו.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...