Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היכן ניתן לקנות מחבר ואקום ל G1WH? התנתק לי הכף סיליקון מהגוף פלאסטיק

 

תודה מראש

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

eBay: http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=221886075509&alt=web

 

או מעמד למראה: http://www.gearbest.com/car-gadgets/pp_68511.html?vip=66296

לגבי המעמד של המראה, גזרתי את הסיליקון הישן של המעמד לשמשה וליפפתי אותו סביב המוט של המראה ועל זה חיברתי את המעמד למראה. מחזיק יופי, תנסה.

פורסם
יש לך קוטע זרם?

אם אין לך אז אל תחבר אותה לפיוז של12 וולט קבוע.

תחבר אותה לפיוז שמפסיק את הזרם ברגע כיבוי הרכב או לשקע של המצת.

 

היא מגיע עם כבל שיש באמצע ממיר מתח מ 12V ל 5V.

הכבל הזה שונה במשהו מהמטען הרגיל?

 

שמתי לב שיש מצלמות שנשארות דלוקות גם אחרי כיבוי הרכב.

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

כן הכבל שונה, אין בו העברת נתונים.

אם תקח מטען של פלאפון למשל, ותחבר לשקע uab ברכב או במחשב, המצלמה תכנס למצב העברת נתונים או מצלמת רשת.

כל עוד אין לך מכשיר יעודי לשמירת מתח המצבר, אל תחבר את המצלמה לפיוז שעובד גם כשהרכב כבוי.

אם אתה מתעניין במכשיר לשמירת מתח, תדלג כמה עמודים אחורה יש שם כמה קישורים.

פורסם (נערך)

יש לי לפעמים קפיצות בוידאו עם ה118C. כאילו אני עומד ברמזור, ואז הוידאו מתחיל אחרי שאני מתחיל לנסוע.

שמתי לב שחיישן התנועה דולק, אולי זה בגלל זה? אנסה לכבות אותו ונראה אם הדבר הזה יסתדר...

עוד דבר, מישהו יודע מה זה התקייה RO שנוצרה בתוך ה-SD?

 

יש הגדרות אופטימליות שאתם ממליצים להשתמש בהן?

עריכה אחרונה על ידי Overkiller
פורסם

הקפיצות זה בגלל שלא זוהתה תנועה ע"י החיישן. תבטל את חיישן התנועה, שיקליט הכל.

התיקיה RO מסמלת READ ONLY, משמע: תיקיה שלא תמחק לך, בעלת קבצים עם תכונה של קריאה בלבד.

הקבצים שבתיקיה נוצרים בגלל חיישן G שמזהה מכה או מעבר כוח מצד מסוים לצד אחר, תבטל גם אותו וכך רק אם תנעל באופן ידני (הלחצן המרכזי) אז הקבצים יועברו לתיקיה הנ"ל.

בהצלחה.

פורסם (נערך)

אפשר לדעת מה הסיבה שפה בפורם ממליצים על מצלמה

G1W..אני רואה להרבה אנשים המצלמה נהרסת מהר.וגם בפורמים אומרים שהיא לא אמינה

עריכה אחרונה על ידי david86

היום: סקודה פאביה 2012 ידני

פעם: סיוויק 1.6 2003,ניסן אלמרה פרפקט 2006

פורסם
הקפיצות זה בגלל שלא זוהתה תנועה ע"י החיישן. תבטל את חיישן התנועה, שיקליט הכל.

התיקיה RO מסמלת READ ONLY, משמע: תיקיה שלא תמחק לך, בעלת קבצים עם תכונה של קריאה בלבד.

הקבצים שבתיקיה נוצרים בגלל חיישן G שמזהה מכה או מעבר כוח מצד מסוים לצד אחר, תבטל גם אותו וכך רק אם תנעל באופן ידני (הלחצן המרכזי) אז הקבצים יועברו לתיקיה הנ"ל.

בהצלחה.

תודה :)

 

זה לא שימושי להשאיר את חיישן ה-G על LOW, למקרה של תאונה אמיתית?

האם המצלמה האמת תספיק לשמור את הקובץ לפני שהיא תיכבה? (יש לי את הגרסא עם הקפסיטור, ללא הסוללה).

פורסם

אתה יכול להשאיר על LOW, אבל עדיין יועברו לשם קבצים מדי פעם. אחת למספר ימים אתה צריך לבדוק את תוכן הכרטיס ולנקות את התיקיה הזאת ע"מ שיהיה לך מספיק מקום לקבצים חדשים בהקלטה בלופ.

ברגע שיש ניתוק במתח החשמלי, המצלמה מתחילה תהליך כיבוי מהיר ומצליחה לשמור את הקובץ.

זוהי המטרה של הקבל. מטרה נוספת היא לשמור על תאריך ושעה מעודכנים ככה שלא יהיה לך איפוס בכל הפעלה מחדש.

פורסם

דוד, כנראה אתה מדבר על g1wh, כולל סוללה והיא באמת מצלמה בעייתית.

אנחנו ממליצים על 2 המצלמות בכדי שתהיה בחירה, יש אנשים שלא מתאים להם מצלמה מחוברת לשמשה ע''י מדבקה.

תשים לב שהg1wc היא כוללת קבל.

ותשים לב שכתבתי כמה פעמים שa118c, יותר אמינה.

פורסם

צריך המלצה למצלמה עבור רכב מסחרי, יונדאי i800.

רצוי עדשה רחבה שתתפוס כמה שיותר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...