Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מישהו יודע אם התקנת מצלמה פוגעת באחריות של הרכב?

שלא יגידו אחרי זה "חיברת מצלמה למערכת החשבמל ברכב ולכן X לא עובד ואין על זה אחריות"...

פורסם

^

למיטב ידיעתי, לא. אינני רואה סיבה כלשהי שבגינה היבואן יכול לטעון להפרה כלשהי של תנאי האחריות.

תחבר אותה באופן רגיל לשקע המצת, ואין כל סיבה לחשש (לדעתי).

אני אשמח לתשובה (רצוי כזו שלא כוללת מסע בזמן)

אינני מפקפק בתשובות שקיבלת קודם, אך יש לי השערה נוספת.

האם ה g sensor שלך כבוי? אם לא, יתכן וחלק מהקבצים ננעלים וחלק לא, ולכן

אין רצף בין הצילומים.

אני מציע לך לכבות את ה g sensor, לנסוע מספר ימים, ואז לבדוק שוב האם זה נפתר.

פורסם
^

למיטב ידיעתי, לא. אינני רואה סיבה כלשהי שבגינה היבואן יכול לטעון להפרה כלשהי של תנאי האחריות.

תחבר אותה באופן רגיל לשקע המצת, ואין כל סיבה לחשש (לדעתי).

אז זהו, אני רוצה לחבר אותה מבפנים (לא סגור לאן בדיוק היא מתחברת...) כדי שלא יהיו חוטים בתוך תא הנוסעים.

פורסם

גם אצלי היא מחוברת כך, אך מגיעה ישירות לשקע המקורי - כך שאין חוטים חשופים (למעט

כמה ס"מ עד השקע עצמו). תדפדף קצת אחורה, עלה כאן סירטון הסבר בנושא התקנה כזאת.

פורסם
מישהו יודע אם התקנת מצלמה פוגעת באחריות של הרכב?

שלא יגידו אחרי זה "חיברת מצלמה למערכת החשבמל ברכב ולכן X לא עובד ואין על זה אחריות"...

 

זה לא פוגע כלל באחריות , רק שים לב לאיכות המצלמה שאתה מתקין . יש כאלה מצלמות שמכניסות לך רעשים חשמליים והפרעות רדיו ומשבשות קליטת לווינים ורדיו .

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם
מישהו יודע אם התקנת מצלמה פוגעת באחריות של הרכב?

שלא יגידו אחרי זה "חיברת מצלמה למערכת החשבמל ברכב ולכן X לא עובד ואין על זה אחריות"...

 

לשקע לא פוגע באחריות (אצלי השקע אפילו התפרק בגלל מפצל ששמתי ובמוסך המרכזי אמרו לי שיסדרו את זה בלי עלות. טוב שלא קניתי את הדבק שתכננתי :))

לחיווט באופן ישיר זה תלוי. כל עוד המצלמה סבירה והחיבור לא חאפרי לא אמורה להיות בעיה. אם החיבור לא טוב או שהמצלמה מקצרת אז בעיה. מבחינה משפטית אתה צריך להוכיח שעשית את מעשה הסביר- לא ניסית לרמות\ לקצר פינות.

 

 

אינני מפקפק בתשובות שקיבלת קודם, אך יש לי השערה נוספת.

האם ה g sensor שלך כבוי? אם לא, יתכן וחלק מהקבצים ננעלים וחלק לא, ולכן

אין רצף בין הצילומים.

אני מציע לך לכבות את ה g sensor, לנסוע מספר ימים, ואז לבדוק שוב האם זה נפתר.

 

תודה.

ראיתי את ההצעה הזו אתמול באיזה פורום אחר גם, ובבוקר ראיתי שבאמת החיישן היה פעיל (לא יודע למה, הייתי בטוח שביטלתי אותו).

תוצאות לניסוי יהיו מחר :)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם
כתבתי תשובה מנומקת והתחרטתי. לא שווה להכנס לויכוח.

 

כנראה שהסיבה אצלך היא פשוטה מאוד, כמו שרשמו מעלי -

כרטיס זכרון של 16gb אמור להספיק להקלטה של כשעתיים וחצי. כרטיס של 32 לנניח 5 שעות.

אז אחרי חודשיים כל הקבצים היו צריכים להיות של היום האחרון.

אז למה יש קפיצות? אלה קבצים מהעבר שהמצלמה שמרה עם ה g sensor, בעקבות זעזוע שהורדגש על ידה.

לכן יש קבצים מכל מיני תאריכים.

פורסם
לשקע לא פוגע באחריות (אצלי השקע אפילו התפרק בגלל מפצל ששמתי ובמוסך המרכזי אמרו לי שיסדרו את זה בלי עלות. טוב שלא קניתי את הדבק שתכננתי :))

לחיווט באופן ישיר זה תלוי. כל עוד המצלמה סבירה והחיבור לא חאפרי לא אמורה להיות בעיה. אם החיבור לא טוב או שהמצלמה מקצרת אז בעיה. מבחינה משפטית אתה צריך להוכיח שעשית את מעשה הסביר- לא ניסית לרמות\ לקצר פינות.

 

אני אקח את הרכב לחשמלאי שיתקין.. אני לא באמת יודע לעשות את זה בעצמי :p

בכל מקרה, פניתי גם לצ'מפיון והם אישרו שאכן התקנת מצלמה אינה פוגעת באחריות (כל עוד לא נגרם נזק ברשלנות לרכב).

פורסם
כנראה שהסיבה אצלך היא פשוטה מאוד, כמו שרשמו מעלי -

כרטיס זכרון של 16gb אמור להספיק להקלטה של כשעתיים וחצי. כרטיס של 32 לנניח 5 שעות.

אז אחרי חודשיים כל הקבצים היו צריכים להיות של היום האחרון.

אז למה יש קפיצות? אלה קבצים מהעבר שהמצלמה שמרה עם ה g sensor, בעקבות זעזוע שהורדגש על ידה.

לכן יש קבצים מכל מיני תאריכים.

החיישן לא אמור להפעיל את המצלמה במקרה של פגיעה בחניה?

כי לא היו לי כאלה.

בכלל לא היו אמורות להיות שלי תמונות\ קטעים שמורים.

 

ובכלל זה לא קשור לבעיה כי הבעיה ש"פיסית" חסר לי קטעי וידאו של קטעי נסיעה.

 

בכול אופן, פירמטתי הבוקר שוב את הכרטיס (את החיישן G ביטלתי אתמול) ובשעה נסיעה שהייתה לי היום לא חסר קבצים. אני אבדוק שוב סטטוס בעוד כמה ימים.

 

תודה ל-Nissan Skyline GTR ו-m1011409 על העזרה.

 

נ.ב. - המצלמה כן עושה חפיפה בין סרטונים (חוזר אחורה 2 שניות בתחילת כל סרטון חדש)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

לא. המצלמה בכל מקרה לא יכולה לצלם כשהרכב כבוי. מה שהחיישן הזה עושה זה במידה והוא חש זעזוע, קטע הסרטון המצולם ישמר וינעל והמצלמה לא תמחק אותו בתהליך הלופ של מחיקת הקבצים הישנים.

 

אם יש קפיצות בקבצים זו לא בעיה - זו יכולה להיות נסיעה שנמחקה אבל בלמת פעם אחת בחוזקה וסרטון אחד נשמר.

 

מה שאתה צריך לבדוק זה האם יש רצף שעה אחורה בערך מהסרטון האחרון - אם כן, הכל תקין.

 

מעבר לזה כשהחיישן מוצב על מדיום תוך חודש וחצי בערך הכרטיס מתמלא בקבצים מיותרים שנשמרו בעת זעזוע שהרכב עבר והכרטיס צריך פרמוט (אחרת הלופים יהיה של כמה דקות בגלל כל הקבצים הנעולים)

פורסם

עם הכבישים המדהימים של מחנה הפליטים רחובות הכרטיס היה צריך להיות מלא מזמן אם באמת הכול היה נשמר בגלל זעזועים.

 

הקבצים שנעלמו היו קטעים מנסיעות, לדוגמא קטע שאני נוסע למקום שחניתי בו וחונה, וסרטון אחרי זה אני ברמזור שנמצא שני צמתים מהמקום שחניתי.

גם ממה שאני מכיר כל קובץ שנוצר הוא עם שם משלו, ככה שאין סיבה שיהיו קבצים נעולים דווקא עם השמות של הקבצים החסרים מנסיעות שהיו אחרי יום-יומיים

 

בכול מקרה נראה שגם את הבעיה שאתה מתאר כיבוי חיישן הG אמור לפתור :)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

חברי שלום

אשמח לקבל המלצות איך לכייל את המצלמה ואיזה פרמטרים להזין

שאלה

האם המסך יכול להיות פתוח כל הזמן כי הוא נכבה ורק במגע על לחצן כל שהוא הוא פועל שוב

אשמח לקבל ה דרכה מבעלי נסיון

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...